Tabor:Lw-00573: Różnice pomiędzy wersjami

Z Enkol
Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania
(minus stary szablon podstrony egzemplarza)
(źródło)
(Nie pokazano 12 wersji utworzonych przez 3 użytkowników)
Linia 1: Linia 1:
 
{{Lw metryka pojazdu
 
{{Lw metryka pojazdu
 +
|Stan=Sprawna
 +
|Producent=FAUR
 
|Typ=L30H
 
|Typ=L30H
 
|Numer=24064
 
|Numer=24064
 
|Rok produkcji=1980
 
|Rok produkcji=1980
|Grafika=DSC01915am.JPG
 
|Stan=Sprawna
 
 
|Ostatnie oznaczenie=CWO-Lyd2-01
 
|Ostatnie oznaczenie=CWO-Lyd2-01
 
|Ostatni rozstaw=750 mm
 
|Ostatni rozstaw=750 mm
 +
|Ostatni typ silnika=Nieznany
 
|Ostatnie stacjonowanie=Majdan
 
|Ostatnie stacjonowanie=Majdan
|Ostatni typ silnika=Nieznany
+
|Użytkownik=Fundacja Bieszczadzkiej Kolejki Leśnej
 +
|Właściciel=Fundacja Bieszczadzkiej Kolejki Leśnej
 
|Kolej=Bieszczadzka Kolej Leśna
 
|Kolej=Bieszczadzka Kolej Leśna
|Użytkownik=Fundacja Bieszczadzkiej Kolejki Leśnej
+
|Uwagi=Kolor niebieski, żółty pas z białymi obwódkami, czołownice w pasy czarno-żółte.
 +
|Opis=Kolor niebieski.
 +
* W Cukrowni Przeworsk nr zakładowy 2
 +
* Do 2015: pomarańczowy pas, poziomy na ścianie czołowej i tylnej, czołownice w pasy czarno-białe (do 2012 roku dodatkowo reklamy Husqvarny).
 +
* Od 2016: żółty pas z białymi obwódkami, tworzący "V" na ścianie przedniej i tylnej, żółte elementy, czołownice w pasy czarno-żółte.
 +
|Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Cukrownia Wożuczyn|1980|1990}}{{Lw stacjonowanie|Cukrownia Przeworsk|1990|1998}}{{Lw stacjonowanie|Majdan|1998|nadal}}
 +
|Oznaczenie={{Lw oznaczenie|CWO-Lyd2-01|1980|nadal}}{{Lw oznaczenie|2|1990|1998}}
 
|Rozstaw={{Lw rozstaw|750 mm|1980|nadal}}
 
|Rozstaw={{Lw rozstaw|750 mm|1980|nadal}}
|Oznaczenie={{Lw oznaczenie|CWO-Lyd2-01|1980|nadal}}
+
|Grafika=Lyd2-01 Majdan DSC02077.JPG
|Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Cukrownia Wożuczyn|1980|1990}}{{Lw stacjonowanie|Cukrownia Przeworsk|1990|1998}}{{Lw stacjonowanie|Majdan|1998|nadal}}
+
|Opis grafiki=2014 rok
|Foto1=DSC02631am2345.JPG
+
|Foto1=DSC01915am.JPG
|Opis1=28.01.2012 -CWO Lyd2-01 na stacji w Majdanie
+
|Opis1=2012 rok, pomarańczowy pas, reklama Husqvarny
 +
|Foto2=Lyd2-01 Majdan DSC02090.JPG
 +
|Opis2=2014 rok, pomarańczowy pas, czarno-białe czołownice
 +
|Foto3=File:Lyd2-01 BKL IMGP0810.jpg
 +
|Opis3=2014 rok, pomarańczowy pas, poziomy na czole, czarno-białe czołownice
 +
|Foto4=File:Lyd2-01 DSC03421.JPG
 +
|Opis4=2018 rok, żółty pas, tworzący "V" na czole, czarno-żółte czołownice
 
}}
 
}}
 +
* [[Biblioteka:A-04431]]

Wersja z 13:48, 9 sie 2019


<<< L30H

L30H 24064

Stan: sprawna

Lyd2-01 Majdan DSC02077.JPG

2014 rok

Rok produkcji

1980

Producent

FAUR

Stan

Sprawna


Aktualne oznaczenie

CWO-Lyd2-01

Aktualny rozstaw

750 mm

Aktualne miejsce stacjonowania

Majdan

Kraj stacjonowania

Aktualny typ silnika

Nieznany

Kolej

Bieszczadzka Kolej Leśna

Użytkownik

Fundacja Bieszczadzkiej Kolejki Leśnej

Właściciel

Fundacja Bieszczadzkiej Kolejki Leśnej

Stacjonowanie

Cukrownia Wożuczyn 1980 - 1990
Cukrownia Przeworsk 1990 - 1998
Majdan 1998 - nadal

Rozstaw

750 mm 1980 - nadal

Oznaczenie

CWO-Lyd2-01 1980 - nadal
2 1990 - 1998

Dodatkowe informacje

Kolor niebieski, żółty pas z białymi obwódkami, czołownice w pasy czarno-żółte.

Szczegółowy opis i uwagi

Kolor niebieski.

  • W Cukrowni Przeworsk nr zakładowy 2
  • Do 2015: pomarańczowy pas, poziomy na ścianie czołowej i tylnej, czołownice w pasy czarno-białe (do 2012 roku dodatkowo reklamy Husqvarny).
  • Od 2016: żółty pas z białymi obwódkami, tworzący "V" na ścianie przedniej i tylnej, żółte elementy, czołownice w pasy czarno-żółte.

Galeria

Źródła