Tabor:Lw-00573: Różnice pomiędzy wersjami
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
(źródło) |
|||
(Nie pokazano 9 wersji utworzonych przez 3 użytkowników) | |||
Linia 1: | Linia 1: | ||
{{Lw metryka pojazdu | {{Lw metryka pojazdu | ||
+ | |Stan=Sprawna | ||
+ | |Producent=FAUR | ||
|Typ=L30H | |Typ=L30H | ||
− | |||
− | |||
|Numer=24064 | |Numer=24064 | ||
|Rok produkcji=1980 | |Rok produkcji=1980 | ||
− | |||
− | |||
− | |||
|Ostatnie oznaczenie=CWO-Lyd2-01 | |Ostatnie oznaczenie=CWO-Lyd2-01 | ||
|Ostatni rozstaw=750 mm | |Ostatni rozstaw=750 mm | ||
+ | |Ostatni typ silnika=Nieznany | ||
|Ostatnie stacjonowanie=Majdan | |Ostatnie stacjonowanie=Majdan | ||
− | |||
− | |||
|Użytkownik=Fundacja Bieszczadzkiej Kolejki Leśnej | |Użytkownik=Fundacja Bieszczadzkiej Kolejki Leśnej | ||
|Właściciel=Fundacja Bieszczadzkiej Kolejki Leśnej | |Właściciel=Fundacja Bieszczadzkiej Kolejki Leśnej | ||
+ | |Kolej=Bieszczadzka Kolej Leśna | ||
+ | |Uwagi=Kolor niebieski, żółty pas z białymi obwódkami, czołownice w pasy czarno-żółte. | ||
+ | |Opis=Kolor niebieski. | ||
+ | * W Cukrowni Przeworsk nr zakładowy 2 | ||
+ | * Do 2015: pomarańczowy pas, poziomy na ścianie czołowej i tylnej, czołownice w pasy czarno-białe (do 2012 roku dodatkowo reklamy Husqvarny). | ||
+ | * Od 2016: żółty pas z białymi obwódkami, tworzący "V" na ścianie przedniej i tylnej, żółte elementy, czołownice w pasy czarno-żółte. | ||
+ | |Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Cukrownia Wożuczyn|1980|1990}}{{Lw stacjonowanie|Cukrownia Przeworsk|1990|1998}}{{Lw stacjonowanie|Majdan|1998|nadal}} | ||
+ | |Oznaczenie={{Lw oznaczenie|CWO-Lyd2-01|1980|nadal}}{{Lw oznaczenie|2|1990|1998}} | ||
|Rozstaw={{Lw rozstaw|750 mm|1980|nadal}} | |Rozstaw={{Lw rozstaw|750 mm|1980|nadal}} | ||
− | | | + | |Grafika=Lyd2-01 Majdan DSC02077.JPG |
− | | | + | |Opis grafiki=2014 rok |
|Foto1=DSC01915am.JPG | |Foto1=DSC01915am.JPG | ||
− | |Opis1=2012 rok | + | |Opis1=2012 rok, pomarańczowy pas, reklama Husqvarny |
|Foto2=Lyd2-01 Majdan DSC02090.JPG | |Foto2=Lyd2-01 Majdan DSC02090.JPG | ||
− | |Opis2=2014 rok | + | |Opis2=2014 rok, pomarańczowy pas, czarno-białe czołownice |
+ | |Foto3=File:Lyd2-01 BKL IMGP0810.jpg | ||
+ | |Opis3=2014 rok, pomarańczowy pas, poziomy na czole, czarno-białe czołownice | ||
+ | |Foto4=File:Lyd2-01 DSC03421.JPG | ||
+ | |Opis4=2018 rok, żółty pas, tworzący "V" na czole, czarno-żółte czołownice | ||
}} | }} | ||
+ | * [[Biblioteka:A-04431]] |
Wersja z 13:48, 9 sie 2019
<<< L30H
L30H 24064
Stan: sprawna
Rok produkcji
1980
Producent
FAUR
Stan
Sprawna
Aktualne oznaczenie
CWO-Lyd2-01
Aktualny rozstaw
750 mm
Aktualne miejsce stacjonowania
Majdan
Kraj stacjonowania
Aktualny typ silnika
Nieznany
Kolej
Bieszczadzka Kolej Leśna
Użytkownik
Fundacja Bieszczadzkiej Kolejki Leśnej
Właściciel
Fundacja Bieszczadzkiej Kolejki Leśnej
Stacjonowanie
Cukrownia Wożuczyn | 1980 | - | 1990 |
Cukrownia Przeworsk | 1990 | - | 1998 |
Majdan | 1998 | - | nadal |
Rozstaw
750 mm | 1980 | - | nadal |
Oznaczenie
CWO-Lyd2-01 | 1980 | - | nadal |
2 | 1990 | - | 1998 |
Dodatkowe informacje
Kolor niebieski, żółty pas z białymi obwódkami, czołownice w pasy czarno-żółte.
Szczegółowy opis i uwagi
Kolor niebieski.
- W Cukrowni Przeworsk nr zakładowy 2
- Do 2015: pomarańczowy pas, poziomy na ścianie czołowej i tylnej, czołownice w pasy czarno-białe (do 2012 roku dodatkowo reklamy Husqvarny).
- Od 2016: żółty pas z białymi obwódkami, tworzący "V" na ścianie przedniej i tylnej, żółte elementy, czołownice w pasy czarno-żółte.
Galeria
Źródła