Tabor:Lw-00578: Różnice pomiędzy wersjami

Z Enkol
Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania
Linia 1: Linia 1:
{{Lw metryka pojazdu
+
{{
 +
[Plik:LYd2-04 wIskotorIwka Piaseczno .jpg|mały|LYD2-04 na stacji Piaseczno Miasto wąskotorowe. 17.10.2021]]
 +
Lw metryka pojazdu
 
|Stan=Sprawna
 
|Stan=Sprawna
 
|Producent=FAUR
 
|Producent=FAUR
Linia 17: Linia 19:
 
|Oznaczenie={{Lw oznaczenie|CEM.ODRA-Lyd2-04|1983|nadal}}
 
|Oznaczenie={{Lw oznaczenie|CEM.ODRA-Lyd2-04|1983|nadal}}
 
|Rozstaw={{Lw rozstaw|1000 mm|1981|nadal}}
 
|Rozstaw={{Lw rozstaw|1000 mm|1981|nadal}}
[Plik:LYd2-04 wIskotorIwka Piaseczno .jpg|mały|LYD2-04 na stacji Piaseczno Miasto wąskotorowe. 17.10.2021]]
 
 
}}
 
}}

Wersja z 19:47, 23 lis 2021

{{ [Plik:LYd2-04 wIskotorIwka Piaseczno .jpg|mały|LYD2-04 na stacji Piaseczno Miasto wąskotorowe. 17.10.2021]] Lw metryka pojazdu |Stan=Sprawna |Producent=FAUR |Typ=L30H |Numer=24364 |Rok produkcji=1981 |Ostatnie oznaczenie=CEM.ODRA-Lyd2-04 |Ostatni rozstaw=1000 mm |Ostatni typ silnika=Henschel-Wola 16H12A turbodiesel[1] |Ostatnie stacjonowanie=Piaseczno Miasto |Użytkownik=Piaseczyńsko - Grójeckie Towarzystwo Kolei Wąskotorowej |Właściciel=Piaseczyńsko - Grójeckie Towarzystwo Kolei Wąskotorowej |Kolej=Grójecka Kolej Dojazdowa |Opis=Lokomotywa od 1983 pracowała w Cementowni Odra w Opolu, sprzedana na Piaseczyńską Kolej Wąskotorową i przewieziona 13 września 2013 roku[1]. |Ostatnie stacjonowanie=Piaseczno Miasto |Stacjonowanie= |- |style="background-color:linear-gradient(#ffffff, #dddddd); width: 76%; text-align: left;"|Cementowania Odra |style="text-align: center; width: 10%;"|1983 |style="text-align: center; width: 4%;"| - |style="text-align: center; width: 10%;"|2013

|- |style="background-color:linear-gradient(#ffffff, #dddddd); width: 76%; text-align: left;"|Piaseczno Miasto |style="text-align: center; width: 10%;"|2013 |style="text-align: center; width: 4%;"| - |style="text-align: center; width: 10%;"|nadal

|Oznaczenie= |- |style="background-color:linear-gradient(#ffffff, #dddddd); width: 76%; text-align: left;"|CEM.ODRA-Lyd2-04 |style="text-align: center; width: 10%;"|1983 |style="text-align: center; width: 4%;"| - |style="text-align: center; width: 10%;"|nadal

|Rozstaw= |- |style="background-color:linear-gradient(#ffffff, #dddddd); width: 76%; text-align: left;"|1000 mm |style="text-align: center; width: 10%;"|1981 |style="text-align: center; width: 4%;"| - |style="text-align: center; width: 10%;"|nadal

}}

  1. 1,0 1,1 R. Solnicki, "Lidka" w Piasecznie, "Świat Kolei" 10/2013 s.7