Tabor:Lw-00578: Różnice pomiędzy wersjami

Z Enkol
Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania
m (PawBot przeniósł stronę L30H/24364 do Tabor:Lw-00578: Robot cierpi na bezsenność i dalej porządkuje)
(uzupełnienia)
Linia 1: Linia 1:
 
{{Lw metryka pojazdu
 
{{Lw metryka pojazdu
 +
|Stan=Sprawna
 +
|Producent=FAUR
 
|Typ=L30H
 
|Typ=L30H
|Producent=FAUR
 
 
|Numer=24364
 
|Numer=24364
 
|Rok produkcji=1981
 
|Rok produkcji=1981
|Grafika=DSC08956am23.JPG
 
|Opis grafiki=CEM.ODRA-Lyd2-04 na terenie Cementowni Odra w Opolu
 
|Stan=Sprawna
 
 
|Ostatnie oznaczenie=CEM.ODRA-Lyd2-04
 
|Ostatnie oznaczenie=CEM.ODRA-Lyd2-04
 
|Ostatni rozstaw=1000 mm
 
|Ostatni rozstaw=1000 mm
 +
|Ostatni typ silnika=Henschel-Wola 16H12A turbodiesel<ref name=lidka/>
 
|Ostatnie stacjonowanie=Piaseczno Miasto
 
|Ostatnie stacjonowanie=Piaseczno Miasto
|Ostatni typ silnika=Nieznany
 
|Kolej=Grójecka Kolej Dojazdowa
 
 
|Użytkownik=Piaseczyńsko - Grójeckie Towarzystwo Kolei Wąskotorowej
 
|Użytkownik=Piaseczyńsko - Grójeckie Towarzystwo Kolei Wąskotorowej
 
|Właściciel=Piaseczyńsko - Grójeckie Towarzystwo Kolei Wąskotorowej
 
|Właściciel=Piaseczyńsko - Grójeckie Towarzystwo Kolei Wąskotorowej
|Opis=Lokomotywa została sprzedana z Cementowni Opole na Piaseczyńską Kolej Wąskotorową i przewieziona 13 września 2013 roku.
+
|Kolej=Grójecka Kolej Dojazdowa
 +
|Opis=Lokomotywa od 1983 pracowała w  Cementowni Odra w Opolu, sprzedana na Piaseczyńską Kolej Wąskotorową i przewieziona 13 września 2013 roku<ref name=lidka>R. Solnicki, ''"Lidka" w Piasecznie'', "Świat Kolei" 10/2013 s.7</ref>.
 +
|Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Cementowania Odra|1983|2013}}{{Lw stacjonowanie|Piaseczno Miasto|2013|nadal}}
 +
|Oznaczenie={{Lw oznaczenie|CEM.ODRA-Lyd2-04|1983|nadal}}
 
|Rozstaw={{Lw rozstaw|1000 mm|1981|nadal}}
 
|Rozstaw={{Lw rozstaw|1000 mm|1981|nadal}}
|Oznaczenie={{Lw oznaczenie|CEM.ODRA-Lyd2-04|1981|nadal}}
+
|Grafika=DSC08956am23.JPG
|Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Cementowania Odra|1981|2013}}{{Lw stacjonowanie|Piaseczno Miasto|2013|nadal}}
+
|Opis grafiki=CEM.ODRA-Lyd2-04 na terenie Cementowni Odra w Opolu
 
|Foto1=DSC08860bm123.JPG
 
|Foto1=DSC08860bm123.JPG
 
|Opis1=26.10.2011 - Lyd2-04 na wyrobisku Cementowni Odra Opole
 
|Opis1=26.10.2011 - Lyd2-04 na wyrobisku Cementowni Odra Opole

Wersja z 19:44, 3 lip 2018


<<< L30H

L30H 24364

Stan: sprawna

DSC08956am23.JPG

CEM.ODRA-Lyd2-04 na terenie Cementowni Odra w Opolu

Rok produkcji

1981

Producent

FAUR

Stan

Sprawna


Aktualne oznaczenie

CEM.ODRA-Lyd2-04

Aktualny rozstaw

1000 mm

Aktualne miejsce stacjonowania

Piaseczno Miasto

Kraj stacjonowania

Aktualny typ silnika

Henschel-Wola 16H12A turbodiesel[1]

Kolej

Grójecka Kolej Dojazdowa

Użytkownik

Piaseczyńsko - Grójeckie Towarzystwo Kolei Wąskotorowej

Właściciel

Piaseczyńsko - Grójeckie Towarzystwo Kolei Wąskotorowej

Stacjonowanie

Cementowania Odra 1983 - 2013
Piaseczno Miasto 2013 - nadal

Rozstaw

1000 mm 1981 - nadal

Oznaczenie

CEM.ODRA-Lyd2-04 1983 - nadal

Dodatkowe informacje

Szczegółowy opis i uwagi

Lokomotywa od 1983 pracowała w Cementowni Odra w Opolu, sprzedana na Piaseczyńską Kolej Wąskotorową i przewieziona 13 września 2013 roku[1].

Galeria

Źródła

  1. 1,0 1,1 R. Solnicki, "Lidka" w Piasecznie, "Świat Kolei" 10/2013 s.7