Tabor:Lw-01680: Różnice pomiędzy wersjami

Z Enkol
Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania
 
Linia 11: Linia 11:
 
|Ostatni kraj=Polska
 
|Ostatni kraj=Polska
 
|Uwagi=Cegielnia "Fordon" nr zakładowy 3, w 1999 r. pomalowana na kolor szary, miała numer naniesiony farbą na obudowie kabiny 164-730
 
|Uwagi=Cegielnia "Fordon" nr zakładowy 3, w 1999 r. pomalowana na kolor szary, miała numer naniesiony farbą na obudowie kabiny 164-730
|Opis=Wewnątrz kabiny tabliczka z nr 179x (nieczytelna), strona kolej.pl p. Przemysława Marona podaje, że w 1999 r. była sprawna
+
|Opis=Wewnątrz kabiny tabliczka z nr 179x (nieczytelna), na podstawie informacji ze strony http://www.archeo.kolej.pl/maron/fordon.htm p. Przemysława Marona podaje, że w 1999 r. była najprawdopodobniej sprawna (odstawiona w szopie)
 
|Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Browar "Krajan" - Trzeciewnica k. Nakła n. Notecią|2001-03|nadal}}{{Lw stacjonowanie|Cegielnia "Fordon"|1955|2001-03}}
 
|Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Browar "Krajan" - Trzeciewnica k. Nakła n. Notecią|2001-03|nadal}}{{Lw stacjonowanie|Cegielnia "Fordon"|1955|2001-03}}
 
|Oznaczenie={{Lw oznaczenie|WLs40-286|1955|nadal}}
 
|Oznaczenie={{Lw oznaczenie|WLs40-286|1955|nadal}}

Aktualna wersja na dzień 21:16, 17 sty 2021


<<< WLs40

WLs40 286

Stan: nieznany

Rok produkcji

1955

Producent

Zakłady Naprawcze Taboru Kolejowego w Poznaniu

Stan

Nieznany


Aktualne oznaczenie

WLs40-286

Aktualny rozstaw

600 mm

Aktualne miejsce stacjonowania

Browar "Krajan" - Trzeciewnica k. Nakła

Kraj stacjonowania

Polska

Aktualny typ silnika

S64L

Stacjonowanie

Browar "Krajan" - Trzeciewnica k. Nakła n. Notecią 2001-03 - nadal
Cegielnia "Fordon" 1955 - 2001-03

Rozstaw

600 mm 1955 - nadal

Oznaczenie

WLs40-286 1955 - nadal

Dodatkowe informacje

Cegielnia "Fordon" nr zakładowy 3, w 1999 r. pomalowana na kolor szary, miała numer naniesiony farbą na obudowie kabiny 164-730

Szczegółowy opis i uwagi

Wewnątrz kabiny tabliczka z nr 179x (nieczytelna), na podstawie informacji ze strony http://www.archeo.kolej.pl/maron/fordon.htm p. Przemysława Marona podaje, że w 1999 r. była najprawdopodobniej sprawna (odstawiona w szopie)

Galeria

Źródła