Tabor:Lw-02017: Różnice pomiędzy wersjami

Z Enkol
Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania
m (uzupełnienie)
m (uzupełnienie)
Linia 16: Linia 16:
 
* Numer zawarty w polu "Numer fabryczny" nie jest rzeczywistym numerem fabrycznym. Oznacza jedynie, który to jest wagon zbudowany w kolejności
 
* Numer zawarty w polu "Numer fabryczny" nie jest rzeczywistym numerem fabrycznym. Oznacza jedynie, który to jest wagon zbudowany w kolejności
 
|Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Krośniewice|1965|1971}}{{Lw stacjonowanie|Trzebnica Gaj|1971|1987}}{{Lw stacjonowanie|Sochaczew|1987|nadal}}
 
|Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Krośniewice|1965|1971}}{{Lw stacjonowanie|Trzebnica Gaj|1971|1987}}{{Lw stacjonowanie|Sochaczew|1987|nadal}}
|Oznaczenie={{Lw oznaczenie|MBxd1-162|1965|nadal}}{{Lw oznaczenie|00380024951-2|1974|nadal}}
+
|Oznaczenie={{Lw oznaczenie|MBxd1-162|1965|nadal}}{{Lw oznaczenie|00380024951-2|1974|nadal}}{{Lw oznaczenie|Bxhpi-1720|1957|1965}}
 
|Rozstaw={{Lw rozstaw|750 mm|1965|nadal}}
 
|Rozstaw={{Lw rozstaw|750 mm|1965|nadal}}
 
}}
 
}}

Wersja z 23:58, 8 wrz 2019


<<< 1Aw/M

1Aw/M 2

Stan: odstawiona

Rok produkcji

1965

Producent

WMD Krośniewice

Stan

Odstawiona


Aktualne oznaczenie

MBxd1-162

Aktualny rozstaw

750 mm

Aktualne miejsce stacjonowania

Sochaczew

Aktualny typ silnika

Nieznany

Kolej

Sochaczewska Kolej Wąskotorowa

Użytkownik

Stacja Muzeum - Muzeum Kolei Wąskotorowej w Sochaczewie

Właściciel

Stacja Muzeum - Muzeum Kolei Wąskotorowej w Sochaczewie

Stacjonowanie

Krośniewice 1965 - 1971
Trzebnica Gaj 1971 - 1987
Sochaczew 1987 - nadal

Rozstaw

750 mm 1965 - nadal

Oznaczenie

MBxd1-162 1965 - nadal
00380024951-2 1974 - nadal
Bxhpi-1720 1957 - 1965

Dodatkowe informacje

Szczegółowy opis i uwagi

  • Wagon przebudowany z wagonu serii Bxhpi nr 1720 typu 1Aw wyprodukowanego w roku 1957 przez Fabrykę Wagonów w Świdnicy[1]
  • Wg informacji zawartych w cytowanym wyżej artykule opublikowanym w "Świecie Kolei" pojazd został przekazany Muzeum Kolejnictwa dnia 9.10.1987, a do Sochaczewa przybył w grudniu 1987. Numer inwentarzowy: MUZII/155
  • Numer zawarty w polu "Numer fabryczny" nie jest rzeczywistym numerem fabrycznym. Oznacza jedynie, który to jest wagon zbudowany w kolejności

Galeria

Źródła

  1. Bogdan Pokropiński. Przebudowa wagonów 1Aw na silnikowe. „Świat Kolei”. 99 (10/2003), ss. 16-21. Łódź: Emi-Press. ISSN 1234-5962.