Tabor:Lw-02017: Różnice pomiędzy wersjami

Z Enkol
Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania
(utworzenie rekordu)
 
m (Zastępowanie tekstu - "Bxhpi-1" na "Bxhpi 1")
 
(Nie pokazano 2 pośrednich wersji utworzonych przez tego samego użytkownika)
Linia 13: Linia 13:
 
|Kolej=Sochaczewska Kolej Wąskotorowa
 
|Kolej=Sochaczewska Kolej Wąskotorowa
 
|Opis=* Wagon przebudowany z wagonu serii Bxhpi nr 1720 typu 1Aw wyprodukowanego w roku 1957 przez Fabrykę Wagonów w Świdnicy<ref>{{cytuj pismo | nazwisko = Pokropiński| imię = Bogdan |tytuł = Przebudowa wagonów 1Aw na silnikowe| url = | czasopismo = Świat Kolei| adres czasopisma = | oznaczenie = | wolumin = 99| wydanie = 10/2003| strony = 16-21| data = | rok = | miesiąc = | odpowiedzialność =  | wydawca = Emi-Press| miejsce = Łódź| issn = 1234-5962 | doi = | doietykieta = | pmid = | oclc = | bibcode = | id = | cytat = | język = | data dostępu = }}</ref>
 
|Opis=* Wagon przebudowany z wagonu serii Bxhpi nr 1720 typu 1Aw wyprodukowanego w roku 1957 przez Fabrykę Wagonów w Świdnicy<ref>{{cytuj pismo | nazwisko = Pokropiński| imię = Bogdan |tytuł = Przebudowa wagonów 1Aw na silnikowe| url = | czasopismo = Świat Kolei| adres czasopisma = | oznaczenie = | wolumin = 99| wydanie = 10/2003| strony = 16-21| data = | rok = | miesiąc = | odpowiedzialność =  | wydawca = Emi-Press| miejsce = Łódź| issn = 1234-5962 | doi = | doietykieta = | pmid = | oclc = | bibcode = | id = | cytat = | język = | data dostępu = }}</ref>
 +
* Wg informacji zawartych w cytowanym wyżej artykule opublikowanym w "Świecie Kolei" pojazd został przekazany Muzeum Kolejnictwa dnia 9.10.1987, a do Sochaczewa przybył w grudniu 1987. Numer inwentarzowy: MUZII/155
 
* Numer zawarty w polu "Numer fabryczny" nie jest rzeczywistym numerem fabrycznym. Oznacza jedynie, który to jest wagon zbudowany w kolejności
 
* Numer zawarty w polu "Numer fabryczny" nie jest rzeczywistym numerem fabrycznym. Oznacza jedynie, który to jest wagon zbudowany w kolejności
 
|Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Krośniewice|1965|1971}}{{Lw stacjonowanie|Trzebnica Gaj|1971|1987}}{{Lw stacjonowanie|Sochaczew|1987|nadal}}
 
|Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Krośniewice|1965|1971}}{{Lw stacjonowanie|Trzebnica Gaj|1971|1987}}{{Lw stacjonowanie|Sochaczew|1987|nadal}}
|Oznaczenie={{Lw oznaczenie|MBxd1-162|1965|nadal}}{{Lw oznaczenie|00380024951-2|1974|nadal}}
+
|Oznaczenie={{Lw oznaczenie|MBxd1-162|1965|nadal}}{{Lw oznaczenie|00380024951-2|1974|nadal}}{{Lw oznaczenie|Bxhpi 1720|1957|1965}}
 
|Rozstaw={{Lw rozstaw|750 mm|1965|nadal}}
 
|Rozstaw={{Lw rozstaw|750 mm|1965|nadal}}
 
}}
 
}}

Aktualna wersja na dzień 00:00, 9 wrz 2019


<<< 1Aw/M

1Aw/M 2

Stan: odstawiona

Rok produkcji

1965

Producent

WMD Krośniewice

Stan

Odstawiona


Aktualne oznaczenie

MBxd1-162

Aktualny rozstaw

750 mm

Aktualne miejsce stacjonowania

Sochaczew

Kraj stacjonowania

Aktualny typ silnika

Nieznany

Kolej

Sochaczewska Kolej Wąskotorowa

Użytkownik

Stacja Muzeum - Muzeum Kolei Wąskotorowej w Sochaczewie

Właściciel

Stacja Muzeum - Muzeum Kolei Wąskotorowej w Sochaczewie

Stacjonowanie

Krośniewice 1965 - 1971
Trzebnica Gaj 1971 - 1987
Sochaczew 1987 - nadal

Rozstaw

750 mm 1965 - nadal

Oznaczenie

MBxd1-162 1965 - nadal
00380024951-2 1974 - nadal
Bxhpi 1720 1957 - 1965

Dodatkowe informacje

Szczegółowy opis i uwagi

  • Wagon przebudowany z wagonu serii Bxhpi nr 1720 typu 1Aw wyprodukowanego w roku 1957 przez Fabrykę Wagonów w Świdnicy[1]
  • Wg informacji zawartych w cytowanym wyżej artykule opublikowanym w "Świecie Kolei" pojazd został przekazany Muzeum Kolejnictwa dnia 9.10.1987, a do Sochaczewa przybył w grudniu 1987. Numer inwentarzowy: MUZII/155
  • Numer zawarty w polu "Numer fabryczny" nie jest rzeczywistym numerem fabrycznym. Oznacza jedynie, który to jest wagon zbudowany w kolejności

Galeria

Źródła

  1. Bogdan Pokropiński. Przebudowa wagonów 1Aw na silnikowe. „Świat Kolei”. 99 (10/2003), ss. 16-21. Łódź: Emi-Press. ISSN 1234-5962.