Tabor:Lw-02020: Różnice pomiędzy wersjami

Z Enkol
Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania
(utworzenie rekordu)
 
m (uzupełnienie)
Linia 14: Linia 14:
 
* Numer zawarty w polu "Numer fabryczny" nie jest rzeczywistym numerem fabrycznym. Oznacza jedynie, który to jest wagon zbudowany w kolejności
 
* Numer zawarty w polu "Numer fabryczny" nie jest rzeczywistym numerem fabrycznym. Oznacza jedynie, który to jest wagon zbudowany w kolejności
 
|Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Krośniewice|1965|1967}}{{Lw stacjonowanie|Jędrzejów Wąskotorowy|1967|1976}}{{Lw stacjonowanie|Pleszew Miasto|1976|1979}}{{Lw stacjonowanie|Trzebnica Gaj|1979|1988}}
 
|Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Krośniewice|1965|1967}}{{Lw stacjonowanie|Jędrzejów Wąskotorowy|1967|1976}}{{Lw stacjonowanie|Pleszew Miasto|1976|1979}}{{Lw stacjonowanie|Trzebnica Gaj|1979|1988}}
|Oznaczenie={{Lw oznaczenie|MBxd1-165|1965|1988}}{{Lw oznaczenie|00380024954-6|1975|1988}}
+
|Oznaczenie={{Lw oznaczenie|MBxd1-165|1965|1988}}{{Lw oznaczenie|00380024954-6|1975|1988}}{{Lw oznaczenie|Bxhpi-1668|1956|1965}}
 
|Rozstaw={{Lw rozstaw|750 mm|1965|1988}}
 
|Rozstaw={{Lw rozstaw|750 mm|1965|1988}}
 
}}
 
}}

Wersja z 23:49, 8 wrz 2019


<<< 1Aw/M

1Aw/M 5

Stan: złom

Rok produkcji

1965

Producent

WMD Krośniewice

Stan

Złom

Rok złomowania

1988

Ostatnie oznaczenie

MBxd1-165

Ostatni rozstaw

750 mm

Ostatnie miejsce stacjonowania

Trzebnica Gaj

Ostatni typ silnika

Nieznany

Stacjonowanie

Krośniewice 1965 - 1967
Jędrzejów Wąskotorowy 1967 - 1976
Pleszew Miasto 1976 - 1979
Trzebnica Gaj 1979 - 1988

Rozstaw

750 mm 1965 - 1988

Oznaczenie

MBxd1-165 1965 - 1988
00380024954-6 1975 - 1988
Bxhpi-1668 1956 - 1965

Dodatkowe informacje

Szczegółowy opis i uwagi

  • Wagon przebudowany z wagonu serii Bxhpi nr 1668 typu 1Aw wyprodukowanego w roku 1956 przez Fabrykę Wagonów w Świdnicy[1]
  • Numer zawarty w polu "Numer fabryczny" nie jest rzeczywistym numerem fabrycznym. Oznacza jedynie, który to jest wagon zbudowany w kolejności

Galeria

Źródła

  1. Bogdan Pokropiński. Przebudowa wagonów 1Aw na silnikowe. „Świat Kolei”. 99 (10/2003), ss. 16-21. Łódź: Emi-Press. ISSN 1234-5962.