Tabor:Lw-02021: Różnice pomiędzy wersjami

Z Enkol
Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania
(utworzenie rekordu)
 
m (uzupełnienie)
Linia 14: Linia 14:
 
* Numer zawarty w polu "Numer fabryczny" nie jest rzeczywistym numerem fabrycznym. Oznacza jedynie, który to jest wagon zbudowany w kolejności
 
* Numer zawarty w polu "Numer fabryczny" nie jest rzeczywistym numerem fabrycznym. Oznacza jedynie, który to jest wagon zbudowany w kolejności
 
|Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Krośniewice|1965|1966}}{{Lw stacjonowanie|Pleszew Wąskotorowy|1966|1985}}
 
|Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Krośniewice|1965|1966}}{{Lw stacjonowanie|Pleszew Wąskotorowy|1966|1985}}
|Oznaczenie={{Lw oznaczenie|MBxd1-166|1965|1985}}{{Lw oznaczenie|00380024955-3|1974|1985}}
+
|Oznaczenie={{Lw oznaczenie|MBxd1-166|1965|1985}}{{Lw oznaczenie|00380024955-3|1974|1985}}{{Lw oznaczenie|Bxhpi-1722|1957|1965}}
 
|Rozstaw={{Lw rozstaw|750 mm|1965|1985}}
 
|Rozstaw={{Lw rozstaw|750 mm|1965|1985}}
 
}}
 
}}

Wersja z 23:52, 8 wrz 2019


<<< 1Aw/M

1Aw/M 6

Stan: złom

Rok produkcji

1965

Producent

WMD Krośniewice

Stan

Złom

Rok złomowania

1985

Ostatnie oznaczenie

MBxd1-166

Ostatni rozstaw

750 mm

Ostatnie miejsce stacjonowania

Pleszew Miasto

Ostatni typ silnika

Nieznany

Stacjonowanie

Krośniewice 1965 - 1966
Pleszew Wąskotorowy 1966 - 1985

Rozstaw

750 mm 1965 - 1985

Oznaczenie

MBxd1-166 1965 - 1985
00380024955-3 1974 - 1985
Bxhpi-1722 1957 - 1965

Dodatkowe informacje

Szczegółowy opis i uwagi

  • Wagon przebudowany z wagonu serii Bxhpi nr 1722 typu 1Aw wyprodukowanego w roku 1957 przez Fabrykę Wagonów w Świdnicy[1]
  • Numer zawarty w polu "Numer fabryczny" nie jest rzeczywistym numerem fabrycznym. Oznacza jedynie, który to jest wagon zbudowany w kolejności

Galeria

Źródła

  1. Bogdan Pokropiński. Przebudowa wagonów 1Aw na silnikowe. „Świat Kolei”. 99 (10/2003), ss. 16-21. Łódź: Emi-Press. ISSN 1234-5962.