Tabor:Lw-02022: Różnice pomiędzy wersjami

Z Enkol
Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania
m (uzupełnienie)
m (Zastępowanie tekstu - "Bxhpi-1" na "Bxhpi 1")
 
Linia 14: Linia 14:
 
* Numer zawarty w polu "Numer fabryczny" nie jest rzeczywistym numerem fabrycznym. Oznacza jedynie, który to jest wagon zbudowany w kolejności
 
* Numer zawarty w polu "Numer fabryczny" nie jest rzeczywistym numerem fabrycznym. Oznacza jedynie, który to jest wagon zbudowany w kolejności
 
|Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Krośniewice|1966|1966}}{{Lw stacjonowanie|Trzebnica Gaj|1966|1971}}{{Lw stacjonowanie|Krośniewice|1971|1976}}{{Lw stacjonowanie|Trzebnica Gaj|1976|1991}}
 
|Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Krośniewice|1966|1966}}{{Lw stacjonowanie|Trzebnica Gaj|1966|1971}}{{Lw stacjonowanie|Krośniewice|1971|1976}}{{Lw stacjonowanie|Trzebnica Gaj|1976|1991}}
|Oznaczenie={{Lw oznaczenie|MBxd1-167|1966|1991}}{{Lw oznaczenie|00380024956-1|1974|1991}}{{Lw oznaczenie|Bxhpi-1706|1957|1966}}
+
|Oznaczenie={{Lw oznaczenie|MBxd1-167|1966|1991}}{{Lw oznaczenie|00380024956-1|1974|1991}}{{Lw oznaczenie|Bxhpi 1706|1957|1966}}
 
|Rozstaw={{Lw rozstaw|750 mm|1966|1991}}
 
|Rozstaw={{Lw rozstaw|750 mm|1966|1991}}
 
}}
 
}}

Aktualna wersja na dzień 23:59, 8 wrz 2019


<<< 1Aw/M

1Aw/M 7

Stan: złom

Rok produkcji

1966

Producent

WMD Krośniewice

Stan

Złom

Rok złomowania

1991

Ostatnie oznaczenie

MBxd1-167

Ostatni rozstaw

750 mm

Ostatnie miejsce stacjonowania

Trzebnica Gaj

Ostatni typ silnika

Nieznany

Stacjonowanie

Krośniewice 1966 - 1966
Trzebnica Gaj 1966 - 1971
Krośniewice 1971 - 1976
Trzebnica Gaj 1976 - 1991

Rozstaw

750 mm 1966 - 1991

Oznaczenie

MBxd1-167 1966 - 1991
00380024956-1 1974 - 1991
Bxhpi 1706 1957 - 1966

Dodatkowe informacje

Szczegółowy opis i uwagi

  • Wagon przebudowany z wagonu serii Bxhpi nr 1706 typu 1Aw wyprodukowanego w roku 1957 przez Fabrykę Wagonów w Świdnicy[1]
  • Numer zawarty w polu "Numer fabryczny" nie jest rzeczywistym numerem fabrycznym. Oznacza jedynie, który to jest wagon zbudowany w kolejności

Galeria

Źródła

  1. Bogdan Pokropiński. Przebudowa wagonów 1Aw na silnikowe. „Świat Kolei”. 99 (10/2003), ss. 16-21. Łódź: Emi-Press. ISSN 1234-5962.