Tabor:Lw-02023: Różnice pomiędzy wersjami

Z Enkol
Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania
(utworzenie rekordu)
 
m (uzupełnienie)
Linia 12: Linia 12:
 
* Numer zawarty w polu "Numer fabryczny" nie jest rzeczywistym numerem fabrycznym. Oznacza jedynie, który to jest wagon zbudowany w kolejności
 
* Numer zawarty w polu "Numer fabryczny" nie jest rzeczywistym numerem fabrycznym. Oznacza jedynie, który to jest wagon zbudowany w kolejności
 
|Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Krośniewice|1966|2010}}{{Lw stacjonowanie|Milicz|2011|nadal}}
 
|Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Krośniewice|1966|2010}}{{Lw stacjonowanie|Milicz|2011|nadal}}
|Oznaczenie={{Lw oznaczenie|MBxd1-168|1966|nadal}}{{Lw oznaczenie|00380024957-9|1974|nadal}}
+
|Oznaczenie={{Lw oznaczenie|MBxd1-168|1966|nadal}}{{Lw oznaczenie|00380024957-9|1974|nadal}}{{Lw oznaczenie|Bxhpi-1719|1957|1966}}
 
|Rozstaw={{Lw rozstaw|750 mm|1966|nadal}}
 
|Rozstaw={{Lw rozstaw|750 mm|1966|nadal}}
 
}}
 
}}

Wersja z 23:55, 8 wrz 2019


<<< 1Aw/M

1Aw/M 8

Stan: pomnik

Rok produkcji

1966

Producent

WMD Krośniewice

Stan

Pomnik


Aktualne oznaczenie

MBxd1-168

Aktualny rozstaw

750 mm

Aktualne miejsce stacjonowania

Milicz

Kraj stacjonowania

Aktualny typ silnika

Nieznany

Stacjonowanie

Krośniewice 1966 - 2010
Milicz 2011 - nadal

Rozstaw

750 mm 1966 - nadal

Oznaczenie

MBxd1-168 1966 - nadal
00380024957-9 1974 - nadal
Bxhpi-1719 1957 - 1966

Dodatkowe informacje

Szczegółowy opis i uwagi

  • Wagon przebudowany z wagonu serii Bxhpi nr 1719 typu 1Aw wyprodukowanego w roku 1957 przez Fabrykę Wagonów w Świdnicy[1]
  • Numer zawarty w polu "Numer fabryczny" nie jest rzeczywistym numerem fabrycznym. Oznacza jedynie, który to jest wagon zbudowany w kolejności

Galeria

Źródła

  1. Bogdan Pokropiński. Przebudowa wagonów 1Aw na silnikowe. „Świat Kolei”. 99 (10/2003), ss. 16-21. Łódź: Emi-Press. ISSN 1234-5962.