Tabor:Lw-02024: Różnice pomiędzy wersjami

Z Enkol
Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania
(utworzenie rekordu)
 
m (uzupełnienie)
Linia 15: Linia 15:
 
* Numer zawarty w polu "Numer fabryczny" nie jest rzeczywistym numerem fabrycznym. Oznacza jedynie, który to jest wagon zbudowany w kolejności
 
* Numer zawarty w polu "Numer fabryczny" nie jest rzeczywistym numerem fabrycznym. Oznacza jedynie, który to jest wagon zbudowany w kolejności
 
|Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Krośniewice|1966|1993}}
 
|Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Krośniewice|1966|1993}}
|Oznaczenie={{Lw oznaczenie|MBxd1-169|1966|1993}}{{Lw oznaczenie|00380024958-7|1974|1993}}
+
|Oznaczenie={{Lw oznaczenie|MBxd1-169|1966|1993}}{{Lw oznaczenie|00380024958-7|1974|1993}}{{Lw oznaczenie|Bxhpi-1717|1957|1966}}
 
|Rozstaw={{Lw rozstaw|750 mm|1966|1993}}
 
|Rozstaw={{Lw rozstaw|750 mm|1966|1993}}
 
}}
 
}}

Wersja z 23:56, 8 wrz 2019


<<< 1Aw/M

1Aw/M 9

Stan: złom

Rok produkcji

1966

Producent

WMD Krośniewice

Stan

Złom

Rok złomowania

1993

Ostatnie oznaczenie

MBxd1-169

Ostatni rozstaw

750 mm

Ostatnie miejsce stacjonowania

Krośniewice

Kraj stacjonowania

Ostatni typ silnika

Nieznany

Stacjonowanie

Krośniewice 1966 - 1993

Rozstaw

750 mm 1966 - 1993

Oznaczenie

MBxd1-169 1966 - 1993
00380024958-7 1974 - 1993
Bxhpi-1717 1957 - 1966

Dodatkowe informacje

Szczegółowy opis i uwagi

  • Wagon przebudowany z wagonu serii Bxhpi nr 1717 typu 1Aw wyprodukowanego w roku 1957 przez Fabrykę Wagonów w Świdnicy[1]
  • Wg informacji zawartej w cytowanym wyżej artykule w "Świecie Kolei" wagon złomowano w roku 1991
  • Numer zawarty w polu "Numer fabryczny" nie jest rzeczywistym numerem fabrycznym. Oznacza jedynie, który to jest wagon zbudowany w kolejności

Galeria

Źródła

  1. Bogdan Pokropiński. Przebudowa wagonów 1Aw na silnikowe. „Świat Kolei”. 99 (10/2003), ss. 16-21. Łódź: Emi-Press. ISSN 1234-5962.