Tabor:Lw-02084: Różnice pomiędzy wersjami

Z Enkol
Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania
 
Linia 8: Linia 8:
 
|Ostatni rozstaw=900 mm
 
|Ostatni rozstaw=900 mm
 
|Ostatni typ silnika=S324HL
 
|Ostatni typ silnika=S324HL
|Ostatnie stacjonowanie=Kopalnia Węgla Kamiennego "Szczygłowice" w Knurowie
+
|Ostatnie stacjonowanie=Kopalnia Węgla Kamiennego "Szczygłowice"
|Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Kopalnia Wegla Kamiennego "Szczygłowice" w Knurowie|1971|b/d}}
+
|Ostatni kraj=Polska
 +
|Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Kopalnia Węgla Kamiennego "Szczygłowice"|1971|b/d}}
 
|Oznaczenie={{Lw oznaczenie|WLs50-2190|1971|b/d}}
 
|Oznaczenie={{Lw oznaczenie|WLs50-2190|1971|b/d}}
 
|Rozstaw={{Lw rozstaw|900 mm|1971|b/d}}
 
|Rozstaw={{Lw rozstaw|900 mm|1971|b/d}}
 
}}
 
}}

Aktualna wersja na dzień 23:47, 22 lut 2020


<<< 2WLs50

2WLs50 2190

Stan: nieznany

Rok produkcji

1971

Producent

Zakłady Naprawcze Taboru Kolejowego w Poznaniu

Stan

Nieznany


Aktualne oznaczenie

WLs50-2190

Aktualny rozstaw

900 mm

Aktualne miejsce stacjonowania

Kopalnia Węgla Kamiennego "Szczygłowice"

Kraj stacjonowania

Polska

Aktualny typ silnika

S324HL

Stacjonowanie

Kopalnia Węgla Kamiennego "Szczygłowice" 1971 - b/d

Rozstaw

900 mm 1971 - b/d

Oznaczenie

WLs50-2190 1971 - b/d

Dodatkowe informacje

Szczegółowy opis i uwagi

Galeria

Źródła