Edytujesz Dyskusja:1Aw/M
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
Uwaga: Nie jesteś zalogowany. Jeśli wykonasz jakąkolwiek zmianę, Twój adres IP będzie widoczny publicznie. Jeśli zalogujesz się lub utworzysz konto, Twoje zmiany zostaną przypisane do konta, wraz z innymi korzyściami.
Edycja może zostać wycofana. Porównaj ukazane poniżej różnice między wersjami, a następnie zapisz zmiany.
Aktualna wersja | Twój tekst | ||
Linia 1: | Linia 1: | ||
W 168 widać ewidentne ślady tego, że posiadał napęd na oba wózki oraz ślad po sprężarce, więc prawdopodobnie B. Pokropiński się omylił w swej książce. --[[Użytkownik:Phinek|Phinek]] 15:53, 5 lip 2011 (CEST) | W 168 widać ewidentne ślady tego, że posiadał napęd na oba wózki oraz ślad po sprężarce, więc prawdopodobnie B. Pokropiński się omylił w swej książce. --[[Użytkownik:Phinek|Phinek]] 15:53, 5 lip 2011 (CEST) | ||
Jeśli jeszcze zauważysz jakieś błędy - poprawiaj śmiało. --[[Użytkownik:2xM|2xM]] 23:04, 5 lip 2011 (CEST) | Jeśli jeszcze zauważysz jakieś błędy - poprawiaj śmiało. --[[Użytkownik:2xM|2xM]] 23:04, 5 lip 2011 (CEST) | ||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− |