Edytujesz Koleje wąskotorowe czynne w ruchu osobowym - statystyka
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
Uwaga: Nie jesteś zalogowany. Jeśli wykonasz jakąkolwiek zmianę, Twój adres IP będzie widoczny publicznie. Jeśli zalogujesz się lub utworzysz konto, Twoje zmiany zostaną przypisane do konta, wraz z innymi korzyściami.
Edycja może zostać wycofana. Porównaj ukazane poniżej różnice między wersjami, a następnie zapisz zmiany.
Aktualna wersja | Twój tekst | ||
Linia 4: | Linia 4: | ||
|- | |- | ||
! rowspan=2 | kolej | ! rowspan=2 | kolej | ||
− | ! colspan= | + | ! colspan=6 | km czynnych w roku |
! rowspan=2 | zmiana w porównaniu do poprzedniego sezonu | ! rowspan=2 | zmiana w porównaniu do poprzedniego sezonu | ||
|- | |- | ||
Linia 13: | Linia 13: | ||
! 2018 | ! 2018 | ||
! 2019 | ! 2019 | ||
− | |||
− | |||
+ | |- | ||
+ | | [[Przeworska Kolej Dojazdowa]] | ||
+ | | 46 | ||
+ | | 46 | ||
+ | | 46 | ||
+ | | 46 | ||
+ | | 46 | ||
+ | | 46 | ||
+ | | bez zmian | ||
|- | |- | ||
| [[Gryficka Kolej Dojazdowa]] | | [[Gryficka Kolej Dojazdowa]] | ||
− | |||
− | |||
| 41 | | 41 | ||
| 41 | | 41 | ||
Linia 36: | Linia 41: | ||
| 32 | | 32 | ||
| 32 | | 32 | ||
+ | | bez zmian | ||
+ | |- | ||
+ | |||
+ | | [[Jędrzejowska Kolej Dojazdowa]] | ||
+ | | 30 | ||
+ | | 30 | ||
+ | | 30 | ||
+ | | 33 | ||
+ | | 30 | ||
| 30 | | 30 | ||
− | | | + | | bez zmian |
− | |||
|- | |- | ||
+ | | [[Rogowska Kolej Dojazdowa]] | ||
+ | | 49 | ||
+ | | 49 | ||
+ | | 7 | ||
+ | | 7 | ||
+ | | 26 | ||
+ | | 26 | ||
+ | | bez zmian | ||
+ | |- | ||
+ | | [[Bieszczadzka Kolej Leśna]] | ||
+ | | 21 | ||
+ | | 21 | ||
+ | | 21 | ||
+ | | 21 | ||
+ | | 21 | ||
+ | | 21 | ||
+ | | bez zmian | ||
+ | |- | ||
| [[Górnośląskie Koleje Wąskotorowe]] | | [[Górnośląskie Koleje Wąskotorowe]] | ||
| 21 | | 21 | ||
| 21 | | 21 | ||
+ | | 21 | ||
+ | | 21 | ||
+ | | 21 | ||
+ | | 21 | ||
+ | | bez zmian | ||
+ | |- | ||
+ | | [[Nałęczowska Kolej Dojazdowa]] | ||
| 21 | | 21 | ||
| 21 | | 21 | ||
Linia 54: | Linia 92: | ||
| bez zmian | | bez zmian | ||
|- | |- | ||
− | |||
− | |||
− | |||
| [[Koszalińska Kolej Wąskotorowa]] | | [[Koszalińska Kolej Wąskotorowa]] | ||
− | |||
− | |||
| 20 | | 20 | ||
| 20 | | 20 | ||
Linia 68: | Linia 101: | ||
| bez zmian | | bez zmian | ||
|- | |- | ||
− | |||
| [[Sochaczewska Kolej Dojazdowa]] | | [[Sochaczewska Kolej Dojazdowa]] | ||
− | |||
− | |||
| 18 | | 18 | ||
| 18 | | 18 | ||
Linia 80: | Linia 110: | ||
| bez zmian | | bez zmian | ||
|- | |- | ||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
| [[Ełcka Kolej Dojazdowa]] | | [[Ełcka Kolej Dojazdowa]] | ||
− | |||
− | |||
| 15 | | 15 | ||
| 15 | | 15 | ||
Linia 116: | Linia 119: | ||
| bez zmian | | bez zmian | ||
|- | |- | ||
− | |||
| [[Grójecka Kolej Dojazdowa]] | | [[Grójecka Kolej Dojazdowa]] | ||
− | |||
− | |||
| 15 | | 15 | ||
| 15 | | 15 | ||
Linia 128: | Linia 128: | ||
| bez zmian | | bez zmian | ||
|- | |- | ||
− | |||
| [[Średzka Kolej Wąskotorowa]] | | [[Średzka Kolej Wąskotorowa]] | ||
| 14 | | 14 | ||
| 0 | | 0 | ||
− | |||
− | |||
| 14 | | 14 | ||
| 14 | | 14 | ||
Linia 140: | Linia 137: | ||
| bez zmian | | bez zmian | ||
|- | |- | ||
− | |||
| [[Żnińska Kolej Powiatowa]] | | [[Żnińska Kolej Powiatowa]] | ||
− | |||
− | |||
| 12 | | 12 | ||
| 12 | | 12 | ||
Linia 152: | Linia 146: | ||
| bez zmian | | bez zmian | ||
|- | |- | ||
− | |||
| [[Kolej Leśna Hajnówka]] | | [[Kolej Leśna Hajnówka]] | ||
− | |||
− | |||
| 11 | | 11 | ||
| 11 | | 11 | ||
Linia 164: | Linia 155: | ||
| bez zmian | | bez zmian | ||
|- | |- | ||
− | |||
| [[Kolej Leśna Płociczno]] | | [[Kolej Leśna Płociczno]] | ||
− | |||
− | |||
| 10 | | 10 | ||
| 10 | | 10 | ||
Linia 176: | Linia 164: | ||
| bez zmian | | bez zmian | ||
|- | |- | ||
− | |||
| [[Śmigielska Kolej Dojazdowa]] | | [[Śmigielska Kolej Dojazdowa]] | ||
| 12 | | 12 | ||
Linia 184: | Linia 171: | ||
| 5 | | 5 | ||
| 8 | | 8 | ||
− | | | + | | +60% |
− | |||
− | |||
|- | |- | ||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
|- | |- | ||
− | + | | [[Kolejka Wąskotorowa w Rudach]] | |
− | |||
− | | [[ | ||
| 6 | | 6 | ||
| 6 | | 6 | ||
| 6 | | 6 | ||
| 6 | | 6 | ||
− | |||
− | |||
| 7 | | 7 | ||
| 7 | | 7 | ||
| bez zmian | | bez zmian | ||
|- | |- | ||
− | |||
| [[Starachowcka Kolej Dojazdowa]] | | [[Starachowcka Kolej Dojazdowa]] | ||
| 13 | | 13 | ||
Linia 221: | Linia 190: | ||
| 13 | | 13 | ||
| 7 | | 7 | ||
− | | | + | | -46% |
− | |||
− | |||
|- | |- | ||
− | | [[ | + | | [[Kaliska Kolej Dojazdowa]] |
+ | | 25 | ||
+ | | 3 | ||
+ | | 3 | ||
+ | | 3 | ||
+ | | 3 | ||
+ | | 6 | ||
+ | | 100% | ||
+ | |- | ||
+ | | [[Wyrzysko-Bydgoskie Koleje Powiatowe]] | ||
| 29 | | 29 | ||
| 34 | | 34 | ||
| 34 | | 34 | ||
| 21 | | 21 | ||
− | |||
− | |||
| 6 | | 6 | ||
| 6 | | 6 | ||
Linia 239: | Linia 213: | ||
| [[Maltanka]] | | [[Maltanka]] | ||
− | |||
− | |||
| 4 | | 4 | ||
| 4 | | 4 | ||
Linia 249: | Linia 221: | ||
| bez zmian | | bez zmian | ||
|- | |- | ||
− | |||
| [[Gnieźnieńska Kolej Wąskotorowa]] | | [[Gnieźnieńska Kolej Wąskotorowa]] | ||
| 33 | | 33 | ||
Linia 256: | Linia 227: | ||
| 0 | | 0 | ||
| 0 | | 0 | ||
− | |||
− | |||
| 4 | | 4 | ||
| bez zmian | | bez zmian | ||
|- | |- | ||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
| [[Krośnicka Kolej Parkowa]] | | [[Krośnicka Kolej Parkowa]] | ||
− | |||
− | |||
| 3 | | 3 | ||
| 3 | | 3 | ||
Linia 285: | Linia 239: | ||
| bez zmian | | bez zmian | ||
|- | |- | ||
− | |||
| [[Pleszewska Kolej Lokalna]] | | [[Pleszewska Kolej Lokalna]] | ||
| 0 | | 0 | ||
− | |||
− | |||
| 3 | | 3 | ||
| 3 | | 3 | ||
Linia 296: | Linia 247: | ||
| 3 | | 3 | ||
| bez zmian | | bez zmian | ||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
|- | |- | ||
| [[Muzeum Kolei Helskich]] | | [[Muzeum Kolei Helskich]] | ||
− | |||
− | |||
| 2 | | 2 | ||
| 2 | | 2 | ||
Linia 322: | Linia 259: | ||
| bez zmian | | bez zmian | ||
|- | |- | ||
+ | |||
|- | |- | ||
− | + | | [[Chorzowska Kolej Parkowa]] | |
− | + | | 2 | |
− | | [[ | + | | 2 |
− | | | + | | 2 |
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | | | ||
− | | | ||
| 0 | | 0 | ||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
| 0 | | 0 | ||
| 0 | | 0 | ||
Linia 349: | Linia 271: | ||
|- | |- | ||
− | + | | [[Mławska Kolej Dojazdowa]] | |
− | | [[ | ||
− | |||
− | |||
− | |||
| 0 | | 0 | ||
+ | | 4 | ||
| 0 | | 0 | ||
| 0 | | 0 | ||
Linia 365: | Linia 284: | ||
|- class="sortbottom” | |- class="sortbottom” | ||
| RAZEM | | RAZEM | ||
− | | | + | | 509 |
| 474 | | 474 | ||
| 407 | | 407 | ||
Linia 371: | Linia 290: | ||
| 398 | | 398 | ||
| 402 | | 402 | ||
− | |||
− | |||
− | | + | + | | +1,0% |
|- } | |- } |