Edytujesz Tabor:Lw-00661
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
Uwaga: Nie jesteś zalogowany. Jeśli wykonasz jakąkolwiek zmianę, Twój adres IP będzie widoczny publicznie. Jeśli zalogujesz się lub utworzysz konto, Twoje zmiany zostaną przypisane do konta, wraz z innymi korzyściami.
Edycja może zostać wycofana. Porównaj ukazane poniżej różnice między wersjami, a następnie zapisz zmiany.
Aktualna wersja | Twój tekst | ||
Linia 1: | Linia 1: | ||
{{Lw metryka pojazdu | {{Lw metryka pojazdu | ||
− | |||
− | |||
|Typ=WLs75 | |Typ=WLs75 | ||
|Numer=73 | |Numer=73 | ||
|Rok produkcji=1972 | |Rok produkcji=1972 | ||
+ | |Stan=Sprawna | ||
|Ostatnie oznaczenie=WLs75-73 | |Ostatnie oznaczenie=WLs75-73 | ||
|Ostatni rozstaw=785 mm | |Ostatni rozstaw=785 mm | ||
− | |||
|Ostatnie stacjonowanie=Bytom Karb Wąskotorowy | |Ostatnie stacjonowanie=Bytom Karb Wąskotorowy | ||
− | |Ostatni | + | |Ostatni typ silnika=Nieznany |
+ | |Kolej=Górnośląskie Koleje Wąskotorowe | ||
|Użytkownik=Stowarzyszenie Górnośląskich Kolei Wąskotorowych | |Użytkownik=Stowarzyszenie Górnośląskich Kolei Wąskotorowych | ||
|Właściciel=Stowarzyszenie Górnośląskich Kolei Wąskotorowych | |Właściciel=Stowarzyszenie Górnośląskich Kolei Wąskotorowych | ||
− | |||
|Uwagi=W Hucie Baildon nr zakładowy 11 | |Uwagi=W Hucie Baildon nr zakładowy 11 | ||
− | | | + | |Rozstaw={{Lw rozstaw|785 mm|1972|nadal}} |
+ | |Oznaczenie={{Lw oznaczenie|WLs75-73|1972|nadal}}{{Lw oznaczenie|11|1972|2003}} | ||
|Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Huta Baildon|1972|2003}}{{Lw stacjonowanie|Złomowisko w Bytomiu - Bobrku|2003|2003}}{{Lw stacjonowanie|Bytom Rozbark|2003|2004}}{{Lw stacjonowanie|Bytom Karb Wąskotorowy|2004|nadal}} | |Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Huta Baildon|1972|2003}}{{Lw stacjonowanie|Złomowisko w Bytomiu - Bobrku|2003|2003}}{{Lw stacjonowanie|Bytom Rozbark|2003|2004}}{{Lw stacjonowanie|Bytom Karb Wąskotorowy|2004|nadal}} | ||
− | |||
− | |||
− | |||
}} | }} | ||
. | . | ||
+ | {{Przebieg służby Infobox | ||
+ | |typ_fabryczny_pojazdu = [[WLs75]] | ||
+ | |numer_seryjny_pojazdu = 33 | ||
+ | |grafika = [[Plik:WLs75 Majdan.jpg|290px]] | ||
+ | |rok_produkcji = 1965 | ||
+ | |stan = eksponat | ||
+ | |rok_odstawienia = | ||
+ | |rok_złomowania = | ||
+ | |obecne_oznaczenie = brak | ||
+ | |obecne_stacjonowanie = [[Bieszczadzka Kolej Leśna|Cisna]] | ||
+ | |typ_silnika = | ||
+ | |1_rozstaw_fabryczny = 750 mm | ||
+ | |2_rozstaw = | ||
+ | |2_rozstaw_rok = | ||
+ | |3_rozstaw = | ||
+ | |3_rozstaw_rok = | ||
+ | |4_rozstaw = | ||
+ | |4_rozstaw_rok = | ||
+ | |5_rozstaw = | ||
+ | |5_rozstaw_rok = | ||
+ | |1_stacjonowanie = Wojskowy Instytut Techniki Uzbrojenia - Zielonka | ||
+ | |1_okres_stacjonowania = 1965 - ??? | ||
+ | |2_stacjonowanie = [[Bieszczadzka Kolej Leśna|Cisna]] | ||
+ | |2_okres_stacjonowania = od ??? | ||
+ | |3_stacjonowanie = | ||
+ | |3_okres_stacjonowania = | ||
+ | |4_stacjonowanie = | ||
+ | |4_okres_stacjonowania = | ||
+ | |5_stacjonowanie = | ||
+ | |5_okres_stacjonowania = | ||
+ | |6_stacjonowanie = | ||
+ | |6_okres_stacjonowania = | ||
+ | |7_stacjonowanie = | ||
+ | |7_okres_stacjonowania = | ||
+ | |8_stacjonowanie = | ||
+ | |8_okres_stacjonowania = | ||
+ | |9_stacjonowanie = | ||
+ | |9_okres_stacjonowania = | ||
+ | |10_stacjonowanie = | ||
+ | |10_okres_stacjonowania = | ||
+ | |1_oznaczenie = | ||
+ | |1_rok = | ||
+ | |2_oznaczenie = | ||
+ | |2_rok = | ||
+ | |3_oznaczenie = | ||
+ | |3_rok = | ||
+ | |4_oznaczenie = | ||
+ | |4_rok = | ||
+ | |5_oznaczenie = | ||
+ | |5_rok = | ||
+ | |6_oznaczenie = | ||
+ | |6_rok = | ||
+ | |7_oznaczenie = | ||
+ | |7_rok = | ||
+ | |8_oznaczenie = | ||
+ | |8_rok = | ||
+ | |9_oznaczenie = | ||
+ | |9_rok = | ||
+ | |10_oznaczenie = | ||
+ | |10_rok = | ||
+ | |uwagi = | ||
+ | }} | ||
+ | |||
+ | [[Plik:Majdan skansen Wls DSC02080.JPG|left|500px]] |