Edytujesz Użytkownik:Zgroza/Brudnopis
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
Uwaga: Nie jesteś zalogowany. Jeśli wykonasz jakąkolwiek zmianę, Twój adres IP będzie widoczny publicznie. Jeśli zalogujesz się lub utworzysz konto, Twoje zmiany zostaną przypisane do konta, wraz z innymi korzyściami.
Edycja może zostać wycofana. Porównaj ukazane poniżej różnice między wersjami, a następnie zapisz zmiany.
Aktualna wersja | Twój tekst | ||
Linia 24: | Linia 24: | ||
|Kolei wąskotorowej nie było | |Kolei wąskotorowej nie było | ||
|Bocznica od stacji Baborów<ref>http://www.sbc.org.pl/dlibra/docmetadata?id=151304&from=latest</ref> | |Bocznica od stacji Baborów<ref>http://www.sbc.org.pl/dlibra/docmetadata?id=151304&from=latest</ref> | ||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
|- | |- | ||
Linia 41: | Linia 31: | ||
|600 | |600 | ||
|101 | |101 | ||
− | | | + | | |
|W Płocku (od 1934) | |W Płocku (od 1934) | ||
|- | |- | ||
Linia 51: | Linia 41: | ||
|750 | |750 | ||
| | | | ||
− | |w ostatnim okresie tylko bocznica do stacji Brześć | + | |w ostatnim okresie tylko bocznica do stacji Brześć |
|na stacji Brześć Kujawski | |na stacji Brześć Kujawski | ||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
|- | |- | ||
Linia 71: | Linia 51: | ||
|600<ref>http://750mm.pl/index.php?topic=2909.0</ref> | |600<ref>http://750mm.pl/index.php?topic=2909.0</ref> | ||
|40 | |40 | ||
− | | | + | | |
|od 1947 w stacji Lipno | |od 1947 w stacji Lipno | ||
|- | |- | ||
Linia 78: | Linia 58: | ||
|Cukrownia Chełmża | |Cukrownia Chełmża | ||
|CTR | |CTR | ||
− | | | + | | |
− | | | + | | |
− | | | + | | |
− | | | + | |Kolei wąskotorowej nie było |
|Bocznica od stacji Chełmża<ref>http://www.sbc.org.pl/dlibra/docmetadata?id=151304&from=latest</ref> | |Bocznica od stacji Chełmża<ref>http://www.sbc.org.pl/dlibra/docmetadata?id=151304&from=latest</ref> | ||
|- | |- | ||
Linia 100: | Linia 80: | ||
|1000 | |1000 | ||
|8 | |8 | ||
− | | | + | | |
|bocznica do normalnotorowej stacji Chybie | |bocznica do normalnotorowej stacji Chybie | ||
|- | |- | ||
Linia 106: | Linia 86: | ||
|Cukrownia Ciechanów | |Cukrownia Ciechanów | ||
|WCI | |WCI | ||
− | | | + | | |
|600<ref>http://750mm.pl/index.php?topic=4243.0</ref> | |600<ref>http://750mm.pl/index.php?topic=4243.0</ref> | ||
|18 | |18 | ||
Linia 113: | Linia 93: | ||
|- | |- | ||
− | |Cukrownia | + | |Cukrownia w Częstocice |
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
|TOS | |TOS | ||
| | | | ||
Linia 145: | Linia 107: | ||
|750 | |750 | ||
| | | | ||
− | | | + | | |
|połączenie z Kujawskimi Kolejami Dojazdowymi na stacji Dobre Kujawskie} | |połączenie z Kujawskimi Kolejami Dojazdowymi na stacji Dobre Kujawskie} | ||
|- | |- | ||
Linia 170: | Linia 132: | ||
|Cukrownia Glinojeck | |Cukrownia Glinojeck | ||
|WCI | |WCI | ||
− | | | + | |? |
− | | | + | |? |
− | | | + | |? |
− | | | + | |Wg mapy WIG '35 kolejka wąskotorowa z cukrowni do Płońska, była<ref>Ciechański, Zarys dziejów kolei cukrowniczych, TTS 11/2015</ref> |
|Bocznica od stacji Raciąż | |Bocznica od stacji Raciąż | ||
|- | |- | ||
Linia 193: | Linia 155: | ||
|600 | |600 | ||
|19 | |19 | ||
− | |w 1893 przejęta przez powiat witkowski<ref>Ariel Ciechański, Rozwój i regres sieci kolei przemysłowych w Polsce w latach 1881-2010, IGiPZ PAN 2013</ref> | + | |w 1893 przejęta przez powiat witkowski<ref>Ariel Ciechański, Rozwój i regres sieci kolei przemysłowych w Polsce w latach 1881-2010, IGiPZ PAN 2013</ref> |
|Bocznica od stacji Gniezno i Gniezno Wąsk. | |Bocznica od stacji Gniezno i Gniezno Wąsk. | ||
|- | |- | ||
Linia 202: | Linia 164: | ||
|600 -> 750 | |600 -> 750 | ||
| | | | ||
− | | | + | | |
|na stacji Gosławice Wąskotorowe/normalnotorowa od stacji Konin | |na stacji Gosławice Wąskotorowe/normalnotorowa od stacji Konin | ||
|- | |- | ||
Linia 229: | Linia 191: | ||
| | | | ||
| | | | ||
− | |Własnej kolei wąskotorowej nie było | + | |Własnej kolei wąskotorowej nie było |
|Bocznica od stacji Gryfice i wąskotorowej Gryfice Cukrownia | |Bocznica od stacji Gryfice i wąskotorowej Gryfice Cukrownia | ||
|- | |- | ||
Linia 240: | Linia 202: | ||
| | | | ||
|Bocznica od stacji Teresin | |Bocznica od stacji Teresin | ||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
|- | |- | ||
Linia 265: | Linia 209: | ||
|600/1435<ref>Ariel Ciechański, Rozwój i regres sieci kolei przemysłowych w Polsce w latach 1881-2010, IGiPZ PAN 2013</ref> | |600/1435<ref>Ariel Ciechański, Rozwój i regres sieci kolei przemysłowych w Polsce w latach 1881-2010, IGiPZ PAN 2013</ref> | ||
|18+8 | |18+8 | ||
− | | | + | | |
|Bocznica od stacji Janikowo | |Bocznica od stacji Janikowo | ||
|- | |- | ||
Linia 271: | Linia 215: | ||
|- | |- | ||
|Cukrownia Jawor | |Cukrownia Jawor | ||
− | |DJA | + | |DJA| |
− | | | ||
| | | | ||
| | | | ||
Linia 279: | Linia 222: | ||
|- | |- | ||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
|- | |- | ||
Linia 717: | Linia 231: | ||
|Kolei wąskotorowej nie było | |Kolei wąskotorowej nie było | ||
|Bocznica od stacji Polska Cerekiew | |Bocznica od stacji Polska Cerekiew | ||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
|- | |- | ||
Linia 923: | Linia 237: | ||
|Cukrownia Tuczno | |Cukrownia Tuczno | ||
|CIN | |CIN | ||
− | | | + | |x-2003 |
− | | | + | |750 |
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
| | | | ||
| | | | ||
− | + | |bocznica normalnotorowa na terenie cukrowni | |
− | |bocznica normalnotorowa | ||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
|- | |- | ||
Linia 967: | Linia 251: | ||
| | | | ||
|Po zamknięciu przejęta przez cukrownię Tuczno | |Po zamknięciu przejęta przez cukrownię Tuczno | ||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
| | | | ||
− | |||
− | |||
|- | |- | ||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | + | |Cukrownia Żnin | |
− | + | |CZN, Żnin | |
− | + | |X-1972<ref>Bogdan Pokropiński</ref> | |
− | + | |600 | |
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |Cukrownia | ||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | | | ||
− | |- | ||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | | | ||
| | | | ||
| | | | ||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
|połączenie z Żnińską Koleją Dojazdową i PKP na stacji Żnin | |połączenie z Żnińską Koleją Dojazdową i PKP na stacji Żnin | ||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
|- | |- | ||