Edytujesz WLs150

Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania

Uwaga: Nie jesteś zalogowany. Jeśli wykonasz jakąkolwiek zmianę, Twój adres IP będzie widoczny publicznie. Jeśli zalogujesz się lub utworzysz konto, Twoje zmiany zostaną przypisane do konta, wraz z innymi korzyściami.

Edycja może zostać wycofana. Porównaj ukazane poniżej różnice między wersjami, a następnie zapisz zmiany.

Aktualna wersja Twój tekst
Linia 1: Linia 1:
 
{{Lokomotywa spalinowa infobox
 
{{Lokomotywa spalinowa infobox
  |typ_lokomotywy        = WLs150
+
  |typ_lokomotywy        = Wls150
|grafika                = [[Plik:DSC07994am.JPG|290px]]
+
  |przewoźnik            = [[PKP]], [[Przemysł]]
|opis_zdjęcia          = Lokomotywy typu WLs150 w malowaniach przemysłowym i PKP
+
  |oznaczenie_przewoźnika = na PKP [[Lyd1]], w przemyśle Wls150
  |przewoźnik            = [[PKP]], [[przemysł]], Wojsko Polskie
+
|grafika                = [[Plik:Wls150+Lyd1.jpg|290px]]
  |oznaczenie_przewoźnika = na PKP [[Oznaczenia taboru wąskotorowego PKP (WM-11)#Lyd1|Lyd1]], w przemyśle WLs150
+
|opis_zdjęcia          = Lokomotywy typu Wls150 w malowaniach przemysłowym i PKP
 
  |producent              = Fablok
 
  |producent              = Fablok
 
  |lata_budowy            = 1960-1969
 
  |lata_budowy            = 1960-1969
  |układ_osi              = C<ref name=ZO_Wls150_7232_1>[[Media:Zaświadczenie odbioru lokomotywy spalinowej Lyd-1-308 str 1.jpg|Zaświadczenie nr 79]] odbioru lokomotywy spalinowej typu WLs-150 nr fabr. 7232 z dnia 24.09.1966 r., str 1</ref>
+
  |układ_osi              = C
  |rozstaw_szyn          = 750, 785{{r|ZO_Wls150_7232_1}}, 900 mm
+
|masa_służbowa          = 18 t
  |masa_własna           = 17,2 t<ref name=P-759>Charakterystyka lokomotywy z dokumentu [[Media:Lokomotywa spalinowa wąskotorowa 150 KM WLs150 P-759.jpg|Fablok Chrzanów, P-759, Lokomotywa spalinowa wąskotorowa 150 KM]]</ref>
+
|długość_ze_zderzakami  = 5720 mm
  |masa_służbowa          = 18 t{{r|ZO_Wls150_7232_1}}{{r|P-759}}
+
|szerokość              = 2055 mm
 +
|wysokość              = 3050 mm
 +
|rozstaw_osi_skrajnych  = 2000 mm
 +
|średnica_kół          = 850 mm
 +
  |rozstaw_szyn          = 750mm, 785mm, 900mm
 +
|zapas_paliwa          = 250 l
 +
  |typ_silnika           = 5DSR150 Wola
 +
|moc_znamionowa        = 150 KM
 +
|siła_pociągowa        = 40,7 kN
 +
  |rodzaj_przekładni      = mechaniczna
 +
|prędkość_konstrukcyjna = 30 km/h
 
  |nacisk_osi            = 6 t
 
  |nacisk_osi            = 6 t
|rozstaw_osi_skrajnych  = 2000 mm{{r|ZO_Wls150_7232_1}}{{r|P-759}}
 
|średnica_kół          = 850 mm{{r|ZO_Wls150_7232_1}}{{r|P-759}}
 
|długość_ze_zderzakami  = 5482<ref name=ZO_Wls150_7232_2>[[Media:Zaświadczenie odbioru lokomotywy spalinowej Lyd-1-308 str 2.jpg|Zaświadczenie nr 79]] odbioru lokomotywy spalinowej typu WLs-150 nr fabr. 7232 z dnia 24.09.1966 r., str 2</ref>{{r|P-759}}-5720 mm
 
|szerokość              = 2055 mm{{r|P-759}}
 
|wysokość              = 3050 mm{{r|P-759}}{{r|ZO_Wls150_7232_2}}
 
|minimalny_promień_łuku = 35 mm{{r|ZO_Wls150_7232_1}}{{r|P-759}}
 
|prędkość_konstrukcyjna = 31,4 km/h{{r|P-759}}
 
|masa_doczepna          = 500 t{{r|P-759}}
 
|siła_pociągowa        = 40,7 [[kN]] (4150 [[kG]]){{r|P-759}}
 
|typ_silnika            = [[5DSR150 Wola]]{{r|ZO_Wls150_7232_1}} (Wola Dz-17A-150){{r|P-759}}
 
|moc_znamionowa        = 112 [[kW]] (150 [[KM]]){{r|ZO_Wls150_7232_1}}{{r|P-759}}
 
|zapas_paliwa          = 250 l{{r|P-759}}
 
|rodzaj_przekładni      = mechaniczna 4{{r|ZO_Wls150_7232_1}}{{r|P-759}} biegowa typu [[2P154]]{{r|P-759}} (1P-154{{r|ZO_Wls150_7232_2}})
 
 
  |system_hamulca        = Westinghouse*
 
  |system_hamulca        = Westinghouse*
|sterowanie_wielokrotne = brak
 
 
  |system_ogrzewania      = Ogrzewanie kabiny od przewodu wydechowego silnika
 
  |system_ogrzewania      = Ogrzewanie kabiny od przewodu wydechowego silnika
|swiadectwo_typu        = [[Media:T_2001_0307.jpg|T/2001/0307]]; [[Media:T_2004_193.jpg|T/2004/193]]; [[Media:T_2005_260.jpg|T/2005/260]]; [[Media:T_2011_0392.jpg|T/2011/0392]]; [[Media:T_2012_0350.jpg|T/2012/0350]]; [[Media:T_2012_0405.jpg|T/2012/0405]]; [[Media:T_2012_0769.jpg|T/2012/0769]]; [[Media:T_2014_0133.jpg|T/2014/0133]]
 
 
  |uwagi                  = * - w wersjach przemysłowych często nie było hamulca zespolonego
 
  |uwagi                  = * - w wersjach przemysłowych często nie było hamulca zespolonego
 
}}
 
}}
  
'''WLs150 ''' – [[kolej wąskotorowa|'''W'''''ąskotorowa'']] [[spalinowóz|'''L'''''okomotywa''  '''s'''''palinowa'']] o mocy '''150''' [[KM]], produkowana w zakładach [[Fablok]] w Chrzanowie. Ogółem w latach 1960-1969 wyprodukowano 144 lokomotywy tego typu, z czego 28 sztuk trafiło do [[PKP]], gdzie zostały oznaczone serią [[Oznaczenia taboru wąskotorowego PKP (WM-11)#Lyd1|Lyd1]]. Pozostała część została skierowana do służby na kolejach przemysłowych. Produkowano wersje na szerokość toru 750, 785 i 900 mm, natomiast planowana wersja na szerokość 600 mm nigdy nie powstała. Spalinowóz wyposażony został w silnik 5DSR150 o mocy 150 [[Koń mechaniczny|KM]].
+
'''Wls150 ''' – [[kolej wąskotorowa|wąskotorowa]] [[spalinowóz|lokomotywa spalinowa]] produkowana w zakładach [[Fablok]] w Chrzanowie. Ogółem w latach 1960-1969 wyprodukowano 144 lokomotywy tego typu, z czego 28 sztuk trafiło do [[PKP]], gdzie zostały oznaczone serią [[Lyd1]]. Pozostała część została skierowana do służby na kolejach przemysłowych. Produkowano wersje na szerokość toru 750, 785 i 900 mm, natomiast planowana wersja na szerokość 600 mm nigdy nie powstała. Spalinowóz wyposażony został w silnik 5DSR150 o mocy 150 [[Koń mechaniczny|KM]].
Obecnie lokomotywy WLs150 są eksploatowane na [[Rogowska Kolej Wąskotorowa|muzealnej Kolei Wąskotorowej Rogów – Rawa – Biała]], [[Ełcka Kolej Wąskotorowa|Ełckiej Kolei Wąskotorowej]] oraz w [[Zabytkowa stacja kolei wąskotorowej w Rudach|Skansenie w Rudach]] i [[Górnośląskie Koleje Wąskotorowe|Górnośląskich Kolejach Wąskotorowych w Bytomiu]]
+
Obecnie lokomotywy Wls150 są eksploatowane na [[Rogowska Kolej Wąskotorowa|muzealnej Kolei Wąskotorowej Rogów – Rawa – Biała]], [[Ełcka Kolej Wąskotorowa|Ełckiej Kolei Wąskotorowej]] i Pleszewskiej Kolei Lokalnej, oraz w Skansenie w Rudach i [[KWK Kazimierz-Juliusz]] w Sosnowcu.
Lokomotywy budowane dla PKP oraz dla kolei KWK Janina oraz KWK Kazimierz-Juliusz w trakcie eksploatacji wyposażono w instalację hamulca zespolonego.
+
Od 2008 roku jedna z lokomotyw Wls150 stacjonuje na [[Mławska Kolej Dojazdowa|Mławskiej Kolei Dojazdowej]]
  
 
__TOC__
 
__TOC__
Linia 40: Linia 35:
 
== Lista lokomotyw ==
 
== Lista lokomotyw ==
  
''Szczegółowy opis każdego egzemplarza dostępny po kliknięciu na jego nr fabryczny.''
 
  
<!--- wywołanie kwerendy generującej listę lokomotyw -->
+
{| class="wikitable sortable"
{{Lw kwerenda wszystkie|WLs150}}
+
!Nr fabr.
 +
!Rok prod.
 +
!Stan
 +
!Prześwit
 +
!Oznaczenie
 +
!Stacjonuje
 +
|-
 +
|3800
 +
|1960
 +
|Eksponat
 +
|750
 +
|WP-15-40581
 +
|Sochaczew
 +
|-
 +
|5651
 +
|1962
 +
|złom (1997)
 +
|785
 +
|WLs150-5651
 +
| .
 +
|-
 +
|5652
 +
|1962
 +
|złom (1989)
 +
|785
 +
|WLs150-5652
 +
| .
 +
|-
 +
|5653
 +
|1962
 +
|złom (1993)
 +
|785
 +
|WLs150-5653
 +
| .
 +
|-
 +
|5654
 +
|1962
 +
|złom (1993)
 +
|785
 +
|WLs150-5654
 +
| .
 +
|-
 +
|5655
 +
|1962
 +
|złom (1995)
 +
|785
 +
|WLs150-5655
 +
| .
 +
|-
 +
|5656
 +
|1962
 +
|złom (2001)
 +
|785
 +
|WLs150-5656
 +
| .
 +
|-
 +
|5657
 +
|1962
 +
|złom (1997)
 +
|785
 +
|WLs150-5657
 +
| .
 +
|-
 +
|5658
 +
|1962
 +
|złom (1997)
 +
|785
 +
|WLs150-5658
 +
| .
 +
|-
 +
|5659
 +
|1962
 +
|złom (1993)
 +
|785
 +
|WLs150-5659
 +
| .
 +
|-
 +
|5660
 +
|1962
 +
|Odstawiony
 +
|785
 +
|WLs150-5660
 +
|Bytom R.
 +
|-
 +
|6027
 +
|1963
 +
|złom (1989)
 +
|785
 +
|WLs150-6027
 +
| .
 +
|-
 +
|6028
 +
|1963
 +
|złom (2005)
 +
|750
 +
|WLs150-6028
 +
| .
 +
|-
 +
|6029
 +
|1963
 +
|złom (1995)
 +
|750
 +
|WLs150-6029
 +
| .
 +
|-
 +
|6030
 +
|1963
 +
|złom (1999)
 +
|785
 +
|WLs150-6030
 +
| .
 +
|-
 +
|6031
 +
|1963
 +
|złom (1992)
 +
|750
 +
|WLs150-6031
 +
| .
 +
|-
 +
|6032
 +
|1963
 +
|złom (1994)
 +
|750
 +
|WLs150-6032
 +
| .
 +
|-
 +
|6033
 +
|1963
 +
|złom (1995)
 +
|750
 +
|WLs150-6033
 +
| .
 +
|-
 +
|6034
 +
|1963
 +
|złom (1996)
 +
|750
 +
|WLs150-6034
 +
| .
 +
|-
 +
|6035
 +
|1963
 +
|złom (1993)
 +
|750
 +
|WLs150-6035
 +
| .
 +
|-
 +
|6036
 +
|1963
 +
|Odstawiony
 +
|750
 +
|WLs150-6036
 +
|KWK Janina
 +
|-
 +
|6828
 +
|1964
 +
|złom (1993)
 +
|785
 +
|WLs150-6828
 +
| .
 +
|-
 +
|6829
 +
|1964
 +
|złom (1993)
 +
|785
 +
|WLs150-6829
 +
| .
 +
|-
 +
|6830
 +
|1964
 +
|złom (1992)
 +
|785
 +
|WLs150-6830
 +
| .
 +
|-
 +
|6831
 +
|1964
 +
|złom (1992)
 +
|785
 +
|WLs150-6831
 +
| .
 +
|-
 +
|6832
 +
|1964
 +
|złom (1992)
 +
|785
 +
|WLs150-6832
 +
| .
 +
|-
 +
|6833
 +
|1964
 +
|złom (1997)
 +
|785
 +
|WLs150-6833
 +
| .
 +
|-
 +
|6834
 +
|1964
 +
|złom (2001)
 +
|785
 +
|WLs150-6834
 +
| .
 +
|-
 +
|6835
 +
|1964
 +
|Odstawiony
 +
|785
 +
|WLs150-6835
 +
|KWK Wieczorek
 +
|-
 +
|6836
 +
|1964
 +
|złom (1991)
 +
|785
 +
|WLs150-6836
 +
| .
 +
|-
 +
|6837
 +
|1964
 +
|złom (2001)
 +
|785
 +
|WLs150-6837
 +
| .
 +
|-
 +
|6838
 +
|1964
 +
|złom (2005)
 +
|785
 +
|WLs150-6838
 +
| .
 +
|-
 +
|6839
 +
|1964
 +
|złom (1996)
 +
|785
 +
|WLs150-6839
 +
| .
 +
|-
 +
|6840
 +
|1964
 +
|złom (2001)
 +
|785
 +
|WLs150-6840
 +
| .
 +
|-
 +
|6841
 +
|1964
 +
|złom (1994)
 +
|785
 +
|WLs150-6841
 +
| .
 +
|-
 +
|6842
 +
|1964
 +
|złom (1994)
 +
|785
 +
|WLs150-6842
 +
| .
 +
|-
 +
|6843
 +
|1964
 +
|złom (2003)
 +
|750
 +
|WLs150-6843
 +
| .
 +
|-
 +
|6844
 +
|1964
 +
|złom (1992)
 +
|750
 +
|WLs150-6844
 +
| .
 +
|-
 +
|6845
 +
|1964
 +
|złom (1992)
 +
|750
 +
|WLs150-6845
 +
| .
 +
|-
 +
|6846
 +
|1964
 +
|złom (1992)
 +
|750
 +
|WLs150-6846
 +
| .
 +
|-
 +
|6847
 +
|1964
 +
|Sprawny
 +
|750
 +
|WLs150-6847
 +
|KWK Kazimierz-Juliusz
 +
|-
 +
|7075
 +
|1965
 +
|złom (1994)
 +
|785
 +
|WLs150-7075
 +
| .
 +
|-
 +
|7076
 +
|1965
 +
|złom (1999)
 +
|785
 +
|WLs150-7076
 +
| .
 +
|-
 +
|7077
 +
|1966
 +
|złom (1990)
 +
|785
 +
|WLs150-7077
 +
| .
 +
|-
 +
|7078
 +
|1966
 +
|złom (1996)
 +
|785
 +
|WLs150-7078
 +
| .
 +
|-
 +
|7079
 +
|1966
 +
|złom (2000)
 +
|900
 +
|WLs150-7079
 +
| .
 +
|-
 +
|7080
 +
|1966
 +
|złom (1997)
 +
|785
 +
|WLs150-7080
 +
| .
 +
|-
 +
|7081
 +
|1966
 +
|złom (1997)
 +
|785
 +
|WLs150-7081
 +
| .
 +
|-
 +
|7082
 +
|1966
 +
|złom (1992)
 +
|750
 +
|WLs150-7082
 +
| .
 +
|-
 +
|7083
 +
|1966
 +
|Odstawiony
 +
|750
 +
|WLs150-7083
 +
|Firma TABOR
 +
|-
 +
|7084
 +
|1966
 +
|Sprawny
 +
|750
 +
|WLs150-7084
 +
|Jędrzejów
 +
|-
 +
|7205
 +
|1966
 +
|złom (1993)
 +
|785
 +
|WLs150-7205
 +
| .
 +
|-
 +
|7206
 +
|1966
 +
|złom (1993)
 +
|785
 +
|WLs150-7206
 +
| .
 +
|-
 +
|7207
 +
|1966
 +
|złom (1999)
 +
|785
 +
|WLs150-7207
 +
| .
 +
|-
 +
|7208
 +
|1966
 +
|Sprawny
 +
|750
 +
|WLs150-7208
 +
|Sochaczew
 +
|-
 +
|7209
 +
|1966
 +
|złom (199x)
 +
|785
 +
|WLs150-7209
 +
| .
 +
|-
 +
|7210
 +
|1966
 +
|złom (199x)
 +
|785
 +
|WLs150-7210
 +
| .
 +
|-
 +
|7211
 +
|1966
 +
|złom (1999)
 +
|785
 +
|WLs150-7211
 +
| .
 +
|-
 +
|7212
 +
|1966
 +
|złom (1995)
 +
|750
 +
|WLs150-7212
 +
| .
 +
|-
 +
|7213
 +
|1966
 +
|złom (199x)
 +
|750
 +
|WLs150-7213
 +
| .
 +
|-
 +
|7214
 +
|1966
 +
|złom (199x)
 +
|750
 +
|WLs150-7214
 +
| .
 +
|-
 +
|7215
 +
|1966
 +
|złom (1998)
 +
|750
 +
|WLs150-7215
 +
| .
 +
|-
 +
|7216
 +
|1966
 +
|złom (199x)
 +
|750
 +
|WLs150-7216
 +
| .
 +
|-
 +
|7217
 +
|1966
 +
|złom (1993)
 +
|750
 +
|WLs150-7217
 +
| .
 +
|-
 +
|7218
 +
|1966
 +
|złom (1999)
 +
|750
 +
|WLs150-7218
 +
| .
 +
|-
 +
|7219
 +
|1966
 +
|złom (2005)
 +
|750
 +
|WLs150-7219
 +
| .
 +
|-
 +
|7220
 +
|1966
 +
|Sprawny
 +
|750
 +
|WLs150-7220
 +
|KWK Kazimierz-Juliusz
 +
|-
 +
|7221
 +
|1966
 +
|złom (2005)
 +
|750
 +
|WLs150-7221
 +
| .
 +
|-
 +
|7222
 +
|1966
 +
|Sprzedany za granicę
 +
|750
 +
|WLs150-7222
 +
|Wyspy Cooka
 +
|-
 +
|7223
 +
|1966
 +
|Sprawny
 +
|750
 +
|Lyd1-228
 +
|Milicz
 +
|-
 +
|7224
 +
|1966
 +
|złom (199x)
 +
|785
 +
|WLs150-7224
 +
| .
 +
|-
 +
|7225
 +
|1966
 +
|Sprawny
 +
|785
 +
|WLs150-7225
 +
|Rudy
 +
|-
 +
|7226
 +
|1966
 +
|złom (1992)
 +
|785
 +
|WLs150-7226
 +
| .
 +
|-
 +
|7227
 +
|1966
 +
|złom (1997)
 +
|785
 +
|WLs150-7227
 +
| .
 +
|-
 +
|7228
 +
|1966
 +
|złom (2005)
 +
|785
 +
|WLs150-7228
 +
| .
 +
|-
 +
|7229
 +
|1966
 +
|złom (1989)
 +
|785
 +
|Lyd1-305
 +
| .
 +
|-
 +
|7230
 +
|1966
 +
|złom (1991)
 +
|785
 +
|Lyd1-306
 +
| .
 +
|-
 +
|7231
 +
|1966
 +
|złom (1994)
 +
|785
 +
|Lyd1-307
 +
| .
 +
|-
 +
|7232
 +
|1966
 +
|Pomnik
 +
|785
 +
|Lyd1-308
 +
|Marcule
 +
|-
 +
|7233
 +
|1966
 +
|Sprawny
 +
|785
 +
|Lyd1-309
 +
|Bytom K.
 +
|-
 +
|7234
 +
|1966
 +
|złom (2003)
 +
|750
 +
|Lyd1-310
 +
| .
 +
|-
 +
|7235
 +
|1966
 +
|złom (1991)
 +
|900
 +
|WLs150-2-7235
 +
| .
 +
|-
 +
|7236
 +
|1966
 +
|złom (1991)
 +
|900
 +
|WLs150-2-7236
 +
| .
 +
|-
 +
|7237
 +
|1966
 +
|złom (1991)
 +
|900
 +
|WLs150-2-7237
 +
| .
 +
|-
 +
|7238
 +
|1966
 +
|złom (1991)
 +
|900
 +
|WLs150-2-7238
 +
| .
 +
|-
 +
|7239
 +
|1966
 +
|złom (1991)
 +
|900
 +
|WLs150-2-7239
 +
| .
 +
|-
 +
|7615
 +
|1967
 +
|Sprawny
 +
|750
 +
|WLs150-7615
 +
|Mława
 +
|-
 +
|7616
 +
|1967
 +
|Odstawiony
 +
|750
 +
|WLs150-7616
 +
|Cisna
 +
|-
 +
|7617
 +
|1967
 +
|złom (2003)
 +
|750
 +
|WLs150-7617
 +
| .
 +
|-
 +
|7618
 +
|1967
 +
|Odstawiony
 +
|750
 +
|WLs150-7618
 +
|Firma TABOR
 +
|-
 +
|7619
 +
|1967
 +
|złom (2002)
 +
|750
 +
|WLs150-7619
 +
| .
 +
|-
 +
|7620
 +
|1967
 +
|złom (1994)
 +
|750
 +
|WLs150-7620
 +
| .
 +
|-
 +
|7621
 +
|1967
 +
|złom (2005)
 +
|750
 +
|WLs150-7621
 +
| .
 +
|-
 +
|7622
 +
|1967
 +
|złom (2004)
 +
|750
 +
|WLs150-7622
 +
| .
 +
|-
 +
|7623
 +
|1967
 +
|złom (1994)
 +
|750
 +
|Lyd1-201
 +
| .
 +
|-
 +
|7624
 +
|1967
 +
|Sprzedany za granicę
 +
|750
 +
|Lyd1-202
 +
|Wyspy Cooka
 +
|-
 +
|7625
 +
|1967
 +
|Sprawny
 +
|750
 +
|Lyd1-203
 +
|Ełk
 +
|-
 +
|7626
 +
|1967
 +
|Odstawiona
 +
|750
 +
|Lyd1-204
 +
|Rogów
 +
|-
 +
|7627
 +
|1967
 +
|Odstawiony
 +
|750
 +
|Lyd1-205
 +
|Rogów
 +
|-
 +
|7628
 +
|1967
 +
|złom (1990)
 +
|750
 +
|Lyd1-206
 +
| .
 +
|-
 +
|7629
 +
|1967
 +
|złom (1986)
 +
|750
 +
|Lyd1-207
 +
| .
 +
|-
 +
|7630
 +
|1967
 +
|Sprawny
 +
|750
 +
|Lyd1-208
 +
|Ełk
 +
|-
 +
|7631
 +
|1967
 +
|Sprawny
 +
|750
 +
|Lyd1-209
 +
|Krośniewice
 +
|-
 +
|7632
 +
|1967
 +
|Sprawny
 +
|750
 +
|Lyd1-210
 +
|Środa
 +
|-
 +
|7633
 +
|1967
 +
|W naprawie NG
 +
|750
 +
|Lyd1-211
 +
|Rogów
 +
|-
 +
|7634
 +
|1967
 +
|Odstawiony
 +
|750
 +
|Lyd1-212
 +
|Ełk
 +
|-
 +
|7635
 +
|1967
 +
|złom (2002)
 +
|750
 +
|Lyd1-213
 +
| .
 +
|-
 +
|7636
 +
|1967
 +
|Sprawny
 +
|750
 +
|Lyd1-214
 +
|Ełk
 +
|-
 +
|7637
 +
|1967
 +
|Sprawny
 +
|750
 +
|Lyd1-215
 +
|Rogów
 +
|-
 +
|7638
 +
|1967
 +
|złom (2005)
 +
|750
 +
|Lyd1-216
 +
| .
 +
|-
 +
|7639
 +
|1967
 +
|Odstawiony
 +
|750
 +
|Lyd1-217
 +
|Cisna
 +
|-
 +
|7640
 +
|1967
 +
|Sprzedany za granicę
 +
|750
 +
|Lyd1-218
 +
|Niemcy
 +
|-
 +
|7641
 +
|1967
 +
|Odstawiony
 +
|750
 +
|Lyd1-219
 +
|Gniezno
 +
|-
 +
|7642
 +
|1967
 +
|złom (1993)
 +
|750
 +
|Lyd1-220
 +
| .
 +
|-
 +
|7643
 +
|1967
 +
|Sprawny
 +
|750
 +
|Lyd1-221
 +
|Ełk
 +
|-
 +
|7644
 +
|1967
 +
|Eksponat
 +
|750
 +
|Lyd1-222
 +
|Sochaczew
 +
|-
 +
|7645
 +
|1967
 +
|złom (2002)
 +
|750
 +
|Lyd1-223
 +
| .
 +
|-
 +
|7646
 +
|1967
 +
|złom (1999)
 +
|785
 +
|WLs150-7646
 +
| .
 +
|-
 +
|7647
 +
|1967
 +
|złom (1998)
 +
|785
 +
|WLs150-7647
 +
| .
 +
|-
 +
|7648
 +
|1967
 +
|złom (2001)
 +
|785
 +
|WLs150-7648
 +
| .
 +
|-
 +
|7649
 +
|1967
 +
|złom (1999)
 +
|785
 +
|WLs150-7649
 +
| .
 +
|-
 +
|7650
 +
|1967
 +
|złom (1993)
 +
|785
 +
|WLs150-7650
 +
| .
 +
|-
 +
|7651
 +
|1967
 +
|złom (1999)
 +
|785
 +
|WLs150-7651
 +
| .
 +
|-
 +
|7652
 +
|1967
 +
|złom (2001)
 +
|785
 +
|WLs150-7652
 +
| .
 +
|-
 +
|7653
 +
|1967
 +
|złom (1994)
 +
|785
 +
|WLs150-7653
 +
| .
 +
|-
 +
|7654
 +
|1967
 +
|złom (1992)
 +
|785
 +
|WLs150-7654
 +
| .
 +
|-
 +
|7655
 +
|1967
 +
|złom (1994)
 +
|785
 +
|WLs150-7655
 +
| .
 +
|-
 +
|7656
 +
|1967
 +
|złom (1997)
 +
|785
 +
|WLs150-7656
 +
| .
 +
|-
 +
|7657
 +
|1967
 +
|złom (2005)
 +
|785
 +
|WLs150-7657
 +
| .
 +
|-
 +
|7658
 +
|1967
 +
|złom (2000)
 +
|900
 +
|WLs150-7658
 +
| .
 +
|-
 +
|7659
 +
|1967
 +
|złom (1994)
 +
|785
 +
|WLs150-7659
 +
| .
 +
|-
 +
|7660
 +
|1967
 +
|złom (1995)
 +
|785
 +
|WLs150-7660
 +
| .
 +
|-
 +
|7661
 +
|1967
 +
|złom (1995)
 +
|785
 +
|WLs150-7661
 +
| .
 +
|-
 +
|7662
 +
|1967
 +
|złom (1999)
 +
|785
 +
|WLs150-7662
 +
| .
 +
|-
 +
|7663
 +
|1967
 +
|złom (2003)
 +
|785
 +
|WLs150-7663
 +
| .
 +
|-
 +
|7664
 +
|1967
 +
|złom (199x)
 +
|785
 +
|WLs150-7664
 +
| .
 +
|-
 +
|7665
 +
|1967
 +
|złom (1999)
 +
|785
 +
|WLs150-7665
 +
| .
 +
|-
 +
|7666
 +
|1967
 +
|złom (1990)
 +
|785
 +
|WLs150-7666
 +
| .
 +
|-
 +
|7667
 +
|1967
 +
|Sprzedany za granicę
 +
|750
 +
|WLs150-7667
 +
|Niemcy
 +
|-
 +
|7668
 +
|1967
 +
|złom (1991)
 +
|900
 +
|WLs150-2-7668
 +
| .
 +
|-
 +
|7669
 +
|1967
 +
|złom (1991)
 +
|900
 +
|WLs150-2-7669
 +
| .
 +
|-
 +
|7670
 +
|1967
 +
|złom (1991)
 +
|900
 +
|WLs150-2-7670
 +
| .
 +
|-
 +
|7671
 +
|1968
 +
|złom (199x)
 +
|900
 +
|WLs150-2-7671
 +
| .
 +
|-
 +
|7672
 +
|1968
 +
|złom (199x)
 +
|900
 +
|WLs150-2-7672
 +
| .
 +
|-
 +
|}
  
Na podstawie:
 
* Stalowe Szlaki 2/2000
 
* tabor.wask.pl
 
* notatek własnych
 
 
__NOCACHE__
 
  
 
== Zobacz też ==
 
== Zobacz też ==
* [[WLs40]]
+
* [[Wls40]]
* [[WLs180]] (także oznaczana na PKP jako Lyd1)
+
* [[Wls180]] (także oznaczana na PKP jako Lyd1)
  
 
{{Wikipedia}}
 
{{Wikipedia}}
  
[[Kategoria:Hasła encyklopedyczne]]
 
 
[[Kategoria: Wąskotorowe lokomotywy spalinowe]]
 
[[Kategoria: Wąskotorowe lokomotywy spalinowe]]
 
[[Kategoria: Lokomotywy spalinowe PKP]]
 
[[Kategoria: Lokomotywy spalinowe PKP]]
[[Kategoria: WLs150|*]]
 
[[Kategoria:Typy wąskotorowych pojazdów trakcyjnych]]
 

Wkład na Enkol jest udostępniany na licencji Creative Commons – za uznaniem autora, na tych samych zasadach (szczegóły w Enkol:Prawa autorskie). Jeśli nie chcesz, żeby Twój tekst był dowolnie zmieniany przez każdego i rozpowszechniany bez ograniczeń, nie umieszczaj go tutaj.
Zapisując swoją edycję, oświadczasz, że ten tekst jest Twoim dziełem lub pochodzi z materiałów dostępnych na warunkach domeny publicznej lub kompatybilnych. PROSZĘ NIE WPROWADZAĆ MATERIAŁÓW CHRONIONYCH PRAWEM AUTORSKIM BEZ POZWOLENIA WŁAŚCICIELA!

Anuluj Pomoc w edycji (otwiera się w nowym oknie)
Źródło: „https://enkol.pl/WLs150