Edytujesz Zestawienie wąskotorowych lokomotyw spalinowych prod. Diema Diepholz w Polsce
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
Uwaga: Nie jesteś zalogowany. Jeśli wykonasz jakąkolwiek zmianę, Twój adres IP będzie widoczny publicznie. Jeśli zalogujesz się lub utworzysz konto, Twoje zmiany zostaną przypisane do konta, wraz z innymi korzyściami.
Edycja może zostać wycofana. Porównaj ukazane poniżej różnice między wersjami, a następnie zapisz zmiany.
Aktualna wersja | Twój tekst | ||
Linia 15: | Linia 15: | ||
|style="background-color:#80FF89;"|Sprawna | |style="background-color:#80FF89;"|Sprawna | ||
|→ Zakład Torfowy "Lasland" - Grądy k. Gryfic, zakł. nr 5 | |→ Zakład Torfowy "Lasland" - Grądy k. Gryfic, zakł. nr 5 | ||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
|- | |- | ||
|DL6 | |DL6 | ||
Linia 31: | Linia 24: | ||
→ 06.1974 Diema, Diepholz | → 06.1974 Diema, Diepholz | ||
− | |||
→ 07.1974 Torfwerk Tiste, Eugen Stoph & Co. zakładowy nr 7 (ostatnio widziana w Tiste 09.1990) | → 07.1974 Torfwerk Tiste, Eugen Stoph & Co. zakładowy nr 7 (ostatnio widziana w Tiste 09.1990) | ||
− | |||
→ ??? Zakład Torfowy "Lasland" - Grądy k. Gryfic, zakł. nr 4, silnik S-312C nr 605515, moc 30KM, masa około 1800kg | → ??? Zakład Torfowy "Lasland" - Grądy k. Gryfic, zakł. nr 4, silnik S-312C nr 605515, moc 30KM, masa około 1800kg | ||
− | + | ||
→ 2016 własność prywatna Roberta Żurawskiego z Gdańska | → 2016 własność prywatna Roberta Żurawskiego z Gdańska | ||
|- | |- | ||
Linia 42: | Linia 33: | ||
|1958 | |1958 | ||
|600 | |600 | ||
− | | | + | |style="background-color:#80FF89;"|Sprawna |
− | | | + | |→ Zakład Torfowy "Lasland" - Grądy k. Gryfic, zakł. nr 4, silnik nr 605515, moc 7,5KM, masa 1150kg |
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | → | ||
− | |||
− | |||
|- | |- | ||
− | + | |DL6 | |
− | | | + | |2143 |
|1958 | |1958 | ||
|600 | |600 | ||
− | |style="background-color: | + | |style="background-color:yellow;"|Remont |
|Silnik F1L 712 Nr 2191177; Moc 7,5PS; Masa 1150kg | |Silnik F1L 712 Nr 2191177; Moc 7,5PS; Masa 1150kg | ||
− | → | + | → 1958 Himly Holscher & Co. Nienburg (huta szkła) |
<br /> | <br /> | ||
→ 1972 A. Günther Meiners Eugen Stoph & Co. Zakład Torfowy Tiste zakł. nr 27 | → 1972 A. Günther Meiners Eugen Stoph & Co. Zakład Torfowy Tiste zakł. nr 27 | ||
Linia 69: | Linia 52: | ||
|- | |- | ||
|DL6 | |DL6 | ||
− | | | + | |2081 |
− | | | + | |1957 |
− | | | + | |600 |
− | | | + | |style="background-color:#80FF89;"|Sprawna |
− | | | + | |→ Zakład Torfowy "Lasland" - Grądy k. Gryfic, zakł. nr 10, zakupiona w 1998r. |
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | → | ||
|- | |- | ||
|DFL10/1.6 | |DFL10/1.6 | ||
Linia 94: | Linia 70: | ||
|600 | |600 | ||
|style="background-color:#80FF89;"|Sprawna | |style="background-color:#80FF89;"|Sprawna | ||
− | | | + | |→ Zakład Torfowy "Lasland" - Grądy k. Gryfic, silnik nr 6876621, moc 16,9kW, masa 2000kg |
− | → | ||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
|- | |- | ||
|DFL10/1.6 | |DFL10/1.6 | ||
Linia 179: | Linia 146: | ||
|2783 | |2783 | ||
|1965 | |1965 | ||
− | | | + | |600 |
|style="background-color:#80FF89;"|Sprawna | |style="background-color:#80FF89;"|Sprawna | ||
− | | | + | |→ Zakład Torfowy "Lasland" - Grądy k. Gryfic, zakł. nr 8, zakupiona w 1998r. |
− | → | ||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
|- | |- | ||
|DS22 | |DS22 | ||
Linia 195: | Linia 155: | ||
|700 | |700 | ||
|style="background-color:lightblue;" |Eksponat | |style="background-color:lightblue;" |Eksponat | ||
− | | | + | |→ ??? |
− | → | ||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
→ ustawiona w rejonie stacji kolejowej w Krzyżu Wielkopolskim, kolor pomarańczowy (fot. z dnia 28.11.2010 r.) | → ustawiona w rejonie stacji kolejowej w Krzyżu Wielkopolskim, kolor pomarańczowy (fot. z dnia 28.11.2010 r.) | ||
− | + | ||
→ koniec 2011 r. - Milicz, rejon dawnego p.o. Milicz Zamek, ustawiona wraz z wagonem do przewozu torfu, kolor pomarańczowy, obecnie żółty | → koniec 2011 r. - Milicz, rejon dawnego p.o. Milicz Zamek, ustawiona wraz z wagonem do przewozu torfu, kolor pomarańczowy, obecnie żółty | ||
|- | |- | ||
|} | |} | ||
− | |||
− | |||
== Źródła == | == Źródła == | ||
Linia 218: | Linia 168: | ||
* informacje zawarte na stronach internetowych różnego autorstwa, a dotyczących szeroko rozumianej problematyki kolejowej; | * informacje zawarte na stronach internetowych różnego autorstwa, a dotyczących szeroko rozumianej problematyki kolejowej; | ||
* własne badania i analizy. | * własne badania i analizy. | ||
− | |||
[[Kategoria:Hasła encyklopedyczne|D]] | [[Kategoria:Hasła encyklopedyczne|D]] | ||
[[Kategoria:Wąskotorowe lokomotywy spalinowe|D]] | [[Kategoria:Wąskotorowe lokomotywy spalinowe|D]] |