Tabor:Lw-01056: Różnice pomiędzy wersjami

Z Enkol
Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania
 
Linia 8: Linia 8:
 
|Ostatni rozstaw=1435 mm
 
|Ostatni rozstaw=1435 mm
 
|Ostatni typ silnika=Nieznany
 
|Ostatni typ silnika=Nieznany
|Ostatnie stacjonowanie=Elektrociepłownia „Garbary” w Poznaniu
+
|Ostatnie stacjonowanie=ZNTK Oleśnica
 
|Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|ZNTK Oleśnica|b/d|nadal}}{{Lw stacjonowanie|Elektrociepłownia „Garbary” w Poznaniu|b/d|b/d}}
 
|Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|ZNTK Oleśnica|b/d|nadal}}{{Lw stacjonowanie|Elektrociepłownia „Garbary” w Poznaniu|b/d|b/d}}
 
|Oznaczenie={{Lw oznaczenie|409Da-018|1968|nadal}}
 
|Oznaczenie={{Lw oznaczenie|409Da-018|1968|nadal}}
 
|Rozstaw={{Lw rozstaw|1435 mm|b/d|b/d}}
 
|Rozstaw={{Lw rozstaw|1435 mm|b/d|b/d}}
 
}}
 
}}

Aktualna wersja na dzień 15:34, 8 kwi 2019


<<< 409Da

409Da 018

Stan: odstawiona

Rok produkcji

1968

Producent

ZASTAL Zielona Góra

Stan

Odstawiona


Aktualne oznaczenie

409Da-018

Aktualny rozstaw

1435 mm

Aktualne miejsce stacjonowania

ZNTK Oleśnica

Kraj stacjonowania

Aktualny typ silnika

Nieznany

Stacjonowanie

ZNTK Oleśnica b/d - nadal
Elektrociepłownia „Garbary” w Poznaniu b/d - b/d

Rozstaw

1435 mm b/d - b/d

Oznaczenie

409Da-018 1968 - nadal

Dodatkowe informacje

Szczegółowy opis i uwagi

Galeria

Źródła