Tabor:Lw-02988: Różnice pomiędzy wersjami

Z Enkol
Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania
Linia 1: Linia 1:
 
{{Lw metryka pojazdu
 
{{Lw metryka pojazdu
 
|Stan=Eksponat
 
|Stan=Eksponat
|Producent=AEG
+
|Producent=AEG Schwartzkopf
 
|Typ=Tw9
 
|Typ=Tw9
 
|Numer=8
 
|Numer=8
Linia 14: Linia 14:
 
|Właściciel=UM Kuźnia Raciborska
 
|Właściciel=UM Kuźnia Raciborska
 
|Kolej=Górnośląskie Koleje Wąskotorowe - Kolej Wąskotorowa w Rudach
 
|Kolej=Górnośląskie Koleje Wąskotorowe - Kolej Wąskotorowa w Rudach
 +
|Uwagi=Tw9-8 (T40, Schwartzkopf)
 
|Opis=Parowóz po zderzeniu czołowym na szlaku obok Rud z inną lokomotywą został odstawiony z powodu pęknięcia ramy parowozu. Z racji dobrego stanu kotła został on przeniesiony na stację w Rudach gdzie służył jako kocioł ogrzewczy na tamtejsze hale wagonowni i lokomotywowni.
 
|Opis=Parowóz po zderzeniu czołowym na szlaku obok Rud z inną lokomotywą został odstawiony z powodu pęknięcia ramy parowozu. Z racji dobrego stanu kotła został on przeniesiony na stację w Rudach gdzie służył jako kocioł ogrzewczy na tamtejsze hale wagonowni i lokomotywowni.
 
|Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Rudy|b/d|nadal}}
 
|Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Rudy|b/d|nadal}}

Wersja z 18:34, 19 sie 2022


<<< Tw9

Tw9 8

Stan: eksponat

Rok produkcji

1925? (w trakcie sprawdzania)

Producent

AEG Schwartzkopf

Stan

Eksponat

Rok odstawienia

b/d

Aktualne oznaczenie

Tw9-8

Aktualny rozstaw

785mm

Aktualne miejsce stacjonowania

Rudy

Kraj stacjonowania

Polska

Aktualny typ silnika

-

Kolej

Górnośląskie Koleje Wąskotorowe - Kolej Wąskotorowa w Rudach

Użytkownik

Zabytkowa Stacja Kolei Wąskotorowej w Rudach

Właściciel

UM Kuźnia Raciborska

Stacjonowanie

Rudy b/d - nadal

Rozstaw

785mm b/d - b/d

Oznaczenie

Tw9-8 b/d - nadal

Dodatkowe informacje

Tw9-8 (T40, Schwartzkopf)

Szczegółowy opis i uwagi

Parowóz po zderzeniu czołowym na szlaku obok Rud z inną lokomotywą został odstawiony z powodu pęknięcia ramy parowozu. Z racji dobrego stanu kotła został on przeniesiony na stację w Rudach gdzie służył jako kocioł ogrzewczy na tamtejsze hale wagonowni i lokomotywowni.

Galeria

Źródła