Tabor:Lw-00638: Różnice pomiędzy wersjami

Z Enkol
Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania
(uzupełneinie, źródło)
m (uzupełnienie)
 
Linia 12: Linia 12:
 
|Ostatni kraj=Polska
 
|Ostatni kraj=Polska
 
|Opis=* Złomowana w listopadzie 2009. W momencie złomowania własność osoby fizycznej
 
|Opis=* Złomowana w listopadzie 2009. W momencie złomowania własność osoby fizycznej
* Do Krośniewic trafiła prawdopodobnie w roku 2000<ref>[[Biblioteka:A-05408]]</ref>
+
* Do Krośniewic trafiła prawdopodobnie w roku 2000 już w stanie niekompletnym - bez skrzyni biegów i sprzęgów oraz ze zdekompletowanym wyposażeniem kabiny<ref>[[Biblioteka:A-05408]]</ref>
 
|Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Cukrownia Nowy Staw|1965|b/d}}{{Lw stacjonowanie|Krośniewice|2000|2009}}
 
|Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Cukrownia Nowy Staw|1965|b/d}}{{Lw stacjonowanie|Krośniewice|2000|2009}}
 
|Oznaczenie={{Lw oznaczenie|nieznane|1965|2009}}
 
|Oznaczenie={{Lw oznaczenie|nieznane|1965|2009}}
 
|Rozstaw={{Lw rozstaw|750 mm|1965|2009}}
 
|Rozstaw={{Lw rozstaw|750 mm|1965|2009}}
 
}}
 
}}

Aktualna wersja na dzień 02:25, 31 maj 2020


<<< WLs75

WLs75 29

Stan: złom

Rok produkcji

1965

Producent

Zakłady Naprawcze Taboru Kolejowego w Poznaniu

Stan

Złom

Rok złomowania

2009

Ostatnie oznaczenie

nieznane

Ostatni rozstaw

750 mm

Ostatnie miejsce stacjonowania

Krośniewice

Kraj stacjonowania

Polska

Ostatni typ silnika

Nieznany

Stacjonowanie

Cukrownia Nowy Staw 1965 - b/d
Krośniewice 2000 - 2009

Rozstaw

750 mm 1965 - 2009

Oznaczenie

nieznane 1965 - 2009

Dodatkowe informacje

Szczegółowy opis i uwagi

  • Złomowana w listopadzie 2009. W momencie złomowania własność osoby fizycznej
  • Do Krośniewic trafiła prawdopodobnie w roku 2000 już w stanie niekompletnym - bez skrzyni biegów i sprzęgów oraz ze zdekompletowanym wyposażeniem kabiny[1]

Galeria