Osp 2: Różnice pomiędzy wersjami

Z Enkol
Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania
(Utworzenie)
 
m (dr tech)
Linia 1: Linia 1:
'''Osp 2''' (''Urządzenia sygnalizacji na przejeździe, do którego się [[tarcza]] odnosi, są sprawne, jazda przez przejazd z największą dozwoloną prędkością''') -  sygnał nadawany przez tarczę ostrzegawczą przejazdową informujący, że urządzenia sygnalizacji na [[przejazd kolejowy|przejeździe]], do którego tarcza się odnosi są sprawne i zezwalający na jazdę przez ten przejazd z największą dozwoloną prędkością.  
+
'''Osp 2''' (''Urządzenia sygnalizacji na przejeździe, do którego się [[tarcza]] odnosi, są sprawne, jazda przez przejazd z największą dozwoloną prędkością'') -  sygnał nadawany przez tarczę ostrzegawczą przejazdową informujący, że urządzenia sygnalizacji na [[przejazd kolejowy|przejeździe]], do którego tarcza się odnosi są sprawne i zezwalający na jazdę przez ten przejazd z największą dozwoloną prędkością.  
  
 
*Obraz sygnału: dwa światła białe ciągłe w linii poziomej
 
*Obraz sygnału: dwa światła białe ciągłe w linii poziomej
  
 
<gallery>
 
<gallery>
Plik:Osp12.jpg
+
Plik:Osp2.jpg
 
</gallery>
 
</gallery>
  

Wersja z 12:26, 17 kwi 2012

Osp 2 (Urządzenia sygnalizacji na przejeździe, do którego się tarcza odnosi, są sprawne, jazda przez przejazd z największą dozwoloną prędkością) - sygnał nadawany przez tarczę ostrzegawczą przejazdową informujący, że urządzenia sygnalizacji na przejeździe, do którego tarcza się odnosi są sprawne i zezwalający na jazdę przez ten przejazd z największą dozwoloną prędkością.

  • Obraz sygnału: dwa światła białe ciągłe w linii poziomej

Źródło

§79 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia z dnia 18 lipca 2005 r. w sprawie ogólnych warunków prowadzenia ruchu kolejowego i sygnalizacji, (Dz.U. z 2005 r. Nr 172, poz. 1444 z późniejszymi zmianami)