Tabor:Lw-02634: Różnice pomiędzy wersjami

Z Enkol
Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania
 
Linia 1: Linia 1:
 
{{Lw metryka pojazdu
 
{{Lw metryka pojazdu
|Stan=W trakcie remontu
+
|Stan=Czynny
 
|Producent=Zakłady Mechaniczne "Lilpop, Rau i Loewenstein" w Warszawie
 
|Producent=Zakłady Mechaniczne "Lilpop, Rau i Loewenstein" w Warszawie
 
|Typ=nieznany
 
|Typ=nieznany
Linia 9: Linia 9:
 
|Ostatni rozstaw=600 mm
 
|Ostatni rozstaw=600 mm
 
|Ostatni typ silnika=S-42
 
|Ostatni typ silnika=S-42
|Ostatnie stacjonowanie=Poznań Forteczna (zajezdnia tramwajowa)
+
|Ostatnie stacjonowanie=Kolej parkowa maltanka
 
|Ostatni kraj=Polska
 
|Ostatni kraj=Polska
 
|Właściciel=Poznański Klub Modelarzy Kolejowych
 
|Właściciel=Poznański Klub Modelarzy Kolejowych

Aktualna wersja na dzień 09:59, 3 sie 2021


<<< nieznany

nieznany ?(BKP 1)

Stan: nieznany

Rok produkcji

1932

Producent

Zakłady Mechaniczne "Lilpop, Rau i Loewenstein" w Warszawie

Stan

Czynny

Rok odstawienia

2004

Aktualne oznaczenie

MBxc1-41

Aktualny rozstaw

600 mm

Aktualne miejsce stacjonowania

Kolej parkowa maltanka

Kraj stacjonowania

Polska

Aktualny typ silnika

S-42

Kolej

Kolej Parkowa Maltanka

Właściciel

Poznański Klub Modelarzy Kolejowych

Stacjonowanie

Koronowo Wąskotorowe 1932 - 1953
Witaszyce Wąskotorowe 1953 - 1993
ZNTK Poznań 1993 - 1994
Kolej Parkowa Maltanka w Poznaniu 1994 - 2004
Poznań Forteczna (zajezdnia tramwajowa) 2004 - nadal

Rozstaw

600 mm 1932 - nadal

Oznaczenie

BKP Wóz Motorowy nr 1 1932 - 1939
BKB Motorwagen T1 1939 - 1947
Mxx041 1947 - 1949
Mxz041 1949 - 1960
MBxc1-41 1960 - nadal

Dodatkowe informacje

Szczegółowy opis i uwagi

Tzw. "Ryjek". Wagon odbudowany w 1993 roku w ZNTK Poznań prowadził regularne pociągi na Maltance, ale ze względu na brak miejsca w lokomotywowni został wywieziony do zajezdni tramwajowej Forteczna.

Galeria

Źródła