Edytujesz Archiwum:Służbowy Rozkład Jazdy Górnośląskich Kolei Wąskotorowych (1950)
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
Uwaga: Nie jesteś zalogowany. Jeśli wykonasz jakąkolwiek zmianę, Twój adres IP będzie widoczny publicznie. Jeśli zalogujesz się lub utworzysz konto, Twoje zmiany zostaną przypisane do konta, wraz z innymi korzyściami.
Edycja może zostać wycofana. Porównaj ukazane poniżej różnice między wersjami, a następnie zapisz zmiany.
Aktualna wersja | Twój tekst | ||
Linia 182: | Linia 182: | ||
= Ruch pasażerski = | = Ruch pasażerski = | ||
− | [[Plik:Gkw-wykres-1950-1. | + | [[Plik:Gkw-wykres-1950-1.png|thumb|right|370px|Wykres ruchu - część 1]] |
− | [[Plik:Gkw-wykres-1950-2. | + | [[Plik:Gkw-wykres-1950-2.png|thumb|right|370px|Wykres ruchu - część 2]] |
Ogólnodostępne przewozy pasażerskie prowadzono na odcinku Rudy - Gliwice Trynek. Wykorzystywano do nich 2 składy w dni robocze i 1 skład w dni wolne. Po uruchomieniu odcinka Rudy - Markowice zaczęły kursować tam w relacji do Trynku i z powrotem pociągi prowadzone wagonami motorowymi Mxz, oznaczone w tabeli 215 Urzędowego Rozkładu Jazdy Pociągów jako przeznaczone tylko dla górników Kopalni Gliwice. | Ogólnodostępne przewozy pasażerskie prowadzono na odcinku Rudy - Gliwice Trynek. Wykorzystywano do nich 2 składy w dni robocze i 1 skład w dni wolne. Po uruchomieniu odcinka Rudy - Markowice zaczęły kursować tam w relacji do Trynku i z powrotem pociągi prowadzone wagonami motorowymi Mxz, oznaczone w tabeli 215 Urzędowego Rozkładu Jazdy Pociągów jako przeznaczone tylko dla górników Kopalni Gliwice. | ||
Linia 556: | Linia 556: | ||
= Przypisy = | = Przypisy = | ||
− | |||
− | |||
− |