Edytujesz Archiwum:Służbowy Rozkład Jazdy Górnośląskich Kolei Wąskotorowych (1959)

Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania

Uwaga: Nie jesteś zalogowany. Jeśli wykonasz jakąkolwiek zmianę, Twój adres IP będzie widoczny publicznie. Jeśli zalogujesz się lub utworzysz konto, Twoje zmiany zostaną przypisane do konta, wraz z innymi korzyściami.

Edycja może zostać wycofana. Porównaj ukazane poniżej różnice między wersjami, a następnie zapisz zmiany.

Aktualna wersja Twój tekst
Linia 118: Linia 118:
 
W tej części umieszczono 17 tablic, zawierających głównie warunki techniczno-ruchowe linii.
 
W tej części umieszczono 17 tablic, zawierających głównie warunki techniczno-ruchowe linii.
  
 
+
<gallery mode=packed heights=100px style="text-align:left">
<hovergallery maxhoverwidth=1100 maxhoverheight=900>
 
 
 
 
 
 
Plik:Gkw-rozklad-1959-001.jpg|tablica 1
 
Plik:Gkw-rozklad-1959-001.jpg|tablica 1
 
Plik:Gkw-rozklad-1959-002.jpg|tablica 1
 
Plik:Gkw-rozklad-1959-002.jpg|tablica 1
Linia 136: Linia 133:
 
Plik:Gkw-rozklad-1959-013.jpg|tablice 15, 16
 
Plik:Gkw-rozklad-1959-013.jpg|tablice 15, 16
 
Plik:Gkw-rozklad-1959-014.jpg|tablice 16, 17
 
Plik:Gkw-rozklad-1959-014.jpg|tablice 16, 17
</hovergallery>
+
</gallery>
  
 
'''Tablica 1.''' Objaśnienia znaków i skrótów używanych w służbowym rozkładzie jazdy
 
'''Tablica 1.''' Objaśnienia znaków i skrótów używanych w służbowym rozkładzie jazdy
Linia 142: Linia 139:
 
'''Tablica 2.''' Wykaz ostrzeżeń stałych
 
'''Tablica 2.''' Wykaz ostrzeżeń stałych
  
Zauważyć można, że główną przyczyną ograniczeń prędkości były promienie łuków. Pojawiały się również pojedyncze przypadki słabych konstrukcji obiektów mostowych, niedostatecznej widoczności oraz jeden przypadek podkopów górniczych.
+
Zauważyć można, że główną przyczyną ograniczeń prędkości były promienie łuków. Pojawiały się również pojedyncze przypadki słabych konstrukcji obiektów mostowych, niedostatecznej widoczności oraz jeden przypadek podkopów górnicznych.
  
 
'''Tablica 3.''' Wykaz odcinków i punktów niebezpiecznych ze względu na pożar, który może powstać od iskier parowozu lub niedopałków z popielnika
 
'''Tablica 3.''' Wykaz odcinków i punktów niebezpiecznych ze względu na pożar, który może powstać od iskier parowozu lub niedopałków z popielnika
Linia 213: Linia 210:
 
=== Ruch pasażerski ===
 
=== Ruch pasażerski ===
  
 
+
<gallery mode=packed heights=100px style="text-align:left">
<hovergallery maxhoverwidth=1100 maxhoverheight=900>
 
 
 
 
 
 
Plik:Gkw-rozklad-1959-015.jpg
 
Plik:Gkw-rozklad-1959-015.jpg
 
Plik:Gkw-rozklad-1959-016.jpg
 
Plik:Gkw-rozklad-1959-016.jpg
Linia 227: Linia 221:
 
Plik:Gkw-rozklad-1959-023.jpg
 
Plik:Gkw-rozklad-1959-023.jpg
 
Plik:Gkw-rozklad-1959-024.jpg
 
Plik:Gkw-rozklad-1959-024.jpg
</hovergallery>
+
</gallery>
  
 
Ruch pasażerski prowadzony był między Gliwicami Trynkiem a Markowicami Raciborskimi Wąsk. Zauważyć można, że zapewniał on dojazd i powrót z Gliwic zarówno uczącym się i pracującym w normalnym czasie pracy, jak i pracującym w systemie trójzmianowym (ze zmianami o 6.00, 14.00 i 22.00).
 
Ruch pasażerski prowadzony był między Gliwicami Trynkiem a Markowicami Raciborskimi Wąsk. Zauważyć można, że zapewniał on dojazd i powrót z Gliwic zarówno uczącym się i pracującym w normalnym czasie pracy, jak i pracującym w systemie trójzmianowym (ze zmianami o 6.00, 14.00 i 22.00).
Linia 235: Linia 229:
 
=== Ruch towarowy ===
 
=== Ruch towarowy ===
  
 
+
<gallery mode=packed heights=100px style="text-align:left">
<hovergallery maxhoverwidth=1100 maxhoverheight=900>
 
 
 
 
 
 
Plik:Gkw-rozklad-1959-024.jpg
 
Plik:Gkw-rozklad-1959-024.jpg
 
Plik:Gkw-rozklad-1959-025.jpg
 
Plik:Gkw-rozklad-1959-025.jpg
Linia 296: Linia 287:
 
Plik:Gkw-rozklad-1959-079.jpg
 
Plik:Gkw-rozklad-1959-079.jpg
 
Plik:Gkw-rozklad-1959-080.jpg
 
Plik:Gkw-rozklad-1959-080.jpg
</hovergallery>
+
</gallery>
  
 
Sieć Górnośląskich Kolei Wąskotorowych w 1959 roku podzielona była na 7 rejonów przewozów i prawdopodobnie była to największa liczba rejonów w historii.
 
Sieć Górnośląskich Kolei Wąskotorowych w 1959 roku podzielona była na 7 rejonów przewozów i prawdopodobnie była to największa liczba rejonów w historii.
Linia 376: Linia 367:
 
== Skorowidz pociągów i spis treści ==
 
== Skorowidz pociągów i spis treści ==
  
 
+
<gallery mode=packed heights=100px style="text-align:left">
<hovergallery maxhoverwidth=1100 maxhoverheight=900>
 
 
 
 
 
 
Plik:Gkw-rozklad-1959-080.jpg
 
Plik:Gkw-rozklad-1959-080.jpg
 
Plik:Gkw-rozklad-1959-081.jpg
 
Plik:Gkw-rozklad-1959-081.jpg
 
Plik:Gkw-rozklad-1959-082.jpg
 
Plik:Gkw-rozklad-1959-082.jpg
 
Plik:Gkw-rozklad-1959-083.jpg
 
Plik:Gkw-rozklad-1959-083.jpg
</hovergallery>
+
</gallery>
  
 
== Przypisy ==
 
== Przypisy ==

Wkład na Enkol jest udostępniany na licencji Creative Commons – za uznaniem autora, na tych samych zasadach (szczegóły w Enkol:Prawa autorskie). Jeśli nie chcesz, żeby Twój tekst był dowolnie zmieniany przez każdego i rozpowszechniany bez ograniczeń, nie umieszczaj go tutaj.
Zapisując swoją edycję, oświadczasz, że ten tekst jest Twoim dziełem lub pochodzi z materiałów dostępnych na warunkach domeny publicznej lub kompatybilnych. PROSZĘ NIE WPROWADZAĆ MATERIAŁÓW CHRONIONYCH PRAWEM AUTORSKIM BEZ POZWOLENIA WŁAŚCICIELA!

Anuluj Pomoc w edycji (otwiera się w nowym oknie)

Szablon użyty w tym artykule: