Edytujesz Archiwum:Służbowy rozkład jazdy Kwidzyńskiej Kolei Dojazdowej (1985)

Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania

Uwaga: Nie jesteś zalogowany. Jeśli wykonasz jakąkolwiek zmianę, Twój adres IP będzie widoczny publicznie. Jeśli zalogujesz się lub utworzysz konto, Twoje zmiany zostaną przypisane do konta, wraz z innymi korzyściami.

Edycja może zostać wycofana. Porównaj ukazane poniżej różnice między wersjami, a następnie zapisz zmiany.

Aktualna wersja Twój tekst
Linia 20: Linia 20:
 
[[Plik:Kwidzyn-1985-wykresy.jpg|800px]]
 
[[Plik:Kwidzyn-1985-wykresy.jpg|800px]]
  
Opis, materiały dodatkowe oraz załączone skany oryginału z własnej kolekcji wykonał [[Użytkownik:Mariusz Herchold|Mariusz Herchold]].<br/>
+
Opis, materiały dodatkowe oraz załączone skany oryginału z własnej kolekcji wykonał [[Użytkownik:Mariusz Herchold|Mariusz Herchold]].
Załączone ogłoszenie o wstrzymaniu ruchu pociągów pochodzi z [https://www.facebook.com/KwidzynskaKolejDojazdowa/ fanpejdża "Kwidzyńska Kolej Dojazdowa"] na Facebooku.
 
  
 
== Tablice ==
 
== Tablice ==
Linia 47: Linia 46:
 
Na całej Kwidzyńskiej Kolei Dojazdowej obowiązywała droga hamowania 400 m, a dane techniczno-ruchowe podane zostały dla prędkości do 45 km/h, przy czym pociągi ujęte w rozkładzie miały przewidzianą prędkość maksymalną 35 km/h.
 
Na całej Kwidzyńskiej Kolei Dojazdowej obowiązywała droga hamowania 400 m, a dane techniczno-ruchowe podane zostały dla prędkości do 45 km/h, przy czym pociągi ujęte w rozkładzie miały przewidzianą prędkość maksymalną 35 km/h.
  
<hovergallery maxhoverheight=900 maxhoverwidth=1100>
+
<gallery mode=packed heights=100px style="text-align:left">
 
Plik:1985-V-3-Kwidzyn-01.jpg
 
Plik:1985-V-3-Kwidzyn-01.jpg
 
Plik:1985-V-3-Kwidzyn-02.jpg
 
Plik:1985-V-3-Kwidzyn-02.jpg
Linia 55: Linia 54:
 
Plik:1985-V-3-Kwidzyn-06.jpg
 
Plik:1985-V-3-Kwidzyn-06.jpg
 
Plik:1985-V-3-Kwidzyn-07.jpg
 
Plik:1985-V-3-Kwidzyn-07.jpg
</hovergallery>
+
</gallery>
  
 
== Linia Mareza - Rusinowo Wąsk. ==
 
== Linia Mareza - Rusinowo Wąsk. ==
Linia 63: Linia 62:
 
W rozkładzie ujęto również 3 pary pociągów towarowych, a każdy z nich opatrzono dopiskiem: "kursuje w miarę potrzeby". Pociągi te, zależnie od kierunku i pory, obsługiwały tylko wybrane ładownie. Pociągom towarowym na linii Mareza - Rusinowo Wąsk. przydzielono numery z zakresu od 571 do 576.
 
W rozkładzie ujęto również 3 pary pociągów towarowych, a każdy z nich opatrzono dopiskiem: "kursuje w miarę potrzeby". Pociągi te, zależnie od kierunku i pory, obsługiwały tylko wybrane ładownie. Pociągom towarowym na linii Mareza - Rusinowo Wąsk. przydzielono numery z zakresu od 571 do 576.
  
<hovergallery maxhoverheight=900 maxhoverwidth=1100>
+
<gallery mode=packed heights=100px style="text-align:left">
 
Plik:1985-V-3-Kwidzyn-08.jpg
 
Plik:1985-V-3-Kwidzyn-08.jpg
 
Plik:1985-V-3-Kwidzyn-09.jpg
 
Plik:1985-V-3-Kwidzyn-09.jpg
Linia 69: Linia 68:
 
Plik:1985-V-3-Kwidzyn-11.jpg
 
Plik:1985-V-3-Kwidzyn-11.jpg
 
Plik:1985-V-3-Kwidzyn-12.jpg
 
Plik:1985-V-3-Kwidzyn-12.jpg
</hovergallery>
+
</gallery>
  
 
== Linia Mareza - Gurcz ==
 
== Linia Mareza - Gurcz ==
Linia 77: Linia 76:
 
W rozkładzie ujęto również 2 pary pociągów towarowych, a każdy z nich opatrzono dopiskiem: "kursuje w miarę potrzeby". Pociągi te, zależnie od kierunku i pory, obsługiwały tylko wybrane ładownie. Pociągom towarowym na linii Mareza - Gurcz przydzielono numery z zakresu od 590 do 593.
 
W rozkładzie ujęto również 2 pary pociągów towarowych, a każdy z nich opatrzono dopiskiem: "kursuje w miarę potrzeby". Pociągi te, zależnie od kierunku i pory, obsługiwały tylko wybrane ładownie. Pociągom towarowym na linii Mareza - Gurcz przydzielono numery z zakresu od 590 do 593.
  
<hovergallery maxhoverheight=900 maxhoverwidth=1100>
+
<gallery mode=packed heights=100px style="text-align:left">
 
Plik:1985-V-3-Kwidzyn-13.jpg
 
Plik:1985-V-3-Kwidzyn-13.jpg
 
Plik:1985-V-3-Kwidzyn-14.jpg
 
Plik:1985-V-3-Kwidzyn-14.jpg
 
Plik:1985-V-3-Kwidzyn-15.jpg
 
Plik:1985-V-3-Kwidzyn-15.jpg
 
Plik:1985-V-3-Kwidzyn-16.jpg
 
Plik:1985-V-3-Kwidzyn-16.jpg
</hovergallery>
+
</gallery>
  
 
== Linia Mareza - Kwidzyn Wąsk. ==
 
== Linia Mareza - Kwidzyn Wąsk. ==
Linia 88: Linia 87:
 
Na linii tej nie odbywał się ruch pasażerski, przewidziano za to do kursowania 5 par pociągów towarowych, a każdy z nich, podobnie jak na pozostałych liniach, opatrzono dopiskiem: "kursuje w miarę potrzeby". Pociągom towarowym na linii Mareza - Kwidzyn Wąsk. przydzielono numery z zakresu od 577 do 586.
 
Na linii tej nie odbywał się ruch pasażerski, przewidziano za to do kursowania 5 par pociągów towarowych, a każdy z nich, podobnie jak na pozostałych liniach, opatrzono dopiskiem: "kursuje w miarę potrzeby". Pociągom towarowym na linii Mareza - Kwidzyn Wąsk. przydzielono numery z zakresu od 577 do 586.
  
<hovergallery maxhoverheight=900 maxhoverwidth=1100>
+
<gallery mode=packed heights=100px style="text-align:left">
 
Plik:1985-V-3-Kwidzyn-17.jpg
 
Plik:1985-V-3-Kwidzyn-17.jpg
</hovergallery>
+
</gallery>
  
 
== Załączniki ==
 
== Załączniki ==
Linia 106: Linia 105:
 
W tej części prezentowanego rozkładu jazdy można się dowiedzieć, że przewidziano pracę wyłącznie taboru spalinowego. Pociągi pasażerskie zestawiane były z wagonu silnikowego serii [[MBd1]] i 1 wagonu serii [[1Aw]] lub [[3Aw]], przy czym dopuszczano możliwość włączenia większej liczby wagonów, w zależności od frekwencji podróżnych (decyzję o włączeniu podejmował zawiadowca). W ruchu znajdowały się 2 wagony silnikowe w dni robocze i 1 jeden wagon w dni wolne. Do prowadzenia pociągów towarowych przewidziano 1 obieg lokomotywy serii [[Lyd1]].
 
W tej części prezentowanego rozkładu jazdy można się dowiedzieć, że przewidziano pracę wyłącznie taboru spalinowego. Pociągi pasażerskie zestawiane były z wagonu silnikowego serii [[MBd1]] i 1 wagonu serii [[1Aw]] lub [[3Aw]], przy czym dopuszczano możliwość włączenia większej liczby wagonów, w zależności od frekwencji podróżnych (decyzję o włączeniu podejmował zawiadowca). W ruchu znajdowały się 2 wagony silnikowe w dni robocze i 1 jeden wagon w dni wolne. Do prowadzenia pociągów towarowych przewidziano 1 obieg lokomotywy serii [[Lyd1]].
  
<hovergallery maxhoverheight=900 maxhoverwidth=1100>
+
<gallery mode=packed heights=100px style="text-align:left">
 
Plik:1985-V-3-Kwidzyn-18.jpg
 
Plik:1985-V-3-Kwidzyn-18.jpg
 
Plik:1985-V-3-Kwidzyn-19.jpg
 
Plik:1985-V-3-Kwidzyn-19.jpg
Linia 112: Linia 111:
 
Plik:1985-V-3-Kwidzyn-21.jpg
 
Plik:1985-V-3-Kwidzyn-21.jpg
 
Plik:1985-V-3-Kwidzyn-22.jpg
 
Plik:1985-V-3-Kwidzyn-22.jpg
</hovergallery>
+
</gallery>
 
 
== Ogłoszenie o zawieszeniu ruchu pociągów i zastąpieniu ich komunikacją samochodową ==
 
 
 
Niniejsze ogłoszenie nie jest związane bezpośrednio z publikowanym wyżej rozkładem jazdy, jednak ze względu na jego treść oraz fakt, że niniejszy rozkład jazdy był ostatnim w historii Kwidzyńskiej Kolei Dojazdowej, uznaliśmy za stosowne umieścić je w tej samej teczce, co rozkład jazdy. <br/>
 
Na szczególną uwagę zasługuje treść ogłoszenia, jego nie tylko urzędowy, ale i osobisty charakter - długoletni zawiadowca stacji Mareza, Lech Kwiatkowski<ref>W świetle będących w naszym posiadaniu dokumentów Lech Kwiatkowski był zawiadowcą stacji już w roku 1970</ref>, nie tylko informuje podróżnych o fakcie zawieszenia ruchu pociągów, ale także, w imieniu personelu kolei, składa im życzenia zdrowia i wszelkiej pomyślności.
 
 
 
[[Plik:Ogloszenie-o-likwidacji-kwidzyn1.jpg|center|500px|thumb]]
 
  
 
{{Przypisy}}
 
{{Przypisy}}

Wkład na Enkol jest udostępniany na licencji Creative Commons – za uznaniem autora, na tych samych zasadach (szczegóły w Enkol:Prawa autorskie). Jeśli nie chcesz, żeby Twój tekst był dowolnie zmieniany przez każdego i rozpowszechniany bez ograniczeń, nie umieszczaj go tutaj.
Zapisując swoją edycję, oświadczasz, że ten tekst jest Twoim dziełem lub pochodzi z materiałów dostępnych na warunkach domeny publicznej lub kompatybilnych. PROSZĘ NIE WPROWADZAĆ MATERIAŁÓW CHRONIONYCH PRAWEM AUTORSKIM BEZ POZWOLENIA WŁAŚCICIELA!

Anuluj Pomoc w edycji (otwiera się w nowym oknie)