Archiwum:Służbowy rozkład jazdy ZKD Szczecin Zeszyt VIII-W 1988: Różnice pomiędzy wersjami
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
(Utworzenie strony archiwum) |
m (Zastępowanie tekstu - "|| [[{{PAGENAME}}/" na "|| [[{{FULLPAGENAME}}/") |
||
Linia 3: | Linia 3: | ||
! Stronica !! Tytuł | ! Stronica !! Tytuł | ||
|- | |- | ||
− | | 2 strona okładki || [[{{ | + | | 2 strona okładki || [[{{FULLPAGENAME}}/Skorowidz zmian|Skorowidz zmian i uzupełnień]] |
|- | |- | ||
− | | 1-3 || [[{{ | + | | 1-3 || [[{{FULLPAGENAME}}/Objaśnienia znaków|Objaśnienia znaków i skrótów]] |
|- | |- | ||
− | | 4 || [[{{ | + | | 4 || [[{{FULLPAGENAME}}/Wykaz ostrzeżeń|Wykaz ostrzeżeń stałych dla lokomotyw Lxd2 i poc. transporterowych]] |
|- | |- | ||
− | | 5 || [[{{ | + | | 5 || [[{{FULLPAGENAME}}/Wykaz miejsc|Wykaz miejsc zagrożonych podczas ulewy]] |
|- | |- | ||
− | | 6-8 || [[{{ | + | | 6-8 || [[{{FULLPAGENAME}}/Wykaz punktów|Wykaz punktów, na których zabraniana jest jazda na stopniach wagonów i otwieranie drzwi bocznych]] |
|- | |- | ||
− | | 9-12 || [[{{ | + | | 9-12 || [[{{FULLPAGENAME}}/Wykaz odcinków|Wykaz odcinków i punktów, niebezpiecznych ze względu na pożar, który może powstać od iskier parowozu]] |
|- | |- | ||
− | | 13 || [[{{ | + | | 13 || [[{{FULLPAGENAME}}/Wykaz dozwolonych|Wykaz Wykaz dozwolonych ilości par wagonów załadowanych wspólnym ładunkiem]] |
|- | |- | ||
− | | 14 || [[{{ | + | | 14 || [[{{FULLPAGENAME}}/Wykaz dopuszczalnej/Wykaz dopuszczalnej liczby osi w pociągach towarowych]] |
|- | |- | ||
− | | 15-17 || [[{{ | + | | 15-17 || [[{{FULLPAGENAME}}/Wykaz pochyleń|Wykaz pochyleń (spadków) miarodajnych do obliczenia ciężaru hamującego]] |
|- | |- | ||
− | | 18-21 || [[{{ | + | | 18-21 || [[{{FULLPAGENAME}}/Wykaz procentowych/Wykaz procentowych norm do obliczania potrzebnego ciężaru hamującego w pociągach]] |
|- | |- | ||
− | | 22-28 || [[{{ | + | | 22-28 || [[{{FULLPAGENAME}}/Wykaz odległości|Wykaz odległości między posterunkami następczymi, przyst. osob ładowniami, bocznicami i sth]] |
|- | |- | ||
− | | 29 || [[{{ | + | | 29 || [[{{FULLPAGENAME}}/Wykaz obciążeń mot|Wykaz obciążeń dla motowozów w ruchu pasażerskim]] |
|- | |- | ||
− | | 30-33 || [[{{ | + | | 30-33 || [[{{FULLPAGENAME}}/Wykaz obciążeń tra|Wykaz obciążeń dla pojazdów trakcyjnych w ruchu pasażerskim]] |
|- | |- | ||
− | | 34-36 || [[{{ | + | | 34-36 || [[{{FULLPAGENAME}}/Wykaz obciążeń tow|Wykaz obciążeń dla pojazdów trakcyjnych w ruchu towarowym]] |
|- | |- | ||
− | | 37 || [[{{ | + | | 37 || [[{{FULLPAGENAME}}/Wykaz posterunków|Wykaz posterunków odstępowych ustalonych dla potrzeb techniczno-ruchowych]] |
|- | |- | ||
− | | 38 || [[{{ | + | | 38 || [[{{FULLPAGENAME}}/Wykaz st|Wykaz st. czynnych techn. i czas ich otwarcia]] |
|- | |- | ||
− | | 39-113 || [[{{ | + | | 39-113 || [[{{FULLPAGENAME}}/Ruch pasażerski|Ruch pasażerski]] |
|- | |- | ||
− | | 115-192 || [[{{ | + | | 115-192 || [[{{FULLPAGENAME}}/Ruch towarowy|Ruch towarowy]] |
|- | |- | ||
− | | 193-204 || [[{{ | + | | 193-204 || [[{{FULLPAGENAME}}/Wykaz odległości do|Wykaz odległości do obliczania osiokilometrów]] |
|- | |- | ||
− | | 205-213 || [[{{ | + | | 205-213 || [[{{FULLPAGENAME}}/Plan tabelaryczny|Plan tabelaryczny obiegu i zestawień składów oraz obsługi przez drużyny konduktorskie]] |
|- | |- | ||
− | | 214 || [[{{ | + | | 214 || [[{{FULLPAGENAME}}/Plan przewozu|Plan przewozu korespondencji służbowej]] |
|- | |- | ||
− | | 215-216 || [[{{ | + | | 215-216 || [[{{FULLPAGENAME}}/Wykaz poc|Wykaz poc. pasaż nie przewożących bagażu]] |
|- | |- | ||
− | | 217 || [[{{ | + | | 217 || [[{{FULLPAGENAME}}/Postanowienia|Postanowienia o zachowaniu połączeń]] |
|- | |- | ||
− | | 218-219 || [[{{ | + | | 218-219 || [[{{FULLPAGENAME}}/Wykaz oczekiwania|Wykaz oczekiwania poc. pas. na stacjach węzłowych na opóźnione pociągi skomunikowane]] |
|- | |- | ||
− | | 220-222 || [[{{ | + | | 220-222 || [[{{FULLPAGENAME}}/Wykaz rozkładu|Wykaz rozkładu jazdy wszystkich pociągów]] |
|- | |- | ||
− | | 223 || [[{{ | + | | 223 || [[{{FULLPAGENAME}}/Spis rzeczy|Spis rzeczy]] |
|} | |} |