Edytujesz Archiwum:Wytyczne obsługi sprzęgu UIC OSŻD (1979)
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
Uwaga: Nie jesteś zalogowany. Jeśli wykonasz jakąkolwiek zmianę, Twój adres IP będzie widoczny publicznie. Jeśli zalogujesz się lub utworzysz konto, Twoje zmiany zostaną przypisane do konta, wraz z innymi korzyściami.
Edycja może zostać wycofana. Porównaj ukazane poniżej różnice między wersjami, a następnie zapisz zmiany.
Aktualna wersja | Twój tekst | ||
Linia 4: | Linia 4: | ||
|Data końcowa=1979 | |Data końcowa=1979 | ||
|Sygnatura teczki=AT-00065 | |Sygnatura teczki=AT-00065 | ||
− | |Słowa kluczowe=Przepisy, Sprzęg | + | |Słowa kluczowe=Przepisy, Sprzęg |
}} | }} | ||
+ | |||
'''Tymczasowe wytyczne obsługi sprzęgu samoczynnego typu UIC/OSŻD''' - broszura wydana przez [[Ministerstwo Komunikacji]] dla zaznajomienia z budową i zasadą działania sprzęgu samoczynnego planowanego do wprowadzenia do eksploatacji w parku taborowym UIC oraz OSŻD. Sprzęg tego typu z założenia miał być sprzęgalny wprost ze sprzęgami radzieckimi SA3 oraz zapewniać dodatkowe funkcje (m.in. połączenie pneumatyczne), które były wymagane w ramach UIC. | '''Tymczasowe wytyczne obsługi sprzęgu samoczynnego typu UIC/OSŻD''' - broszura wydana przez [[Ministerstwo Komunikacji]] dla zaznajomienia z budową i zasadą działania sprzęgu samoczynnego planowanego do wprowadzenia do eksploatacji w parku taborowym UIC oraz OSŻD. Sprzęg tego typu z założenia miał być sprzęgalny wprost ze sprzęgami radzieckimi SA3 oraz zapewniać dodatkowe funkcje (m.in. połączenie pneumatyczne), które były wymagane w ramach UIC. | ||
− | '''Informacja:''' w celu powiększenia skanu tak, aby był czytelny, wystarczy najechać na wybrany obrazek kursorem myszy | + | '''Informacja:''' w celu powiększenia skanu tak, aby był czytelny, wystarczy najechać na wybrany obrazek kursorem myszy. |