Edytujesz Oborniki Wielkopolskie Miasto

Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania

Uwaga: Nie jesteś zalogowany. Jeśli wykonasz jakąkolwiek zmianę, Twój adres IP będzie widoczny publicznie. Jeśli zalogujesz się lub utworzysz konto, Twoje zmiany zostaną przypisane do konta, wraz z innymi korzyściami.

Edycja może zostać wycofana. Porównaj ukazane poniżej różnice między wersjami, a następnie zapisz zmiany.

Aktualna wersja Twój tekst
Linia 40: Linia 40:
 
==Opis układu torowego==
 
==Opis układu torowego==
 
Na przystanku znajdują się dwa tory: główny (czynny) i "boczny" (nieczynny). Tor boczny jest tak na prawdę częścią toru szlakowego. Obecnie jest zakończony przed mostem na rzece Warcie kozłem oporowym. Dawniej przebiegał przez most i łączył się z torem do Poznania na Post. odg. Oborniki Most. Oba tory są zelektryfikowane. Dawniej była też bocznica do Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej, ale została zlikwidowana w latach 90.
 
Na przystanku znajdują się dwa tory: główny (czynny) i "boczny" (nieczynny). Tor boczny jest tak na prawdę częścią toru szlakowego. Obecnie jest zakończony przed mostem na rzece Warcie kozłem oporowym. Dawniej przebiegał przez most i łączył się z torem do Poznania na Post. odg. Oborniki Most. Oba tory są zelektryfikowane. Dawniej była też bocznica do Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej, ale została zlikwidowana w latach 90.
<gallery widths=700 heights=670 perrow=3 caption="">
 
Plik:POB.png|Plan stacji przed remontem w latach 90 XX w.
 
</gallery>
 
{{clear}}
 
  
 
==Galeria==
 
==Galeria==

Wkład na Enkol jest udostępniany na licencji Creative Commons – za uznaniem autora, na tych samych zasadach (szczegóły w Enkol:Prawa autorskie). Jeśli nie chcesz, żeby Twój tekst był dowolnie zmieniany przez każdego i rozpowszechniany bez ograniczeń, nie umieszczaj go tutaj.
Zapisując swoją edycję, oświadczasz, że ten tekst jest Twoim dziełem lub pochodzi z materiałów dostępnych na warunkach domeny publicznej lub kompatybilnych. PROSZĘ NIE WPROWADZAĆ MATERIAŁÓW CHRONIONYCH PRAWEM AUTORSKIM BEZ POZWOLENIA WŁAŚCICIELA!

Anuluj Pomoc w edycji (otwiera się w nowym oknie)

Szablon użyty w tym artykule: