Oborniki Wielkopolskie Miasto: Różnice pomiędzy wersjami

Z Enkol
Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania
Linia 4: Linia 4:
 
|Liczba peronów - 1
 
|Liczba peronów - 1
 
|Liczba krawędzi peronowych - 1
 
|Liczba krawędzi peronowych - 1
|Kasa - czynna
+
|Kasa - czynna|
  
 
=Opis układu torowego=
 
=Opis układu torowego=
 
Na przystanku znajdują się dwa tory: główny (czynny) i "boczny" (nieczynny). Tor boczny jest tak na prawdę częścią toru szlakowego. Obecnie jest zakończony przed mostem na rzece Warcie kozłem oporowym. Dawniej przebiegał przez most i łączył się z torem do Poznania na Post. odg. Oborniki Most. Oba tory są zelektryfikowane
 
Na przystanku znajdują się dwa tory: główny (czynny) i "boczny" (nieczynny). Tor boczny jest tak na prawdę częścią toru szlakowego. Obecnie jest zakończony przed mostem na rzece Warcie kozłem oporowym. Dawniej przebiegał przez most i łączył się z torem do Poznania na Post. odg. Oborniki Most. Oba tory są zelektryfikowane

Wersja z 16:50, 12 lut 2018

Oborniki Wielkopolskie Miasto – przystanek kolejowy w Obornikach, w województwie wielkopolskim. Znajduje się on na linii kolejowej nr 354 Poznań– Piła Główna.

Charakterystyka

|Liczba torów - 2 |Liczba peronów - 1 |Liczba krawędzi peronowych - 1 |Kasa - czynna|

Opis układu torowego

Na przystanku znajdują się dwa tory: główny (czynny) i "boczny" (nieczynny). Tor boczny jest tak na prawdę częścią toru szlakowego. Obecnie jest zakończony przed mostem na rzece Warcie kozłem oporowym. Dawniej przebiegał przez most i łączył się z torem do Poznania na Post. odg. Oborniki Most. Oba tory są zelektryfikowane