Oborniki Wielkopolskie Miasto: Różnice pomiędzy wersjami

Z Enkol
Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania
 
(Nie pokazano 6 wersji utworzonych przez 2 użytkowników)
Linia 6: Linia 6:
 
{{clear}}
 
{{clear}}
 
<gallery widths=230 heights=180 perrow=3 caption="">
 
<gallery widths=230 heights=180 perrow=3 caption="">
Plik:Grzejnik.jpg|Wagon ogrzewczy [[Oborniki Wielkopolskie Miasto]].
+
Plik:Grzejnik.jpg|Wagon techniczno-gospodarczy - warsztat [[Oborniki Wielkopolskie Miasto]].
 
</gallery>
 
</gallery>
 
{{clear}}
 
{{clear}}
 
<gallery widths=230 heights=180 perrow=3 caption="">
 
<gallery widths=230 heights=180 perrow=3 caption="">
Plik:Salonka.jpg|Wagon salonowy [[Oborniki Wielkopolskie Miasto]].
+
Plik:Salonka.jpg|Wagon socjalny [[Oborniki Wielkopolskie Miasto]].
 
</gallery>
 
</gallery>
 
{{clear}}
 
{{clear}}
Linia 39: Linia 39:
  
 
==Opis układu torowego==
 
==Opis układu torowego==
Na przystanku znajdują się dwa tory: główny (czynny) i "boczny" (nieczynny). Tor boczny jest tak na prawdę częścią toru szlakowego. Obecnie jest zakończony przed mostem na rzece Warcie kozłem oporowym. Dawniej przebiegał przez most i łączył się z torem do Poznania na Post. odg. Oborniki Most. Oba tory są zelektryfikowane. Dawniej była też bocznica do PGKiM, ale została zlikwidowana w latach 90.
+
Na przystanku znajdują się dwa tory: główny (czynny) i "boczny" (nieczynny). Tor boczny jest tak na prawdę częścią toru szlakowego. Obecnie jest zakończony przed mostem na rzece Warcie kozłem oporowym. Dawniej przebiegał przez most i łączył się z torem do Poznania na Post. odg. Oborniki Most. Oba tory są zelektryfikowane. Dawniej była też bocznica do Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej, ale została zlikwidowana w latach 90.
 +
<gallery widths=700 heights=670 perrow=3 caption="">
 +
Plik:POB.png|Plan stacji przed remontem w latach 90 XX w.
 +
</gallery>
 +
{{clear}}
 +
 
 +
==Galeria==
 +
 
 +
<gallery widths=230 heights=180 perrow=3 caption="">
 +
Plik:Warta oborniki.jpg|Widok w stronę mostu na rzece Warcie.
 +
</gallery>
 +
{{clear}}
 +
<gallery widths=230 heights=180 perrow=3 caption="">
 +
Plik:Oborniki miasto.jpg|Budynek stacyjny.
 +
</gallery>
 +
{{clear}}
 +
<gallery widths=230 heights=180 perrow=3 caption="">
 +
Plik:Pgkim.jpg|Widok na koniec dawnej bocznicy.
 +
</gallery>
 +
{{clear}}
 +
<gallery widths=230 heights=180 perrow=3 caption="">
 +
Plik:Przejazd.jpg|Przejazd kolejowy przez ulicę Łukowską.
 +
</gallery>
 +
<gallery widths=230 heights=180 perrow=3 caption="">
 +
Plik:Widok.jpg|Widok na przystanek od strony południowej.
 +
</gallery>
 +
{{clear}}

Aktualna wersja na dzień 15:26, 24 kwi 2018

Oborniki Wielkopolskie Miasto – przystanek kolejowy w Obornikach, w województwie wielkopolskim. Znajduje się on na linii kolejowej nr 354 Poznań– Piła Główna.





Charakterystyka[edytuj]

Perony Liczba peronów Liczba krawędzi peronowych Bocznice Liczba bocznic Liczba torów głównych Liczba torów ogółem Rampa przeładunkowa Uwagi
tak 1 1 nie 0 dawniej 1 2 2 dawniej 3 nie Bocznica służyła Miejskiemu Przedsiębiorstwu Gospodarki Komunalnej.

Opis układu torowego[edytuj]

Na przystanku znajdują się dwa tory: główny (czynny) i "boczny" (nieczynny). Tor boczny jest tak na prawdę częścią toru szlakowego. Obecnie jest zakończony przed mostem na rzece Warcie kozłem oporowym. Dawniej przebiegał przez most i łączył się z torem do Poznania na Post. odg. Oborniki Most. Oba tory są zelektryfikowane. Dawniej była też bocznica do Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej, ale została zlikwidowana w latach 90.



Galeria[edytuj]