Plik:M32-1951-093.jpg: Różnice pomiędzy wersjami

Z Enkol
Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania
m (zamienił w treści „Str_poprz” na „Str_popr”)
m (zamienił w treści „parowoz�w” na „parowozów”)
Linia 3: Linia 3:
 
|Str_nast =[[:Plik:Mw32-1951-094|94]]
 
|Str_nast =[[:Plik:Mw32-1951-094|94]]
 
|Autor =
 
|Autor =
|Tytu� =[[Archiwum:M 32 - Tymczasowe przepisy o remoncie parowoz�w (1951)|M 32 - Tymczasowe przepisy o remoncie parowoz�w i tendr�w normalnotorowych (1951)]]
+
|Tytu� =[[Archiwum:M 32 - Tymczasowe przepisy o remoncie parowozów (1951)|M 32 - Tymczasowe przepisy o remoncie parowozów i tendr�w normalnotorowych (1951)]]
 
|Wydawca =
 
|Wydawca =
 
|RokWydania =2044
 
|RokWydania =2044

Wersja z 12:37, 26 gru 2016

M 32 - Tymczasowe przepisy o remoncie parowozów i tendrów normalnotorowych zatwierdzone zarządzeniem Ministra Kolei nr K. M. 1a - 142/29/1951 z dnia 19.IX.1951.

92 Poprzednia strona Następna strona 94
Tytuł    
Rok wydania     2044
Numer    
Strona(y)     184-185
Źródło    


Licencja

Public domain Ten plik zawiera treści wytworzone przez przedsiębiorstwo państwowe „Polskie Koleje Państwowe”, przed 18 grudnia 2000 r., kiedy to Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XVI Wydział Gospodarczy Rejestrowy wydał postanowienie o wpisie PKP SA do rejestru handlowego (sygnatura akt Ns Rej. H–18567/2000) i tym samym nowopowołane „Polskie Koleje Państwowe SA” przestały być bezpośrednio podległe odpowiedniemu ministerstwu do spraw transportu kolejowego, a zatem jest dokumentem urzędowym zgodnie z art. 4 pkt 1 i 2 ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. z 2006 r. Nr 90, poz. 631) i nie stanowi przedmiotu prawa autorskiego (jest zatem własnością publiczną). Dawne logo PKP

Historia pliku

Kliknij na datę/czas, aby zobaczyć, jak plik wyglądał w tym czasie.

Data i czasMiniaturaWymiaryUżytkownikOpis
aktualny03:21, 26 gru 2016Miniatura wersji z 03:21, 26 gru 20161200 × 893 (224 KB)PawBot (dyskusja | edycje)M 32 - Tymczasowe przepisy o remoncie parowoz�w i tendr�w normalnotorowych zatwierdzone zarz�dzeniem Ministra Kolei nr K. M. 1a - 142/29/1951 z dnia 19.IX.1951. {{Opis_Str_Cz |Str_poprz =92 |Str_nast =94