TEM2: Różnice pomiędzy wersjami

Z Enkol
Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania
m (j)
Linia 27: Linia 27:
 
  |uwagi                  =  
 
  |uwagi                  =  
 
}}
 
}}
 +
 +
 +
== Lista lokomotyw TEM2 w przemyśle (niepełna) ==
 +
 +
{{#ask:[[Lw typ fabryczny::TEM2]] [[Lw producent::Briańsk]] | limit = 250
 +
|?Lw numer seryjny
 +
|?Lw rok produkcji
 +
|?Lw stan
 +
|?Lw ostatni rozstaw
 +
|?Lw ostatni typ silnika
 +
|?Lw ostatnie oznaczenie
 +
|?Lw ostatnie stacjonowanie
 +
|?Lw uwagi
 +
|?Lw numer seryjny
 +
|?Lw strona
 +
|?Lw typ fabryczny
 +
|sort=Lw rok produkcji, Lw numer seryjny
 +
|format=template
 +
|template=Lw tabela
 +
|introtemplate=Lw tabela nagłówek
 +
| outrotemplate=Lw tabela stop
 +
|link=all
 +
|headers=show
 +
|searchlabel=… dalsze wyniki
 +
|class=sortable wikitable smwtable
 +
}}
 +
  
 
== Źródła ==
 
== Źródła ==

Wersja z 16:24, 3 kwi 2018

TEM2 (ros. ТЭМ2)
SM48-111
Lokomotywa SM48-111 należąca do PKP Cargo
Przewoźnik PKP, przemysł,
Oznaczenie przewoźnika TEM2, SM48
Producent Ługanskij Tjepłowozostritielnyj Zawod „Ługańsktjepłowoz“
(ros. Луганский тепловозостроительный завод „Лугансктепловоз“) w Ługańsku,
Brianskij Maszinostroitielnyj Zawod
(ros. Брянский машиностроительный завод) w Briańsku
Lata budowy 1960-1984
Układ osi Co'Co'
Rozstaw szyn 1435 mm, 1520 mm
Masa służbowa 116 ton + 3% (przy 2/3 zapasu paliwa i piasku)
Nacisk osi na szyny 196,2 kN
Rozstaw osi skrajnych 12800 mm
Średnica kół 1050 mm
Długość ze zderzakami 17029 mm (16970 mm - sprzęg samoczynny)
Szerokość 3120 mm
Wysokość 4654 mm
Prędkość konstrukcyjna 100 km/h
Maksymalna siła pociągowa 38000 kG
Typ silnika spalinowego PD1M
Moc znamionowa 880 kW (1200 KM)
Zapas paliwa 5400 l
Rodzaj przekładni elektryczna
System hamulca Matrosow
Sterowanie wielokrotne jest
System ogrzewania brak


Lista lokomotyw TEM2 w przemyśle (niepełna)

Typ / Numer fabryczny Rok produkcji Stan Rozstaw Typ silnika Oznaczenie Stacjonowanie Uwagi
TEM2/6740 1974 Sprawna 1435 mm Nieznany TEM2-001 KPP Kotlarnia



Źródła