TEM2: Różnice pomiędzy wersjami

Z Enkol
Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania
Linia 27: Linia 27:
 
  |uwagi                  =  
 
  |uwagi                  =  
 
}}
 
}}
 
+
<gallery widths=230 heights=180 perrow=3 caption="">
 +
Plik:Tamara.jpg|Lokomotywa TEM2-051 należąca do [[Rail Polska]].
 +
</gallery>
 +
{{clear}}
  
 
== Lista lokomotyw TEM2 w przemyśle (niepełna) ==
 
== Lista lokomotyw TEM2 w przemyśle (niepełna) ==
Linia 53: Linia 56:
 
  |class=sortable wikitable smwtable
 
  |class=sortable wikitable smwtable
 
}}
 
}}
 +
 +
[[Plik:Tamara.jpg|290px|SM48-111]]
 +
|opis_zdjęcia          = Lokomotywa SM48-111 należąca do [[PKP Cargo]]
  
  

Wersja z 17:28, 16 kwi 2018

TEM2 (ros. ТЭМ2)
SM48-111
Lokomotywa SM48-111 należąca do PKP Cargo
Przewoźnik PKP, przemysł,
Oznaczenie przewoźnika TEM2, SM48
Producent Ługanskij Tjepłowozostritielnyj Zawod „Ługańsktjepłowoz“
(ros. Луганский тепловозостроительный завод „Лугансктепловоз“) w Ługańsku,
Brianskij Maszinostroitielnyj Zawod
(ros. Брянский машиностроительный завод) w Briańsku
Lata budowy 1960-1984
Układ osi Co'Co'
Rozstaw szyn 1435 mm, 1520 mm
Masa służbowa 116 ton + 3% (przy 2/3 zapasu paliwa i piasku)
Nacisk osi na szyny 196,2 kN
Rozstaw osi skrajnych 12800 mm
Średnica kół 1050 mm
Długość ze zderzakami 17029 mm (16970 mm - sprzęg samoczynny)
Szerokość 3120 mm
Wysokość 4654 mm
Prędkość konstrukcyjna 100 km/h
Maksymalna siła pociągowa 38000 kG
Typ silnika spalinowego PD1M
Moc znamionowa 880 kW (1200 KM)
Zapas paliwa 5400 l
Rodzaj przekładni elektryczna
System hamulca Matrosow
Sterowanie wielokrotne jest
System ogrzewania brak



Lista lokomotyw TEM2 w przemyśle (niepełna)

Typ / Numer fabryczny Rok produkcji Stan Rozstaw Typ silnika Oznaczenie Stacjonowanie Uwagi
TEM2/6740 1974 Sprawna 1435 mm Nieznany TEM2-001 KPP Kotlarnia


SM48-111

|opis_zdjęcia           = Lokomotywa SM48-111 należąca do PKP Cargo


Źródła