Tabor:Lw-00007: Różnice pomiędzy wersjami

Z Enkol
Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania
(uzupełnienie)
m (dr. tecvh)
(Nie pokazano 1 pośredniej wersji utworzonej przez tego samego użytkownika)
Linia 11: Linia 11:
 
|Ostatni kraj=Polska
 
|Ostatni kraj=Polska
 
|Kolej=Kolej Leśna Płociczno
 
|Kolej=Kolej Leśna Płociczno
|Opis=Lokomotywa trafiła do Płociczna zimą 2000/2001 z bliżej nienazwanej cegielni w okolicach Wrocławia<ref>[[Biblioteka:A-05657]]</ref>
+
|Opis=Lokomotywa trafiła do Płociczna zimą 2000/2001 z bliżej nienazwanej cegielni w okolicach Wrocławia<ref>[[Biblioteka:A-05657]]</ref>. W artykule opublikowanym w "Świecie Kolei" nr 2/2003 autor pisze, że lokomotywa pochodziła z Cegielni "Pogalewo Małe" oraz, że pochodzace z niej części zostały wykorzystane do uruchomienia lokomotywy WLs50-1847<ref>[[Biblioteka:A-06836]]</ref>.
|Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Cegielnia "Pogalewo Małe"|b/d|2001}}{{Lw stacjonowanie|Kolej Leśna Płociczno|2000|nadal}}
+
|Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Cegielnia "Pogalewo Małe"|b/d|2001}}{{Lw stacjonowanie|Kolej Leśna Płociczno|2001|nadal}}
 
|Oznaczenie={{Lw oznaczenie|b/d|b/d|nadal}}
 
|Oznaczenie={{Lw oznaczenie|b/d|b/d|nadal}}
 
|Rozstaw={{Lw rozstaw|600 mm|b/d|nadal}}
 
|Rozstaw={{Lw rozstaw|600 mm|b/d|nadal}}
 
}}
 
}}

Wersja z 15:32, 13 lut 2022


<<< WLs50

WLs50 1053

Stan: sprawna

Rok produkcji

1965

Producent

nieznany

Stan

Sprawna


Aktualne oznaczenie

b/d

Aktualny rozstaw

600 mm

Aktualne miejsce stacjonowania

Kolej Leśna Płociczno

Kraj stacjonowania

Polska

Aktualny typ silnika

Nieznany

Kolej

Kolej Leśna Płociczno

Stacjonowanie

Cegielnia "Pogalewo Małe" b/d - 2001
Kolej Leśna Płociczno 2001 - nadal

Rozstaw

600 mm b/d - nadal

Oznaczenie

b/d b/d - nadal

Dodatkowe informacje

Szczegółowy opis i uwagi

Lokomotywa trafiła do Płociczna zimą 2000/2001 z bliżej nienazwanej cegielni w okolicach Wrocławia[1]. W artykule opublikowanym w "Świecie Kolei" nr 2/2003 autor pisze, że lokomotywa pochodziła z Cegielni "Pogalewo Małe" oraz, że pochodzace z niej części zostały wykorzystane do uruchomienia lokomotywy WLs50-1847[2].

Galeria