Tabor:Lw-00030: Różnice pomiędzy wersjami

Z Enkol
Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania
m (PawBot przeniósł stronę XTabor:Lw-00030 na Tabor:Lw-00030, bez pozostawienia przekierowania pod starym tytułem: Robot przygotowuje aktualizacje oprogramowania)
Linia 1: Linia 1:
 
{{Lw metryka pojazdu
 
{{Lw metryka pojazdu
|
+
|Stan=Sprawna
 +
|Producent=ZNTK Poznań
 
|Typ=WLs50
 
|Typ=WLs50
|Producent=ZNTK Poznań
 
 
|Numer=1697
 
|Numer=1697
 
|Rok produkcji=1957
 
|Rok produkcji=1957
|Grafika=WLs40 1697 (2).JPG
 
|Opis grafiki=WLs50-1697 na pomniku przed bydgoską firmą Trans-Mot
 
|Stan=Sprawna
 
 
|Ostatnie oznaczenie=brak
 
|Ostatnie oznaczenie=brak
 
|Ostatni rozstaw=600 mm
 
|Ostatni rozstaw=600 mm
 +
|Ostatni typ silnika=S324HL
 
|Ostatnie stacjonowanie=Firma "Trans-Stal" w Bygoszczy
 
|Ostatnie stacjonowanie=Firma "Trans-Stal" w Bygoszczy
|Ostatni typ silnika=S324HL
+
|Ostatni kraj=Polska
 
|Użytkownik=Firma "Trans-Stal" w Bydgoszczy
 
|Użytkownik=Firma "Trans-Stal" w Bydgoszczy
 
|Właściciel=Firma "Trans-Stal" w Bydgoszczy
 
|Właściciel=Firma "Trans-Stal" w Bydgoszczy
Linia 17: Linia 15:
 
* 1957 rok jako produkcji jest podany na tabliczce fabrycznej prawdopodobnie błędnie - numer seryjny wskazuje na rok 1965 (tak jak maszyny z sąsiednimi numerami fabrycznymi)
 
* 1957 rok jako produkcji jest podany na tabliczce fabrycznej prawdopodobnie błędnie - numer seryjny wskazuje na rok 1965 (tak jak maszyny z sąsiednimi numerami fabrycznymi)
 
|Opis=Lokomotywa stoi obecnie jako pomnik przed budynkiem firmy Trans-Stal w Bydgoszczy. Została naprawiona przy użyciu części z dwóch innych maszyn - WLs40-885 i WLs40-1159. W przyszłości ma dla niej być wybudowany tor do jazdy.
 
|Opis=Lokomotywa stoi obecnie jako pomnik przed budynkiem firmy Trans-Stal w Bydgoszczy. Została naprawiona przy użyciu części z dwóch innych maszyn - WLs40-885 i WLs40-1159. W przyszłości ma dla niej być wybudowany tor do jazdy.
 +
|Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Fabryka Tektury "Tarnówka"|1959|2006}}{{Lw stacjonowanie|Firma "Trans-Stal" w Bydgoszczy|2006|nadal}}
 +
|Oznaczenie={{Lw oznaczenie|brak|b/d|nadal}}
 
|Rozstaw={{Lw rozstaw|600 mm|1957|nadal}}
 
|Rozstaw={{Lw rozstaw|600 mm|1957|nadal}}
|Oznaczenie={{Lw oznaczenie|brak|b/d|nadal}}
+
|Grafika=WLs40 1697 (2).JPG
|Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Fabryka Tektury w Tarnówce koło Ptuszy|1959|2006}}{{Lw stacjonowanie|Firma "Trans-Stal" w Bydgoszczy|2006|nadal}}
+
|Opis grafiki=WLs50-1697 na pomniku przed bydgoską firmą Trans-Mot
 
|Foto1=WLs40 1697 (1).JPG
 
|Foto1=WLs40 1697 (1).JPG
 
|Foto2=WLs40 1697 (3).JPG
 
|Foto2=WLs40 1697 (3).JPG

Wersja z 00:20, 23 lut 2020


<<< WLs50

WLs50 1697

Stan: sprawna

WLs40 1697 (2).JPG

WLs50-1697 na pomniku przed bydgoską firmą Trans-Mot

Rok produkcji

1957

Producent

ZNTK Poznań

Stan

Sprawna


Aktualne oznaczenie

brak

Aktualny rozstaw

600 mm

Aktualne miejsce stacjonowania

Firma "Trans-Stal" w Bygoszczy

Kraj stacjonowania

Polska

Aktualny typ silnika

S324HL

Użytkownik

Firma "Trans-Stal" w Bydgoszczy

Właściciel

Firma "Trans-Stal" w Bydgoszczy

Stacjonowanie

Fabryka Tektury "Tarnówka" 1959 - 2006
Firma "Trans-Stal" w Bydgoszczy 2006 - nadal

Rozstaw

600 mm 1957 - nadal

Oznaczenie

brak b/d - nadal

Dodatkowe informacje

  • Wg deklaracji właściciela maszyna, choć ustawiona na pomniku jest utrzymywana w stanie sprawności technicznej
  • 1957 rok jako produkcji jest podany na tabliczce fabrycznej prawdopodobnie błędnie - numer seryjny wskazuje na rok 1965 (tak jak maszyny z sąsiednimi numerami fabrycznymi)

Szczegółowy opis i uwagi

Lokomotywa stoi obecnie jako pomnik przed budynkiem firmy Trans-Stal w Bydgoszczy. Została naprawiona przy użyciu części z dwóch innych maszyn - WLs40-885 i WLs40-1159. W przyszłości ma dla niej być wybudowany tor do jazdy.

Galeria

Źródła

  • Informacje zebrane przez Artura Labuddę