Edytujesz Tabor:Lw-00095

Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania

Uwaga: Nie jesteś zalogowany. Jeśli wykonasz jakąkolwiek zmianę, Twój adres IP będzie widoczny publicznie. Jeśli zalogujesz się lub utworzysz konto, Twoje zmiany zostaną przypisane do konta, wraz z innymi korzyściami.

Edycja może zostać wycofana. Porównaj ukazane poniżej różnice między wersjami, a następnie zapisz zmiany.

Aktualna wersja Twój tekst
Linia 1: Linia 1:
{{Lw metryka pojazdu
+
{{Lw testowy1
|Stan=Złom
+
|typ=L45H
|Producent=FAUR
+
|numer=20566
|Typ=L45H
+
|stan=Złom
|Numer=20566
+
|kolej=nie dotyczy
|Rok produkcji=1967
+
|stacjonowanie={{Sub stc|Rudy|1968|1973}}{{Sub stc|Maciejkowice|1973|1989}}{{Sub stc|Bytom Rozbark|1989|2001}}
|Rok złomowania=2001
 
|Ostatnie oznaczenie=Lxd2-370
 
|Ostatni rozstaw=785 mm
 
|Ostatni typ silnika=Wola H12A
 
|Ostatnie stacjonowanie=Bytom Rozbark
 
|Ostatni kraj=Polska
 
|Opis=Dnia 28 grudnia 1991 na szlaku Bytków - Paulinia (w kilometrze 21,372) wykolejeniu jednym wózkiem uległa lokomotywa Lxd2-370. Przyczyną wykolejenia było zalodzenie rowków w przejeździe. Przerwa w ruchu trwała 5 godzin i 40 minut<ref>[[Biblioteka:A-04545]]</ref>
 
|Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Rudy|1968|1973}}{{Lw stacjonowanie|Maciejkowice|1973|1989}}{{Lw stacjonowanie|Bytom Rozbark|1989|2001}}
 
|Oznaczenie={{Lw oznaczenie|Lxd2-351|1967|1995}}{{Lw oznaczenie|Lxd2-370|1995|2001}}
 
|Rozstaw={{Lw rozstaw|785 mm|1967|2001}}
 
|Grafika=Lxd2-351 1981 fot-KSoida1.jpg
 
|Opis grafiki=Stacja Gliwice Trynek, rok 1981. Lxd2-351 na czele pociągu pasażerskiego oczekuje na odjazd w kierunku Rud Raciborskich
 
|Foto1=Lxd2-351-rozbark.jpg
 
|Opis1=Lxd2-351 podczas naprawy w Hali Napraw Lokomotyw Spalinowych nr 1 na terenie Warsztatów Naprawczych Górnośląskich Kolei Wąskotorowych w Bytomiu - Rozbarku. Data nieznana
 
 
}}
 
}}
 +
{{Przebieg służby Infobox |typ_fabryczny_pojazdu    = [[L45H]]|numer_seryjny_pojazdu    = 20566 |grafika                  = |rok_produkcji            = 1967 |numer_kotła              = |rok_produkcji_kotła      = |ostatnia_rewizja_do      = |stan                    = złom |rok_odstawienia          = |rok_złomowania          = 2001 |obecne_oznaczenie        = |obecne_stacjonowanie    = |typ_silnika              = [[silnik 71H12A|71H12A]] Wola |1_rozstaw_fabryczny      = 785 mm |2_rozstaw                = |2_rozstaw_rok            = |3_rozstaw                = |3_rozstaw_rok            = |4_rozstaw                = |4_rozstaw_rok            = |5_rozstaw                = |5_rozstaw_rok            = |1_stacjonowanie          = Rudy |1_okres_stacjonowania    = 1968-1973 |2_stacjonowanie          = Maciejkowice |2_okres_stacjonowania    = 1973-1989 |3_stacjonowanie          = Bytom Rozbark |3_okres_stacjonowania    = 1989-2001 |4_stacjonowanie          = |4_okres_stacjonowania    = |5_stacjonowanie          = |5_okres_stacjonowania    = |6_stacjonowanie          = |6_okres_stacjonowania    = |7_stacjonowanie          = |7_okres_stacjonowania    = |8_stacjonowanie          = |8_okres_stacjonowania    = |9_stacjonowanie          = |9_okres_stacjonowania    = |10_stacjonowanie          = |10_okres_stacjonowania    = |1_oznaczenie            = [[Oznaczenia PKP:Lxd2|Lxd2]]-351 |1_rok                    = 1967 |2_oznaczenie            = [[Oznaczenia PKP:Lxd2|Lxd2]]-370 |2_rok                    = 1995 |3_oznaczenie            = |3_rok                    = |4_oznaczenie            = |4_rok                    = |5_oznaczenie            = |5_rok                    = |6_oznaczenie = |6_rok= |7_oznaczenie= |7_rok= |8_oznaczenie= |8_rok= |9_oznaczenie= |9_rok= |10_oznaczenie |10_rok= |uwagi                    = }}
 +
 
[[Kategoria:L45H]]
 
[[Kategoria:L45H]]

Wkład na Enkol jest udostępniany na licencji Creative Commons – za uznaniem autora, na tych samych zasadach (szczegóły w Enkol:Prawa autorskie). Jeśli nie chcesz, żeby Twój tekst był dowolnie zmieniany przez każdego i rozpowszechniany bez ograniczeń, nie umieszczaj go tutaj.
Zapisując swoją edycję, oświadczasz, że ten tekst jest Twoim dziełem lub pochodzi z materiałów dostępnych na warunkach domeny publicznej lub kompatybilnych. PROSZĘ NIE WPROWADZAĆ MATERIAŁÓW CHRONIONYCH PRAWEM AUTORSKIM BEZ POZWOLENIA WŁAŚCICIELA!

Anuluj Pomoc w edycji (otwiera się w nowym oknie)