Tabor:Lw-00095: Różnice pomiędzy wersjami

Z Enkol
Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania
(utworzenie podstrony egzemplarza L45Hc)
 
(Anulowanie wersji 80953 autorstwa 46.134.153.105 (dyskusja))
Znacznik: Anulowanie edycji
 
(Nie pokazano 23 wersji utworzonych przez 6 użytkowników)
Linia 1: Linia 1:
{{Przebieg służby Infobox |typ_fabryczny_pojazdu    = [[L45H]]|numer_seryjny_pojazdu    = 20566 |grafika                  = |rok_produkcji            = 1967 |numer_kotła              = |rok_produkcji_kotła      = |ostatnia_rewizja_do      = |stan                    = złom |rok_odstawienia          = |rok_złomowania          = 2001 |obecne_oznaczenie        = |obecne_stacjonowanie    = |typ_silnika              = [[silnik 71H12A|71H12A]] Wola |1_rozstaw_fabryczny      = 785 mm |2_rozstaw                = |2_rozstaw_rok            = |3_rozstaw                = |3_rozstaw_rok            = |4_rozstaw                = |4_rozstaw_rok            = |5_rozstaw                = |5_rozstaw_rok            = |1_stacjonowanie          = Rudy |1_okres_stacjonowania    = 1968-1973 |2_stacjonowanie          = Maciejkowice |2_okres_stacjonowania    = 1973-1989 |3_stacjonowanie          = Bytom Rozbark |3_okres_stacjonowania    = od 1989 |4_stacjonowanie          = |4_okres_stacjonowania    = |5_stacjonowanie          = |5_okres_stacjonowania    = |6_stacjonowanie          = |6_okres_stacjonowania    = |7_stacjonowanie          = |7_okres_stacjonowania    = |8_stacjonowanie          = |8_okres_stacjonowania    = |9_stacjonowanie          = |9_okres_stacjonowania    = |10_stacjonowanie          = |10_okres_stacjonowania    = |11_stacjonowanie          = |11_okres_stacjonowania    = |12_stacjonowanie          = |12_okres_stacjonowania    = |11_stacjonowanie          = |11_okres_stacjonowania    = |11_stacjonowanie          = |11_okres_stacjonowania    = |11_stacjonowanie          = |11_okres_stacjonowania    = |11_stacjonowanie          = |11_okres_stacjonowania    = |11_stacjonowanie          = |11_okres_stacjonowania    = |11_stacjonowanie          = |11_okres_stacjonowania    = |11_stacjonowanie          = |11_okres_stacjonowania    = |11_stacjonowanie          = |11_okres_stacjonowania    = |11_stacjonowanie          = |11_okres_stacjonowania    = |11_stacjonowanie          = |11_okres_stacjonowania    = |11_stacjonowanie          = |11_okres_stacjonowania    = |11_stacjonowanie          = |11_okres_stacjonowania    = |11_stacjonowanie          = |11_okres_stacjonowania    = |11_stacjonowanie          = |11_okres_stacjonowania    = |11_stacjonowanie          = |11_okres_stacjonowania    = |11_stacjonowanie          = |11_okres_stacjonowania    = |11_stacjonowanie          = |11_okres_stacjonowania    = |11_stacjonowanie          = |11_okres_stacjonowania    = |1_oznaczenie            = [[Oznaczenia PKP:Lxd2|Lxd2]]-351 |1_rok                    = 1967-2001 |2_oznaczenie            = [[Oznaczenia PKP:Lxd2|Lxd2]]-370 |2_rok                    = 1995-2001 |3_oznaczenie            = |3_rok                    = |4_oznaczenie            = |4_rok                    = |5_oznaczenie            = |5_rok                    = |6_oznaczenie = |6_rok= |7_oznaczenie= |7_rok= |8_oznaczenie= |8_rok= |9_oznaczenie= |9_rok= |10_oznaczenie |10_rok= |uwagi                    = }}
+
{{Lw metryka pojazdu
 +
|Stan=Złom
 +
|Producent=FAUR
 +
|Typ=L45H
 +
|Numer=20566
 +
|Rok produkcji=1967
 +
|Rok złomowania=2001
 +
|Ostatnie oznaczenie=Lxd2-370
 +
|Ostatni rozstaw=785 mm
 +
|Ostatni typ silnika=Wola H12A
 +
|Ostatnie stacjonowanie=Bytom Rozbark
 +
|Ostatni kraj=Polska
 +
|Opis=Dnia 28 grudnia 1991 na szlaku Bytków - Paulinia (w kilometrze 21,372) wykolejeniu jednym wózkiem uległa lokomotywa Lxd2-370. Przyczyną wykolejenia było zalodzenie rowków w przejeździe. Przerwa w ruchu trwała 5 godzin i 40 minut<ref>[[Biblioteka:A-04545]]</ref>
 +
|Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Rudy|1968|1973}}{{Lw stacjonowanie|Maciejkowice|1973|1989}}{{Lw stacjonowanie|Bytom Rozbark|1989|2001}}
 +
|Oznaczenie={{Lw oznaczenie|Lxd2-351|1967|1995}}{{Lw oznaczenie|Lxd2-370|1995|2001}}
 +
|Rozstaw={{Lw rozstaw|785 mm|1967|2001}}
 +
|Grafika=Lxd2-351 1981 fot-KSoida1.jpg
 +
|Opis grafiki=Stacja Gliwice Trynek, rok 1981. Lxd2-351 na czele pociągu pasażerskiego oczekuje na odjazd w kierunku Rud Raciborskich
 +
|Foto1=Lxd2-351-rozbark.jpg
 +
|Opis1=Lxd2-351 podczas naprawy w Hali Napraw Lokomotyw Spalinowych nr 1 na terenie Warsztatów Naprawczych Górnośląskich Kolei Wąskotorowych w Bytomiu - Rozbarku. Data nieznana
 +
}}
 +
[[Kategoria:L45H]]

Aktualna wersja na dzień 19:49, 24 cze 2023


<<< L45H

L45H 20566

Stan: złom

Lxd2-351 1981 fot-KSoida1.jpg

Stacja Gliwice Trynek, rok 1981. Lxd2-351 na czele pociągu pasażerskiego oczekuje na odjazd w kierunku Rud Raciborskich

Rok produkcji

1967

Producent

FAUR

Stan

Złom

Rok złomowania

2001

Ostatnie oznaczenie

Lxd2-370

Ostatni rozstaw

785 mm

Ostatnie miejsce stacjonowania

Bytom Rozbark

Kraj stacjonowania

Polska

Ostatni typ silnika

Wola H12A

Stacjonowanie

Rudy 1968 - 1973
Maciejkowice 1973 - 1989
Bytom Rozbark 1989 - 2001

Rozstaw

785 mm 1967 - 2001

Oznaczenie

Lxd2-351 1967 - 1995
Lxd2-370 1995 - 2001

Dodatkowe informacje

Szczegółowy opis i uwagi

Dnia 28 grudnia 1991 na szlaku Bytków - Paulinia (w kilometrze 21,372) wykolejeniu jednym wózkiem uległa lokomotywa Lxd2-370. Przyczyną wykolejenia było zalodzenie rowków w przejeździe. Przerwa w ruchu trwała 5 godzin i 40 minut[1]

Galeria