Edytujesz Tabor:Lw-00102

Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania

Uwaga: Nie jesteś zalogowany. Jeśli wykonasz jakąkolwiek zmianę, Twój adres IP będzie widoczny publicznie. Jeśli zalogujesz się lub utworzysz konto, Twoje zmiany zostaną przypisane do konta, wraz z innymi korzyściami.

Edycja może zostać wycofana. Porównaj ukazane poniżej różnice między wersjami, a następnie zapisz zmiany.

Aktualna wersja Twój tekst
Linia 1: Linia 1:
 
{{Lw metryka pojazdu
 
{{Lw metryka pojazdu
|Stan=Sprawna
 
|Producent=FAUR
 
 
|Typ=L45H
 
|Typ=L45H
 
|Numer=20573
 
|Numer=20573
 +
|Grafika=DSC03245amE.JPG
 
|Rok produkcji=1967
 
|Rok produkcji=1967
 +
|Stan=Sprawna
 
|Ostatnie oznaczenie=Lxd2-268
 
|Ostatnie oznaczenie=Lxd2-268
 
|Ostatni rozstaw=750 mm
 
|Ostatni rozstaw=750 mm
|Ostatni typ silnika=Wola H12A
 
 
|Ostatnie stacjonowanie=Przeworsk Wąskotorowy
 
|Ostatnie stacjonowanie=Przeworsk Wąskotorowy
 +
|Ostatni typ silnika=Wola 71H12A
 +
|Kolej=Przeworska Kolej Dojazdowa
 
|Użytkownik=Powiatowy Zarząd Dróg w Przeworsku
 
|Użytkownik=Powiatowy Zarząd Dróg w Przeworsku
 
|Właściciel=Starostwo Powiatowe w Przeworsku
 
|Właściciel=Starostwo Powiatowe w Przeworsku
|Kolej=Przeworska Kolej Dojazdowa
 
 
|Opis=Od lat 90-tych lokomotywa używana jako rezerwowa. Po wycofaniu z eksploatacji Lxd2-251 wykorzystywana zamiennie z Lxd2-257 do prowadzenia pociągów, będąc paradoksalnie "najsprawniejszym" pojazdem trakcyjnym na PKD.
 
|Opis=Od lat 90-tych lokomotywa używana jako rezerwowa. Po wycofaniu z eksploatacji Lxd2-251 wykorzystywana zamiennie z Lxd2-257 do prowadzenia pociągów, będąc paradoksalnie "najsprawniejszym" pojazdem trakcyjnym na PKD.
|Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Zakłady Górniczo-Hutnicze Sabinów|1968|1972}}{{Lw stacjonowanie|Jędrzejów Wąskotorowy|1972|1974}}{{Lw stacjonowanie|Werbkowice Wąskotorowe|1974|1974}}{{Lw stacjonowanie|Karczmiska|1974|1975}}{{Lw stacjonowanie|Werbkowice Wąskotorowe|1975|1978}}{{Lw stacjonowanie|Karczmiska|1978|1979}}{{Lw stacjonowanie|Przeworsk Wąskotorowy|1979|1990}}{{Lw stacjonowanie|Karczmiska|1990|1992}}{{Lw stacjonowanie|Przeworsk Wąskotorowy|1992|nadal}}
 
|Oznaczenie={{Lw oznaczenie|Lxd2-8-1|1968|1972}}{{Lw oznaczenie|Lxd2-268|1972|nadal}}
 
|Rozstaw={{Lw rozstaw|750 mm|1967|nadal}}
 
|Grafika=DSC03245amE.JPG
 
 
|Foto1=DSC04475am.JPG
 
|Foto1=DSC04475am.JPG
 
|Opis1=Lxd2-268 z pociągiem specjalnym na stacji Przeworsk Wąskotorowy
 
|Opis1=Lxd2-268 z pociągiem specjalnym na stacji Przeworsk Wąskotorowy
Linia 29: Linia 25:
 
|Foto6=24am.jpg
 
|Foto6=24am.jpg
 
|Opis6=Lxd2-268 na manewrach w Dynowie
 
|Opis6=Lxd2-268 na manewrach w Dynowie
|Foto7=20170618-Lxd2-268-334-przeworsk.jpg
+
|Rozstaw={{Lw rozstaw|750 mm|1967|nadal}}
|Opis7=Lxd2-268 (po lewej) w nowym malowaniu oraz Lxd2-334 (po prawej) w hali lokomotywowni Przeworsk
+
|Oznaczenie={{Lw oznaczenie|Lxd2-8-1|1968|1972}}{{Lw oznaczenie|Lxd2-268|1972|nadal}}
 +
|Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|ZGH Sabinów|1968|1972}}{{Lw stacjonowanie|Jędrzejów Wąskotorowy|1972|1974}}{{Lw stacjonowanie|Werbkowice Wąskotorowe|1974|1974}}{{Lw stacjonowanie|Karczmiska|1974|1975}}{{Lw stacjonowanie|Werbkowice Wąskotorowe|1975|1978}}{{Lw stacjonowanie|Karczmiska|1978|1979}}{{Lw stacjonowanie|Przeworsk Wąskotorowy|1979|1990}}{{Lw stacjonowanie|Karczmiska|1990|1992}}{{Lw stacjonowanie|Przeworsk Wąskotorowy|1992|nadal}}
 
}}
 
}}

Wkład na Enkol jest udostępniany na licencji Creative Commons – za uznaniem autora, na tych samych zasadach (szczegóły w Enkol:Prawa autorskie). Jeśli nie chcesz, żeby Twój tekst był dowolnie zmieniany przez każdego i rozpowszechniany bez ograniczeń, nie umieszczaj go tutaj.
Zapisując swoją edycję, oświadczasz, że ten tekst jest Twoim dziełem lub pochodzi z materiałów dostępnych na warunkach domeny publicznej lub kompatybilnych. PROSZĘ NIE WPROWADZAĆ MATERIAŁÓW CHRONIONYCH PRAWEM AUTORSKIM BEZ POZWOLENIA WŁAŚCICIELA!

Anuluj Pomoc w edycji (otwiera się w nowym oknie)