Tabor:Lw-00102: Różnice pomiędzy wersjami

Z Enkol
Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania
(utworzenie podstrony egzemplarza L45Hc)
 
 
(Nie pokazano 21 wersji utworzonych przez 4 użytkowników)
Linia 1: Linia 1:
{{Przebieg służby Infobox |typ_fabryczny_pojazdu    = [[L45H]]|numer_seryjny_pojazdu    = 20573 |grafika                  = |rok_produkcji            = 1967 |numer_kotła              = |rok_produkcji_kotła      = |ostatnia_rewizja_do      = |stan                    = sprawny |rok_odstawienia          = |rok_złomowania          = |obecne_oznaczenie        = [[Oznaczenia PKP:Lxd2|Lxd2]]-268 |obecne_stacjonowanie    = Przeworsk Wąsk. |typ_silnika              = [[silnik MB 836 Bb|MB 836 Bb]] Maybach |1_rozstaw_fabryczny      = 750 mm |2_rozstaw                = |2_rozstaw_rok            = |3_rozstaw                = |3_rozstaw_rok            = |4_rozstaw                = |4_rozstaw_rok            = |5_rozstaw                = |5_rozstaw_rok            = |1_stacjonowanie          = ZGH Sabinów |1_okres_stacjonowania    = 1968-1972 |2_stacjonowanie          = Jedrzejów Wąsk. |2_okres_stacjonowania    = 1972-1974 |3_stacjonowanie          = Werbkowice Wąsk. |3_okres_stacjonowania    = 1974-1974 |4_stacjonowanie          = Karczmiska |4_okres_stacjonowania    = 1974-1975 |5_stacjonowanie          = Werbkowice Wąsk. |5_okres_stacjonowania    = 1975-1978 |6_stacjonowanie          = Karczmiska |6_okres_stacjonowania    = 1978-1979 |7_stacjonowanie          = Przeworsk Wąsk. |7_okres_stacjonowania    = 1979-1990 |8_stacjonowanie          = Karczmiska |8_okres_stacjonowania    = 1990-1992 |9_stacjonowanie          = Przeworsk Wąsk. |9_okres_stacjonowania    = od 1992 |10_stacjonowanie          = |10_okres_stacjonowania    = |11_stacjonowanie          = |11_okres_stacjonowania    = |12_stacjonowanie          = |12_okres_stacjonowania    = |11_stacjonowanie          = |11_okres_stacjonowania    = |11_stacjonowanie          = |11_okres_stacjonowania    = |11_stacjonowanie          = |11_okres_stacjonowania    = |11_stacjonowanie          = |11_okres_stacjonowania    = |11_stacjonowanie          = |11_okres_stacjonowania    = |11_stacjonowanie          = |11_okres_stacjonowania    = |11_stacjonowanie          = |11_okres_stacjonowania    = |11_stacjonowanie          = |11_okres_stacjonowania    = |11_stacjonowanie          = |11_okres_stacjonowania    = |11_stacjonowanie          = |11_okres_stacjonowania    = |11_stacjonowanie          = |11_okres_stacjonowania    = |11_stacjonowanie          = |11_okres_stacjonowania    = |11_stacjonowanie          = |11_okres_stacjonowania    = |11_stacjonowanie          = |11_okres_stacjonowania    = |11_stacjonowanie          = |11_okres_stacjonowania    = |11_stacjonowanie          = |11_okres_stacjonowania    = |11_stacjonowanie          = |11_okres_stacjonowania    = |11_stacjonowanie          = |11_okres_stacjonowania    = |1_oznaczenie            = [[Oznaczenia PKP:Lxd2|Lxd2]]-8-1 |1_rok                    = 1967-1972 |2_oznaczenie            = [[Oznaczenia PKP:Lxd2|Lxd2]]-268 |2_rok                    = od 1972 |3_oznaczenie            = |3_rok                    = |4_oznaczenie            = |4_rok                    = |5_oznaczenie            = |5_rok                    = |6_oznaczenie = |6_rok= |7_oznaczenie= |7_rok= |8_oznaczenie= |8_rok= |9_oznaczenie= |9_rok= |10_oznaczenie |10_rok= |uwagi                    = }}
+
{{Lw metryka pojazdu
 +
|Stan=Sprawna
 +
|Producent=FAUR
 +
|Typ=L45H
 +
|Numer=20573
 +
|Rok produkcji=1967
 +
|Ostatnie oznaczenie=Lxd2-268
 +
|Ostatni rozstaw=750 mm
 +
|Ostatni typ silnika=Wola H12A
 +
|Ostatnie stacjonowanie=Przeworsk Wąskotorowy
 +
|Użytkownik=Powiatowy Zarząd Dróg w Przeworsku
 +
|Właściciel=Starostwo Powiatowe w Przeworsku
 +
|Kolej=Przeworska Kolej Dojazdowa
 +
|Opis=Od lat 90-tych lokomotywa używana jako rezerwowa. Po wycofaniu z eksploatacji Lxd2-251 wykorzystywana zamiennie z Lxd2-257 do prowadzenia pociągów, będąc paradoksalnie "najsprawniejszym" pojazdem trakcyjnym na PKD.
 +
|Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Zakłady Górniczo-Hutnicze Sabinów|1968|1972}}{{Lw stacjonowanie|Jędrzejów Wąskotorowy|1972|1974}}{{Lw stacjonowanie|Werbkowice Wąskotorowe|1974|1974}}{{Lw stacjonowanie|Karczmiska|1974|1975}}{{Lw stacjonowanie|Werbkowice Wąskotorowe|1975|1978}}{{Lw stacjonowanie|Karczmiska|1978|1979}}{{Lw stacjonowanie|Przeworsk Wąskotorowy|1979|1990}}{{Lw stacjonowanie|Karczmiska|1990|1992}}{{Lw stacjonowanie|Przeworsk Wąskotorowy|1992|nadal}}
 +
|Oznaczenie={{Lw oznaczenie|Lxd2-8-1|1968|1972}}{{Lw oznaczenie|Lxd2-268|1972|nadal}}
 +
|Rozstaw={{Lw rozstaw|750 mm|1967|nadal}}
 +
|Grafika=DSC03245amE.JPG
 +
|Foto1=DSC04475am.JPG
 +
|Opis1=Lxd2-268 z pociągiem specjalnym na stacji Przeworsk Wąskotorowy
 +
|Foto2=DSC04598am12.JPG
 +
|Opis2=Przeworska Kolej Dojazdowa - pociąg specjalny z Przeworska do Dynowa przejeżdża przez Widaczów
 +
|Foto3=DSC04689am12.JPG
 +
|Opis3=Lxd2-268 z pociągiem specjalnym z Przeworska do Dynowa na moście w Szklarach
 +
|Foto4=DSC01066amE.JPG
 +
|Opis4=Lxd2-268 z pociągiem do Dynowa na stacji Przeworsk Wąskotorowy
 +
|Foto5=DSC01141bm.JPG
 +
|Opis5=Lxd2-268 na stacji Przeworsk Wąskotorowy
 +
|Foto6=24am.jpg
 +
|Opis6=Lxd2-268 na manewrach w Dynowie
 +
|Foto7=20170618-Lxd2-268-334-przeworsk.jpg
 +
|Opis7=Lxd2-268 (po lewej) w nowym malowaniu oraz Lxd2-334 (po prawej) w hali lokomotywowni Przeworsk
 +
}}

Aktualna wersja na dzień 22:27, 3 wrz 2019


<<< L45H

L45H 20573

Stan: sprawna

DSC03245amE.JPG

Rok produkcji

1967

Producent

FAUR

Stan

Sprawna


Aktualne oznaczenie

Lxd2-268

Aktualny rozstaw

750 mm

Aktualne miejsce stacjonowania

Przeworsk Wąskotorowy

Kraj stacjonowania

Aktualny typ silnika

Wola H12A

Kolej

Przeworska Kolej Dojazdowa

Użytkownik

Powiatowy Zarząd Dróg w Przeworsku

Właściciel

Starostwo Powiatowe w Przeworsku

Stacjonowanie

Zakłady Górniczo-Hutnicze Sabinów 1968 - 1972
Jędrzejów Wąskotorowy 1972 - 1974
Werbkowice Wąskotorowe 1974 - 1974
Karczmiska 1974 - 1975
Werbkowice Wąskotorowe 1975 - 1978
Karczmiska 1978 - 1979
Przeworsk Wąskotorowy 1979 - 1990
Karczmiska 1990 - 1992
Przeworsk Wąskotorowy 1992 - nadal

Rozstaw

750 mm 1967 - nadal

Oznaczenie

Lxd2-8-1 1968 - 1972
Lxd2-268 1972 - nadal

Dodatkowe informacje

Szczegółowy opis i uwagi

Od lat 90-tych lokomotywa używana jako rezerwowa. Po wycofaniu z eksploatacji Lxd2-251 wykorzystywana zamiennie z Lxd2-257 do prowadzenia pociągów, będąc paradoksalnie "najsprawniejszym" pojazdem trakcyjnym na PKD.

Galeria

Źródła