Edytujesz Tabor:Lw-00121

Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania

Uwaga: Nie jesteś zalogowany. Jeśli wykonasz jakąkolwiek zmianę, Twój adres IP będzie widoczny publicznie. Jeśli zalogujesz się lub utworzysz konto, Twoje zmiany zostaną przypisane do konta, wraz z innymi korzyściami.

Edycja może zostać wycofana. Porównaj ukazane poniżej różnice między wersjami, a następnie zapisz zmiany.

Aktualna wersja Twój tekst
Linia 1: Linia 1:
{{Lw metryka pojazdu
+
{{Przebieg służby Infobox |typ_fabryczny_pojazdu    = [[L45H]]|numer_seryjny_pojazdu    = 20731 |grafika                  = |rok_produkcji            = 1968 |numer_kotła              = |rok_produkcji_kotła      = |ostatnia_rewizja_do      = |stan                    = sprzedany za granicę |rok_odstawienia          = |rok_złomowania          = |obecne_oznaczenie        = ??? |obecne_stacjonowanie    = Turcja |typ_silnika              = Caterpilar 3412 |1_rozstaw_fabryczny      = 750 mm |2_rozstaw                = |2_rozstaw_rok            = |3_rozstaw                = |3_rozstaw_rok            = |4_rozstaw                = |4_rozstaw_rok            = |5_rozstaw                = |5_rozstaw_rok            = |1_stacjonowanie          = Karczmiska |1_okres_stacjonowania    = 1968-1971 |2_stacjonowanie          = Przeworsk Wąsk. |2_okres_stacjonowania    = 1971-1986 |3_stacjonowanie          = Karczmiska |3_okres_stacjonowania    = 1986-1995 |4_stacjonowanie          = Cukrownia Tuczno |4_okres_stacjonowania    = 1995-2003 |5_stacjonowanie          = Ciernohronska Zeleznica, Słowacja |5_okres_stacjonowania    = 2003-2004 |6_stacjonowanie          = Chemins de Fer de la Corse, Korsyka |6_okres_stacjonowania    = 2004 - ???|7_stacjonowanie          = Turcja (?) |7_okres_stacjonowania    = ??? |8_stacjonowanie          = |8_okres_stacjonowania    = |9_stacjonowanie          = |9_okres_stacjonowania    = |10_stacjonowanie          = |10_okres_stacjonowania    = |11_stacjonowanie          = |11_okres_stacjonowania    = |12_stacjonowanie          = |12_okres_stacjonowania    = ||1_oznaczenie            = [[Oznaczenia PKP:Lxd2|Lxd2]]-285 |1_rok                    = 1968-2004 |2_oznaczenie            = CFG 60009 |2_rok                    = 2004 - ??? |3_oznaczenie            = |3_rok                    = |4_oznaczenie            = |4_rok                    = |5_oznaczenie            = |5_rok                    = |6_oznaczenie = |6_rok= |7_oznaczenie= |7_rok= |8_oznaczenie= |8_rok= |9_oznaczenie= |9_rok= |10_oznaczenie |10_rok= |uwagi                    = }}
|Stan=Odstawiona
 
|Producent=FAUR
 
|Typ=L45H
 
|Numer=20731
 
|Rok produkcji=1968
 
|Ostatnie oznaczenie=60009
 
|Ostatni rozstaw=1000 mm
 
|Ostatni typ silnika=Caterpillar Typ 3412
 
|Ostatnie stacjonowanie=St Varent
 
|Ostatni kraj=Francja
 
|Opis=W roku 2003 lokomotywa została sprzedana na Słowację<ref>http://www.uzkorozchodky.hys.cz/existlok/faur_l45h/faur_l45h_004.php</ref>, a w 2004 odsprzedana Kolejom Korsykańskim (Chemins de Fer de la Corse)<ref>http://www.passion-metrique.net/forums/viewtopic.php?f=2&t=5810&start=15#p216257</ref> i zmodernizowana. Pośredniczyła firma Interlok<ref name ="ek">{{cytuj pismo | nazwisko = Schmidtendorf | imię = Hermann | autor link = | tytuł = Interlok-Gruppe liefert neues Rollmaterial fuer 1000-mm-Netz auf Korsika | url = | czasopismo = Eisenbahn Kurier | adres czasopisma = | oznaczenie = | wolumin = | wydanie = | strony = | data = | rok = 2005 | miesiąc = 1 | odpowiedzialność = | wydawca = EK-Verlag | miejsce = Freiburg| issn = 0170-5288 | doi = | doietykieta = | pmid = | oclc = | bibcode = | id = | cytat = | język = | data dostępu = }}</ref>. W ramach modernizacji zamontowano nowy silnik Caterpilar 3412 o mocy 770 koni mechanicznych<ref>{{cytuj stronę | url = http://yves.ocquident.free.fr/Pages/framepage.html | tytuł = Witryna zakładu dokonującego modernizacji| data dostępu = 2014-10-26| autor = | opublikowany = | praca = | data = | język = }}</ref>, zmodernizowano układy sterowania oraz chłodzenia. Wprowadzono możliwość sterowania wielokrotnego<ref name="ek"/>.
 
  
W kwietniu 2014 lokomotywa pracowała w firmie Colas Rail w Saint-Varent, Francja<ref>http://www.1435mm.net/photos/FlAxLiyBe/</ref>
+
W roku 2004 lokomotywa została sprzedana za granicę i zmodernizowana. Odbiorcą były Koleje Korsykańskie, a pośrednikiem firma Interlok<ref name ="ek">{{cytuj pismo | nazwisko = Schmidtendorf | imię = Hermann | autor link = | tytuł = Interlok-Gruppe liefert neues Rollmaterial fuer 1000-mm-Netz auf Korsika | url = | czasopismo = Eisenbahn Kurier | adres czasopisma = | oznaczenie = | wolumin = | wydanie = | strony = | data = | rok = 2005 | miesiąc = 1 | odpowiedzialność = | wydawca = EK-Verlag | miejsce = Freiburg| issn = 0170-5288 | doi = | doietykieta = | pmid = | oclc = | bibcode = | id = | cytat = | język = | data dostępu = }}</ref>. W ramach modernizacji zamontowano nowy silnik Caterpilar 3412 o mocy 770 koni mechanicznych<ref>{{cytuj stronę | url = http://yves.ocquident.free.fr/Pages/framepage.html | tytuł = Witryna zakładu dokonującego modernizacji| data dostępu = 2014-10-26| autor = | opublikowany = | praca = | data = | język = }}</ref>, zmodernizowano układy sterowania oraz chłodzenia. Wprowadzono możliwość sterowania wielokrotnego<ref name="ek"/>.
Wg.informacji z paździenika 2014 lokomotywa miała znajdować się w Turcji. Jednak wg ogłoszenia sprzedaży (czerwiec 2017) jest dostępna do sprzedaży w Saint-Varent<ref>https://web.archive.org/web/20180313033608/https://www.mascus.com/construction/used-railroad-maintanence-equipment/other-locomotive-for-metric-lines-cfg-bb6000/5f6i9oht.html</ref>.
+
 
|Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Karczmiska|1969|1971}}{{Lw stacjonowanie|Przeworsk Wąskotorowy|1971|1986}}{{Lw stacjonowanie|Karczmiska|1986|1995}}{{Lw stacjonowanie|Cukrownia Tuczno|1995|2003}}{{Lw stacjonowanie|Čiernohronská železnica, Słowacja|2003|2004}}{{Lw stacjonowanie|Chemins de Fer de la Corse, Francja|2004|b/d}}{{Lw stacjonowanie|Saint Varent, Francja|b/d|2014}}{{Lw stacjonowanie|Turcja|2014|b/d}}{{Lw stacjonowanie|Saint Varent, Francja|b/d|nadal}}
+
Obecnie (październik 2014) lokomotywa prawdopodobnie znajduje się w Turcji.
|Oznaczenie={{Lw oznaczenie|Lxd2-285|1968|2004}}{{Lw oznaczenie|CFG-60009|2004|b/d}}
+
 
|Rozstaw={{Lw rozstaw|750 mm|1968|2004}}{{Lw rozstaw|1000 mm|2004|b/d}}
+
{{Przypisy}}
}}
+
 
 +
 
 +
 
 +
[[Kategoria:L45H]]

Wkład na Enkol jest udostępniany na licencji Creative Commons – za uznaniem autora, na tych samych zasadach (szczegóły w Enkol:Prawa autorskie). Jeśli nie chcesz, żeby Twój tekst był dowolnie zmieniany przez każdego i rozpowszechniany bez ograniczeń, nie umieszczaj go tutaj.
Zapisując swoją edycję, oświadczasz, że ten tekst jest Twoim dziełem lub pochodzi z materiałów dostępnych na warunkach domeny publicznej lub kompatybilnych. PROSZĘ NIE WPROWADZAĆ MATERIAŁÓW CHRONIONYCH PRAWEM AUTORSKIM BEZ POZWOLENIA WŁAŚCICIELA!

Anuluj Pomoc w edycji (otwiera się w nowym oknie)