Tabor:Lw-00121: Różnice pomiędzy wersjami

Z Enkol
Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania
(przypisy)
(ogłoszenie Mascus)
Linia 3: Linia 3:
 
|Numer=20731
 
|Numer=20731
 
|Rok produkcji=1968
 
|Rok produkcji=1968
|Stan=Nieznany
+
|Stan=Sprzedana za granicę/Odstawiona
|Ostatnie oznaczenie=nieznane
+
|Ostatnie oznaczenie=60009
|Ostatni rozstaw=nieznany
+
|Ostatni rozstaw=1000 mm
|Ostatnie stacjonowanie=Turcja (?)
+
|Ostatnie stacjonowanie=St Varent
 
|Ostatni typ silnika=Caterpilar 3412
 
|Ostatni typ silnika=Caterpilar 3412
 
|Opis=W roku 2003 lokomotywa została sprzedana na Słowację<ref>http://www.uzkorozchodky.hys.cz/existlok/faur_l45h/faur_l45h_004.php</ref>, a w 2004 odsprzedana Kolejom Korsykańskim (Chemins de Fer de la Corse)<ref>http://www.passion-metrique.net/forums/viewtopic.php?f=2&t=5810&start=15#p216257</ref> i zmodernizowana. Pośredniczyła firma Interlok<ref name ="ek">{{cytuj pismo | nazwisko = Schmidtendorf | imię = Hermann | autor link = | tytuł = Interlok-Gruppe liefert neues Rollmaterial fuer 1000-mm-Netz auf Korsika | url = | czasopismo = Eisenbahn Kurier | adres czasopisma = | oznaczenie = | wolumin = | wydanie = | strony = | data = | rok = 2005 | miesiąc = 1 | odpowiedzialność = | wydawca = EK-Verlag | miejsce = Freiburg| issn = 0170-5288 | doi = | doietykieta = | pmid = | oclc = | bibcode = | id = | cytat = | język = | data dostępu = }}</ref>. W ramach modernizacji zamontowano nowy silnik Caterpilar 3412 o mocy 770 koni mechanicznych<ref>{{cytuj stronę | url = http://yves.ocquident.free.fr/Pages/framepage.html | tytuł = Witryna zakładu dokonującego modernizacji| data dostępu = 2014-10-26| autor = | opublikowany = | praca = | data = | język = }}</ref>, zmodernizowano układy sterowania oraz chłodzenia. Wprowadzono możliwość sterowania wielokrotnego<ref name="ek"/>.  
 
|Opis=W roku 2003 lokomotywa została sprzedana na Słowację<ref>http://www.uzkorozchodky.hys.cz/existlok/faur_l45h/faur_l45h_004.php</ref>, a w 2004 odsprzedana Kolejom Korsykańskim (Chemins de Fer de la Corse)<ref>http://www.passion-metrique.net/forums/viewtopic.php?f=2&t=5810&start=15#p216257</ref> i zmodernizowana. Pośredniczyła firma Interlok<ref name ="ek">{{cytuj pismo | nazwisko = Schmidtendorf | imię = Hermann | autor link = | tytuł = Interlok-Gruppe liefert neues Rollmaterial fuer 1000-mm-Netz auf Korsika | url = | czasopismo = Eisenbahn Kurier | adres czasopisma = | oznaczenie = | wolumin = | wydanie = | strony = | data = | rok = 2005 | miesiąc = 1 | odpowiedzialność = | wydawca = EK-Verlag | miejsce = Freiburg| issn = 0170-5288 | doi = | doietykieta = | pmid = | oclc = | bibcode = | id = | cytat = | język = | data dostępu = }}</ref>. W ramach modernizacji zamontowano nowy silnik Caterpilar 3412 o mocy 770 koni mechanicznych<ref>{{cytuj stronę | url = http://yves.ocquident.free.fr/Pages/framepage.html | tytuł = Witryna zakładu dokonującego modernizacji| data dostępu = 2014-10-26| autor = | opublikowany = | praca = | data = | język = }}</ref>, zmodernizowano układy sterowania oraz chłodzenia. Wprowadzono możliwość sterowania wielokrotnego<ref name="ek"/>.  
  
 
W kwietniu 2014 lokomotywa pracowała w firmie Colas Rail w Saint-Varent, Francja<ref>http://www.1435mm.net/photos/FlAxLiyBe/</ref>
 
W kwietniu 2014 lokomotywa pracowała w firmie Colas Rail w Saint-Varent, Francja<ref>http://www.1435mm.net/photos/FlAxLiyBe/</ref>
Wg. informacji z paździenika 2014 lokomotywa prawdopodobnie znajduje się w Turcji.
+
Wg. informacji z paździenika 2014 lokomotywa miała znajdować się w Turcji. Jednak wg. ogłoszenia sprzedaży (czerwiec 2017) jest dostępna do sprzedaży w Saint-Varent<ref>https://www.mascus.com/construction/used-railroad-maintanence-equipment/other-locomotive-for-metric-lines-cfg-bb6000/5f6i9oht.html</ref>.
 
|Rozstaw={{Lw rozstaw|750 mm|1968|2004}}{{Lw rozstaw|1000 mm|2004|b/d}}
 
|Rozstaw={{Lw rozstaw|750 mm|1968|2004}}{{Lw rozstaw|1000 mm|2004|b/d}}
 
|Oznaczenie={{Lw oznaczenie|Lxd2-285|1968|2004}}{{Lw oznaczenie|CFG-60009|2004|b/d}}
 
|Oznaczenie={{Lw oznaczenie|Lxd2-285|1968|2004}}{{Lw oznaczenie|CFG-60009|2004|b/d}}
Linia 20: Linia 20:
 
W roku 2003 lokomotywa została sprzedana na Słowację, a w 2004 odsprzedana Kolejom Korsykańskim (Chemins de Fer de la Corse) i zmodernizowana. Pośredniczyła firma Interlok<ref name ="ek">{{cytuj pismo | nazwisko = Schmidtendorf | imię = Hermann | autor link = | tytuł = Interlok-Gruppe liefert neues Rollmaterial fuer 1000-mm-Netz auf Korsika | url = | czasopismo = Eisenbahn Kurier | adres czasopisma = | oznaczenie = | wolumin = | wydanie = | strony = | data = | rok = 2005 | miesiąc = 1 | odpowiedzialność = | wydawca = EK-Verlag | miejsce = Freiburg| issn = 0170-5288 | doi = | doietykieta = | pmid = | oclc = | bibcode = | id = | cytat = | język = | data dostępu = }}</ref>. W ramach modernizacji zamontowano nowy silnik Caterpilar 3412 o mocy 770 koni mechanicznych<ref>{{cytuj stronę | url = http://yves.ocquident.free.fr/Pages/framepage.html | tytuł = Witryna zakładu dokonującego modernizacji| data dostępu = 2014-10-26| autor = | opublikowany = | praca = | data = | język = }}</ref>, zmodernizowano układy sterowania oraz chłodzenia. Wprowadzono możliwość sterowania wielokrotnego<ref name="ek"/>.  
 
W roku 2003 lokomotywa została sprzedana na Słowację, a w 2004 odsprzedana Kolejom Korsykańskim (Chemins de Fer de la Corse) i zmodernizowana. Pośredniczyła firma Interlok<ref name ="ek">{{cytuj pismo | nazwisko = Schmidtendorf | imię = Hermann | autor link = | tytuł = Interlok-Gruppe liefert neues Rollmaterial fuer 1000-mm-Netz auf Korsika | url = | czasopismo = Eisenbahn Kurier | adres czasopisma = | oznaczenie = | wolumin = | wydanie = | strony = | data = | rok = 2005 | miesiąc = 1 | odpowiedzialność = | wydawca = EK-Verlag | miejsce = Freiburg| issn = 0170-5288 | doi = | doietykieta = | pmid = | oclc = | bibcode = | id = | cytat = | język = | data dostępu = }}</ref>. W ramach modernizacji zamontowano nowy silnik Caterpilar 3412 o mocy 770 koni mechanicznych<ref>{{cytuj stronę | url = http://yves.ocquident.free.fr/Pages/framepage.html | tytuł = Witryna zakładu dokonującego modernizacji| data dostępu = 2014-10-26| autor = | opublikowany = | praca = | data = | język = }}</ref>, zmodernizowano układy sterowania oraz chłodzenia. Wprowadzono możliwość sterowania wielokrotnego<ref name="ek"/>.  
  
W kwietniu 2014 lokomotywa pracowała w zakładzie Colas w Saint-Varent, Francja<ref>http://www.1435mm.net/photos/FlAxLiyBe/</ref>
+
Wg. informacji z paździenika 2014 lokomotywa miała znajdować się w Turcji. Jednak wg. ogłoszenia sprzedaży (czerwiec 2017) jest dostępna do sprzedaży w Saint-Varent<ref>https://www.mascus.com/construction/used-railroad-maintanence-equipment/other-locomotive-for-metric-lines-cfg-bb6000/5f6i9oht.html</ref>
Obecnie (październik 2014) lokomotywa prawdopodobnie znajduje się w Turcji.
 
 
 
 
{{Przypisy}}
 
{{Przypisy}}
  

Wersja z 08:50, 2 cze 2017


<<< L45H

L45H 20731

Stan: nieznany

Rok produkcji

1968


Stan

Sprzedana za granicę/Odstawiona


Aktualne oznaczenie

60009

Aktualny rozstaw

1000 mm

Aktualne miejsce stacjonowania

St Varent

Kraj stacjonowania

Aktualny typ silnika

Caterpilar 3412

Stacjonowanie

Karczmiska 1969 - 1971
Przeworsk Wąskotorowy 1971 - 1986
Karczmiska 1986 - 1995
Cukrownia Tuczno 1995 - 2003
Čiernohronská železnica, Słowacja 2003 - 2004
Chemins de Fer de la Corse, Francja 2004 - b/d
Saint Verent, Francja b/d - 2014
Turcja 2014 - b/d

Rozstaw

750 mm 1968 - 2004
1000 mm 2004 - b/d

Oznaczenie

Lxd2-285 1968 - 2004
CFG-60009 2004 - b/d

Dodatkowe informacje

Szczegółowy opis i uwagi

W roku 2003 lokomotywa została sprzedana na Słowację[1], a w 2004 odsprzedana Kolejom Korsykańskim (Chemins de Fer de la Corse)[2] i zmodernizowana. Pośredniczyła firma Interlok[3]. W ramach modernizacji zamontowano nowy silnik Caterpilar 3412 o mocy 770 koni mechanicznych[4], zmodernizowano układy sterowania oraz chłodzenia. Wprowadzono możliwość sterowania wielokrotnego[3]. W kwietniu 2014 lokomotywa pracowała w firmie Colas Rail w Saint-Varent, Francja[5] Wg. informacji z paździenika 2014 lokomotywa miała znajdować się w Turcji. Jednak wg. ogłoszenia sprzedaży (czerwiec 2017) jest dostępna do sprzedaży w Saint-Varent[6].

Galeria

L45H 20731
Rok produkcji 1968
Stan sprzedany za granicę


Obecne oznaczenie ???
Miejsce obecnego stacjonowania Turcja
Obecny (ostatni) typ silnika Caterpilar 3412
Szerokość toru
Szerokość Od roku
750 mm 1968



Stacjonowanie
Miejsce Okres stacjonowania
Karczmiska 1968-1971
Przeworsk Wąsk. 1971-1986
Karczmiska 1986-1995
Cukrownia Tuczno 1995-2003
Čiernohronská železnica, Słowacja[1] 2003-2004
Chemins de Fer de la Corse, Korsyka 2004 - po 2011[2]
Turcja (?) ???


Oznaczenia
Oznaczenie Rok nadania
Lxd2-285 1968-2004
CFG 60009 2004 - ???





'


W roku 2003 lokomotywa została sprzedana na Słowację, a w 2004 odsprzedana Kolejom Korsykańskim (Chemins de Fer de la Corse) i zmodernizowana. Pośredniczyła firma Interlok[3]. W ramach modernizacji zamontowano nowy silnik Caterpilar 3412 o mocy 770 koni mechanicznych[4], zmodernizowano układy sterowania oraz chłodzenia. Wprowadzono możliwość sterowania wielokrotnego[3].

Wg. informacji z paździenika 2014 lokomotywa miała znajdować się w Turcji. Jednak wg. ogłoszenia sprzedaży (czerwiec 2017) jest dostępna do sprzedaży w Saint-Varent[5]

Przypisy