Tabor:Lw-00121: Różnice pomiędzy wersjami

Z Enkol
Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania
m (ort)
m (ort)
Linia 14: Linia 14:
 
|Rozstaw={{Lw rozstaw|750 mm|1968|2004}}{{Lw rozstaw|1000 mm|2004|b/d}}
 
|Rozstaw={{Lw rozstaw|750 mm|1968|2004}}{{Lw rozstaw|1000 mm|2004|b/d}}
 
|Oznaczenie={{Lw oznaczenie|Lxd2-285|1968|2004}}{{Lw oznaczenie|CFG-60009|2004|b/d}}
 
|Oznaczenie={{Lw oznaczenie|Lxd2-285|1968|2004}}{{Lw oznaczenie|CFG-60009|2004|b/d}}
|Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Karczmiska|1969|1971}}{{Lw stacjonowanie|Przeworsk Wąskotorowy|1971|1986}}{{Lw stacjonowanie|Karczmiska|1986|1995}}{{Lw stacjonowanie|Cukrownia Tuczno|1995|2003}}{{Lw stacjonowanie|Čiernohronská železnica, Słowacja|2003|2004}}{{Lw stacjonowanie|Chemins de Fer de la Corse, Francja|2004|b/d}}{{Lw stacjonowanie|Saint Verent, Francja|b/d|2014}}{{Lw stacjonowanie|Turcja|2014|b/d}}
+
|Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Karczmiska|1969|1971}}{{Lw stacjonowanie|Przeworsk Wąskotorowy|1971|1986}}{{Lw stacjonowanie|Karczmiska|1986|1995}}{{Lw stacjonowanie|Cukrownia Tuczno|1995|2003}}{{Lw stacjonowanie|Čiernohronská železnica, Słowacja|2003|2004}}{{Lw stacjonowanie|Chemins de Fer de la Corse, Francja|2004|b/d}}{{Lw stacjonowanie|Saint Varent, Francja|b/d|2014}}{{Lw stacjonowanie|Turcja|2014|b/d}}
 
}}
 
}}

Wersja z 15:57, 5 cze 2017


<<< L45H

L45H 20731

Stan: nieznany

Rok produkcji

1968


Stan

Odstawiony


Aktualne oznaczenie

60009

Aktualny rozstaw

1000 mm

Aktualne miejsce stacjonowania

St Varent

Kraj stacjonowania

Aktualny typ silnika

Caterpilar 3412

Stacjonowanie

Karczmiska 1969 - 1971
Przeworsk Wąskotorowy 1971 - 1986
Karczmiska 1986 - 1995
Cukrownia Tuczno 1995 - 2003
Čiernohronská železnica, Słowacja 2003 - 2004
Chemins de Fer de la Corse, Francja 2004 - b/d
Saint Varent, Francja b/d - 2014
Turcja 2014 - b/d

Rozstaw

750 mm 1968 - 2004
1000 mm 2004 - b/d

Oznaczenie

Lxd2-285 1968 - 2004
CFG-60009 2004 - b/d

Dodatkowe informacje

Szczegółowy opis i uwagi

W roku 2003 lokomotywa została sprzedana na Słowację[1], a w 2004 odsprzedana Kolejom Korsykańskim (Chemins de Fer de la Corse)[2] i zmodernizowana. Pośredniczyła firma Interlok[3]. W ramach modernizacji zamontowano nowy silnik Caterpilar 3412 o mocy 770 koni mechanicznych[4], zmodernizowano układy sterowania oraz chłodzenia. Wprowadzono możliwość sterowania wielokrotnego[3]. W kwietniu 2014 lokomotywa pracowała w firmie Colas Rail w Saint-Varent, Francja[5] Wg.informacji z paździenika 2014 lokomotywa miała znajdować się w Turcji. Jednak wg ogłoszenia sprzedaży (czerwiec 2017) jest dostępna do sprzedaży w Saint-Varent[6].

Galeria