Tabor:Lw-00121: Różnice pomiędzy wersjami

Z Enkol
Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania
 
(Nie pokazano 11 wersji utworzonych przez 3 użytkowników)
Linia 1: Linia 1:
 
{{Lw metryka pojazdu
 
{{Lw metryka pojazdu
 +
|Stan=Odstawiona
 +
|Producent=FAUR
 
|Typ=L45H
 
|Typ=L45H
 
|Numer=20731
 
|Numer=20731
 
|Rok produkcji=1968
 
|Rok produkcji=1968
|Stan=Sprzedany za granicę/Odstawiony
 
 
|Ostatnie oznaczenie=60009
 
|Ostatnie oznaczenie=60009
 
|Ostatni rozstaw=1000 mm
 
|Ostatni rozstaw=1000 mm
 +
|Ostatni typ silnika=Caterpillar Typ 3412
 
|Ostatnie stacjonowanie=St Varent
 
|Ostatnie stacjonowanie=St Varent
|Ostatni typ silnika=Caterpilar 3412
+
|Ostatni kraj=Francja
 
|Opis=W roku 2003 lokomotywa została sprzedana na Słowację<ref>http://www.uzkorozchodky.hys.cz/existlok/faur_l45h/faur_l45h_004.php</ref>, a w 2004 odsprzedana Kolejom Korsykańskim (Chemins de Fer de la Corse)<ref>http://www.passion-metrique.net/forums/viewtopic.php?f=2&t=5810&start=15#p216257</ref> i zmodernizowana. Pośredniczyła firma Interlok<ref name ="ek">{{cytuj pismo | nazwisko = Schmidtendorf | imię = Hermann | autor link = | tytuł = Interlok-Gruppe liefert neues Rollmaterial fuer 1000-mm-Netz auf Korsika | url = | czasopismo = Eisenbahn Kurier | adres czasopisma = | oznaczenie = | wolumin = | wydanie = | strony = | data = | rok = 2005 | miesiąc = 1 | odpowiedzialność = | wydawca = EK-Verlag | miejsce = Freiburg| issn = 0170-5288 | doi = | doietykieta = | pmid = | oclc = | bibcode = | id = | cytat = | język = | data dostępu = }}</ref>. W ramach modernizacji zamontowano nowy silnik Caterpilar 3412 o mocy 770 koni mechanicznych<ref>{{cytuj stronę | url = http://yves.ocquident.free.fr/Pages/framepage.html | tytuł = Witryna zakładu dokonującego modernizacji| data dostępu = 2014-10-26| autor = | opublikowany = | praca = | data = | język = }}</ref>, zmodernizowano układy sterowania oraz chłodzenia. Wprowadzono możliwość sterowania wielokrotnego<ref name="ek"/>.  
 
|Opis=W roku 2003 lokomotywa została sprzedana na Słowację<ref>http://www.uzkorozchodky.hys.cz/existlok/faur_l45h/faur_l45h_004.php</ref>, a w 2004 odsprzedana Kolejom Korsykańskim (Chemins de Fer de la Corse)<ref>http://www.passion-metrique.net/forums/viewtopic.php?f=2&t=5810&start=15#p216257</ref> i zmodernizowana. Pośredniczyła firma Interlok<ref name ="ek">{{cytuj pismo | nazwisko = Schmidtendorf | imię = Hermann | autor link = | tytuł = Interlok-Gruppe liefert neues Rollmaterial fuer 1000-mm-Netz auf Korsika | url = | czasopismo = Eisenbahn Kurier | adres czasopisma = | oznaczenie = | wolumin = | wydanie = | strony = | data = | rok = 2005 | miesiąc = 1 | odpowiedzialność = | wydawca = EK-Verlag | miejsce = Freiburg| issn = 0170-5288 | doi = | doietykieta = | pmid = | oclc = | bibcode = | id = | cytat = | język = | data dostępu = }}</ref>. W ramach modernizacji zamontowano nowy silnik Caterpilar 3412 o mocy 770 koni mechanicznych<ref>{{cytuj stronę | url = http://yves.ocquident.free.fr/Pages/framepage.html | tytuł = Witryna zakładu dokonującego modernizacji| data dostępu = 2014-10-26| autor = | opublikowany = | praca = | data = | język = }}</ref>, zmodernizowano układy sterowania oraz chłodzenia. Wprowadzono możliwość sterowania wielokrotnego<ref name="ek"/>.  
  
 
W kwietniu 2014 lokomotywa pracowała w firmie Colas Rail w Saint-Varent, Francja<ref>http://www.1435mm.net/photos/FlAxLiyBe/</ref>
 
W kwietniu 2014 lokomotywa pracowała w firmie Colas Rail w Saint-Varent, Francja<ref>http://www.1435mm.net/photos/FlAxLiyBe/</ref>
Wg. informacji z paździenika 2014 lokomotywa miała znajdować się w Turcji. Jednak wg. ogłoszenia sprzedaży (czerwiec 2017) jest dostępna do sprzedaży w Saint-Varent<ref>https://www.mascus.com/construction/used-railroad-maintanence-equipment/other-locomotive-for-metric-lines-cfg-bb6000/5f6i9oht.html</ref>.
+
Wg.informacji z paździenika 2014 lokomotywa miała znajdować się w Turcji. Jednak wg ogłoszenia sprzedaży (czerwiec 2017) jest dostępna do sprzedaży w Saint-Varent<ref>https://web.archive.org/web/20180313033608/https://www.mascus.com/construction/used-railroad-maintanence-equipment/other-locomotive-for-metric-lines-cfg-bb6000/5f6i9oht.html</ref>.
 +
|Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Karczmiska|1969|1971}}{{Lw stacjonowanie|Przeworsk Wąskotorowy|1971|1986}}{{Lw stacjonowanie|Karczmiska|1986|1995}}{{Lw stacjonowanie|Cukrownia Tuczno|1995|2003}}{{Lw stacjonowanie|Čiernohronská železnica, Słowacja|2003|2004}}{{Lw stacjonowanie|Chemins de Fer de la Corse, Francja|2004|b/d}}{{Lw stacjonowanie|Saint Varent, Francja|b/d|2014}}{{Lw stacjonowanie|Turcja|2014|b/d}}{{Lw stacjonowanie|Saint Varent, Francja|b/d|nadal}}
 +
|Oznaczenie={{Lw oznaczenie|Lxd2-285|1968|2004}}{{Lw oznaczenie|CFG-60009|2004|b/d}}
 
|Rozstaw={{Lw rozstaw|750 mm|1968|2004}}{{Lw rozstaw|1000 mm|2004|b/d}}
 
|Rozstaw={{Lw rozstaw|750 mm|1968|2004}}{{Lw rozstaw|1000 mm|2004|b/d}}
|Oznaczenie={{Lw oznaczenie|Lxd2-285|1968|2004}}{{Lw oznaczenie|CFG-60009|2004|b/d}}
 
|Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Karczmiska|1969|1971}}{{Lw stacjonowanie|Przeworsk Wąskotorowy|1971|1986}}{{Lw stacjonowanie|Karczmiska|1986|1995}}{{Lw stacjonowanie|Cukrownia Tuczno|1995|2003}}{{Lw stacjonowanie|Čiernohronská železnica, Słowacja|2003|2004}}{{Lw stacjonowanie|Chemins de Fer de la Corse, Francja|2004|b/d}}{{Lw stacjonowanie|Saint Verent, Francja|b/d|2014}}{{Lw stacjonowanie|Turcja|2014|b/d}}
 
 
}}
 
}}
{{Przebieg służby Infobox |typ_fabryczny_pojazdu    = [[L45H]]|numer_seryjny_pojazdu    = 20731 |grafika                  = |rok_produkcji            = 1968 |numer_kotła              = |rok_produkcji_kotła      = |ostatnia_rewizja_do      = |stan                    = sprzedany za granicę/odstawiony |rok_odstawienia          = |rok_złomowania          = |obecne_oznaczenie        = ??? |obecne_stacjonowanie    = St Varent |typ_silnika              = Caterpilar 3412 |1_rozstaw_fabryczny      = 750 mm |2_rozstaw                = |2_rozstaw_rok            = |3_rozstaw                = |3_rozstaw_rok            = |4_rozstaw                = |4_rozstaw_rok            = |5_rozstaw                = |5_rozstaw_rok            = |1_stacjonowanie          = Karczmiska |1_okres_stacjonowania    = 1968-1971 |2_stacjonowanie          = Przeworsk Wąsk. |2_okres_stacjonowania    = 1971-1986 |3_stacjonowanie          = Karczmiska |3_okres_stacjonowania    = 1986-1995 |4_stacjonowanie          = Cukrownia Tuczno |4_okres_stacjonowania    = 1995-2003 |5_stacjonowanie          = Čiernohronská železnica, Słowacja<ref>http://www.uzkorozchodky.hys.cz/existlok/faur_l45h/faur_l45h_004.php</ref> |5_okres_stacjonowania    = 2003-2004 |6_stacjonowanie          = Chemins de Fer de la Corse, Korsyka |6_okres_stacjonowania    = 2004 - po 2011<ref>http://www.passion-metrique.net/forums/viewtopic.php?f=2&t=5810&start=15#p216257</ref> |7_stacjonowanie          = Turcja (?) |7_okres_stacjonowania    = ??? |8_stacjonowanie          = |8_okres_stacjonowania    = |9_stacjonowanie          = |9_okres_stacjonowania    = |10_stacjonowanie          = |10_okres_stacjonowania    = ||1_oznaczenie            = [[Oznaczenia PKP:Lxd2|Lxd2]]-285 |1_rok                    = 1968-2004 |2_oznaczenie            = CFG 60009 |2_rok                    = 2004 - ??? |3_oznaczenie            = |3_rok                    = |4_oznaczenie            = |4_rok                    = |5_oznaczenie            = |5_rok                    = |6_oznaczenie = |6_rok= |7_oznaczenie= |7_rok= |8_oznaczenie= |8_rok= |9_oznaczenie= |9_rok= |10_oznaczenie |10_rok= |uwagi                    = }}
 
 
W roku 2003 lokomotywa została sprzedana na Słowację, a w 2004 odsprzedana Kolejom Korsykańskim (Chemins de Fer de la Corse) i zmodernizowana. Pośredniczyła firma Interlok<ref name ="ek">{{cytuj pismo | nazwisko = Schmidtendorf | imię = Hermann | autor link = | tytuł = Interlok-Gruppe liefert neues Rollmaterial fuer 1000-mm-Netz auf Korsika | url = | czasopismo = Eisenbahn Kurier | adres czasopisma = | oznaczenie = | wolumin = | wydanie = | strony = | data = | rok = 2005 | miesiąc = 1 | odpowiedzialność = | wydawca = EK-Verlag | miejsce = Freiburg| issn = 0170-5288 | doi = | doietykieta = | pmid = | oclc = | bibcode = | id = | cytat = | język = | data dostępu = }}</ref>. W ramach modernizacji zamontowano nowy silnik Caterpilar 3412 o mocy 770 koni mechanicznych<ref>{{cytuj stronę | url = http://yves.ocquident.free.fr/Pages/framepage.html | tytuł = Witryna zakładu dokonującego modernizacji| data dostępu = 2014-10-26| autor = | opublikowany = | praca = | data = | język = }}</ref>, zmodernizowano układy sterowania oraz chłodzenia. Wprowadzono możliwość sterowania wielokrotnego<ref name="ek"/>.
 
 
Wg. informacji z paździenika 2014 lokomotywa miała znajdować się w Turcji. Jednak wg. ogłoszenia sprzedaży (czerwiec 2017) jest dostępna do sprzedaży w Saint-Varent<ref>https://www.mascus.com/construction/used-railroad-maintanence-equipment/other-locomotive-for-metric-lines-cfg-bb6000/5f6i9oht.html</ref>
 
{{Przypisy}}
 
 
 
 
[[Kategoria:L45H]]
 

Aktualna wersja na dzień 19:06, 10 kwi 2020


<<< L45H

L45H 20731

Stan: odstawiona

Rok produkcji

1968

Producent

FAUR

Stan

Odstawiona


Aktualne oznaczenie

60009

Aktualny rozstaw

1000 mm

Aktualne miejsce stacjonowania

St Varent

Kraj stacjonowania

Francja

Aktualny typ silnika

Caterpillar Typ 3412

Stacjonowanie

Karczmiska 1969 - 1971
Przeworsk Wąskotorowy 1971 - 1986
Karczmiska 1986 - 1995
Cukrownia Tuczno 1995 - 2003
Čiernohronská železnica, Słowacja 2003 - 2004
Chemins de Fer de la Corse, Francja 2004 - b/d
Saint Varent, Francja b/d - 2014
Turcja 2014 - b/d
Saint Varent, Francja b/d - nadal

Rozstaw

750 mm 1968 - 2004
1000 mm 2004 - b/d

Oznaczenie

Lxd2-285 1968 - 2004
CFG-60009 2004 - b/d

Dodatkowe informacje

Szczegółowy opis i uwagi

W roku 2003 lokomotywa została sprzedana na Słowację[1], a w 2004 odsprzedana Kolejom Korsykańskim (Chemins de Fer de la Corse)[2] i zmodernizowana. Pośredniczyła firma Interlok[3]. W ramach modernizacji zamontowano nowy silnik Caterpilar 3412 o mocy 770 koni mechanicznych[4], zmodernizowano układy sterowania oraz chłodzenia. Wprowadzono możliwość sterowania wielokrotnego[3]. W kwietniu 2014 lokomotywa pracowała w firmie Colas Rail w Saint-Varent, Francja[5] Wg.informacji z paździenika 2014 lokomotywa miała znajdować się w Turcji. Jednak wg ogłoszenia sprzedaży (czerwiec 2017) jest dostępna do sprzedaży w Saint-Varent[6].

Galeria