Edytujesz Tabor:Lw-00133

Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania

Uwaga: Nie jesteś zalogowany. Jeśli wykonasz jakąkolwiek zmianę, Twój adres IP będzie widoczny publicznie. Jeśli zalogujesz się lub utworzysz konto, Twoje zmiany zostaną przypisane do konta, wraz z innymi korzyściami.

Edycja może zostać wycofana. Porównaj ukazane poniżej różnice między wersjami, a następnie zapisz zmiany.

Aktualna wersja Twój tekst
Linia 11: Linia 11:
 
|Ostatnie stacjonowanie=Bytom Karb Wąskotorowy
 
|Ostatnie stacjonowanie=Bytom Karb Wąskotorowy
 
|Ostatni typ silnika=Wola H12A
 
|Ostatni typ silnika=Wola H12A
|Opis=14.04.1988r na 12,850 km linii Rozbark-Pole Północne-Maciejkowice wykoleiła się przez podmyte tory.<ref name="soi">{{cytuj książkę |autor = Krzysztof Soida |tytuł = Koleje wąskotorowe na Górnym Śląsku |wydawca = Śląsk |miejsce = Katowice |data = 1996 |tom = I |isbn = 83-85831-82-7 |język = pl|strony = 75}}</ref>
+
|Opis=14.04.1988r na 12,850 km linii Rozbark-Pole Północne-Maciejkowice wykoleiła się przez podmyte tory . Po naprawie służyła do 2001 r na GKW.
Po naprawie służyła do 2001 r na GKW.
 
 
|Rozstaw={{Lw rozstaw|785 mm|1970|2004}}
 
|Rozstaw={{Lw rozstaw|785 mm|1970|2004}}
 
|Oznaczenie={{Lw oznaczenie|Lxd2-362|1970|2004}}
 
|Oznaczenie={{Lw oznaczenie|Lxd2-362|1970|2004}}
 
|Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Bytom Karb Wąskotorowy|1970|1972}}{{Lw stacjonowanie|Maciejkowice|1972|1989}}{{Lw stacjonowanie|Bytom Karb Wąskotorowy|1989|2004}}
 
|Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Bytom Karb Wąskotorowy|1970|1972}}{{Lw stacjonowanie|Maciejkowice|1972|1989}}{{Lw stacjonowanie|Bytom Karb Wąskotorowy|1989|2004}}
 
}}
 
}}

Wkład na Enkol jest udostępniany na licencji Creative Commons – za uznaniem autora, na tych samych zasadach (szczegóły w Enkol:Prawa autorskie). Jeśli nie chcesz, żeby Twój tekst był dowolnie zmieniany przez każdego i rozpowszechniany bez ograniczeń, nie umieszczaj go tutaj.
Zapisując swoją edycję, oświadczasz, że ten tekst jest Twoim dziełem lub pochodzi z materiałów dostępnych na warunkach domeny publicznej lub kompatybilnych. PROSZĘ NIE WPROWADZAĆ MATERIAŁÓW CHRONIONYCH PRAWEM AUTORSKIM BEZ POZWOLENIA WŁAŚCICIELA!

Anuluj Pomoc w edycji (otwiera się w nowym oknie)