Tabor:Lw-00133: Różnice pomiędzy wersjami

Z Enkol
Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania
m (Źródła: + K. Soida)
 
(Nie pokazano 8 wersji utworzonych przez 3 użytkowników)
Linia 1: Linia 1:
{{Przebieg służby Infobox |typ_fabryczny_pojazdu    = [[L45H]]|numer_seryjny_pojazdu    = 20923 |grafika                  = |rok_produkcji            = 1970 |numer_kotła              = |rok_produkcji_kotła      = |ostatnia_rewizja_do      = |stan                    = złom |rok_odstawienia          = |rok_złomowania          = 2004 |obecne_oznaczenie        = |obecne_stacjonowanie    = |typ_silnika              = [[silnik 71H12A|71H12A]] Wola |1_rozstaw_fabryczny      = 785 mm |2_rozstaw                = |2_rozstaw_rok            = |3_rozstaw                = |3_rozstaw_rok            = |4_rozstaw                = |4_rozstaw_rok            = |5_rozstaw                = |5_rozstaw_rok            = |1_stacjonowanie          = Bytom Karb Wąsk. |1_okres_stacjonowania    = 1970-1972 |2_stacjonowanie          = Maciejkowice |2_okres_stacjonowania    = 1972-1989 |3_stacjonowanie          = Bytom Karb Wąsk. |3_okres_stacjonowania    = 1989-2004 |4_stacjonowanie          = |4_okres_stacjonowania    = |5_stacjonowanie          = |5_okres_stacjonowania    = |6_stacjonowanie          = |6_okres_stacjonowania    = |7_stacjonowanie          = |7_okres_stacjonowania    = |8_stacjonowanie          = |8_okres_stacjonowania    = |9_stacjonowanie          = |9_okres_stacjonowania    = |10_stacjonowanie          = |10_okres_stacjonowania    = |11_stacjonowanie          = |11_okres_stacjonowania    = |12_stacjonowanie          = |12_okres_stacjonowania    = |11_stacjonowanie          = |11_okres_stacjonowania    = |11_stacjonowanie          = |11_okres_stacjonowania    = |11_stacjonowanie          = |11_okres_stacjonowania    = |11_stacjonowanie          = |11_okres_stacjonowania    = |11_stacjonowanie          = |11_okres_stacjonowania    = |11_stacjonowanie          = |11_okres_stacjonowania    = |11_stacjonowanie          = |11_okres_stacjonowania    = |11_stacjonowanie          = |11_okres_stacjonowania    = |11_stacjonowanie          = |11_okres_stacjonowania    = |11_stacjonowanie          = |11_okres_stacjonowania    = |11_stacjonowanie          = |11_okres_stacjonowania    = |11_stacjonowanie          = |11_okres_stacjonowania    = |11_stacjonowanie          = |11_okres_stacjonowania    = |11_stacjonowanie          = |11_okres_stacjonowania    = |11_stacjonowanie          = |11_okres_stacjonowania    = |11_stacjonowanie          = |11_okres_stacjonowania    = |11_stacjonowanie          = |11_okres_stacjonowania    = |11_stacjonowanie          = |11_okres_stacjonowania    = |1_oznaczenie            = [[Oznaczenia PKP:Lxd2|Lxd2]]-362 |1_rok                    = 1970-2004 |2_oznaczenie            = |2_rok                    = |3_oznaczenie            = |3_rok                    = |4_oznaczenie            = |4_rok                    = |5_oznaczenie            = |5_rok                    = |6_oznaczenie = |6_rok= |7_oznaczenie= |7_rok= |8_oznaczenie= |8_rok= |9_oznaczenie= |9_rok= |10_oznaczenie |10_rok= |uwagi                    = }}
+
{{Lw metryka pojazdu
 
+
|Typ=L45H
14.04.1988r na 12,850 km linii Rozbark-Pole Północne-Maciejkowice wykoleiła się przez podmyte tory . Po naprawie służyła do 2004 r na GKW.
+
|Numer=20923
[[Kategoria:L45H]]
+
|Producent=FAUR
 +
|Rok produkcji=1970
 +
|Stan=Złom
 +
|Rok odstawienia=2001
 +
|Rok złomowania=2004
 +
|Ostatnie oznaczenie=Lxd2-362
 +
|Ostatni rozstaw=785 mm
 +
|Ostatnie stacjonowanie=Bytom Karb Wąskotorowy
 +
|Ostatni typ silnika=Wola H12A
 +
|Opis=14.04.1988r na 12,850 km linii Rozbark-Pole Północne-Maciejkowice wykoleiła się przez podmyte tory.<ref name="soi">{{cytuj książkę |autor = Krzysztof Soida |tytuł = Koleje wąskotorowe na Górnym Śląsku |wydawca = Śląsk |miejsce = Katowice |data = 1996 |tom = I |isbn = 83-85831-82-7 |język = pl|strony = 75}}</ref>
 +
Po naprawie służyła do 2001 r na GKW.
 +
|Rozstaw={{Lw rozstaw|785 mm|1970|2004}}
 +
|Oznaczenie={{Lw oznaczenie|Lxd2-362|1970|2004}}
 +
|Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Bytom Karb Wąskotorowy|1970|1972}}{{Lw stacjonowanie|Maciejkowice|1972|1989}}{{Lw stacjonowanie|Bytom Karb Wąskotorowy|1989|2004}}
 +
}}

Aktualna wersja na dzień 16:37, 8 kwi 2024


<<< L45H

L45H 20923

Stan: złom

Rok produkcji

1970

Producent

FAUR

Stan

Złom

Rok odstawienia

2001

Rok złomowania

2004

Ostatnie oznaczenie

Lxd2-362

Ostatni rozstaw

785 mm

Ostatnie miejsce stacjonowania

Bytom Karb Wąskotorowy

Kraj stacjonowania

Ostatni typ silnika

Wola H12A

Stacjonowanie

Bytom Karb Wąskotorowy 1970 - 1972
Maciejkowice 1972 - 1989
Bytom Karb Wąskotorowy 1989 - 2004

Rozstaw

785 mm 1970 - 2004

Oznaczenie

Lxd2-362 1970 - 2004

Dodatkowe informacje

Szczegółowy opis i uwagi

14.04.1988r na 12,850 km linii Rozbark-Pole Północne-Maciejkowice wykoleiła się przez podmyte tory.[1] Po naprawie służyła do 2001 r na GKW.

Galeria

Źródła

  1. Krzysztof Soida: Koleje wąskotorowe na Górnym Śląsku. T. I. Katowice: Śląsk, 1996, s. 75. ISBN 83-85831-82-7.  ([[język polski |pol. ]] )