Tabor:Lw-00150: Różnice pomiędzy wersjami

Z Enkol
Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania
m (Zastępowanie tekstu - "Piaseczno Wąsk." na "Piaseczno Miasto")
 
(Nie pokazano 22 wersji utworzonych przez 8 użytkowników)
Linia 1: Linia 1:
{{Przebieg służby Infobox |typ_fabryczny_pojazdu    = [[L45H]]|numer_seryjny_pojazdu    = 21269 |grafika                  = |rok_produkcji            = 1971 |numer_kotła              = |rok_produkcji_kotła      = |ostatnia_rewizja_do      = |stan                    = sprawny |rok_odstawienia          = |rok_złomowania          = |obecne_oznaczenie        = [[Oznaczenia PKP:Lxd2|Lxd2]]-454 |obecne_stacjonowanie    = Piaseczno Miasto |typ_silnika              = [[silnik 71H12A|71H12A]] Wola |1_rozstaw_fabryczny      = 1000 mm |2_rozstaw                = |2_rozstaw_rok            = |3_rozstaw                = |3_rozstaw_rok            = |4_rozstaw                = |4_rozstaw_rok            = |5_rozstaw                = |5_rozstaw_rok            = |1_stacjonowanie          = Piaseczno Miasto |1_okres_stacjonowania    = od 1971 |2_stacjonowanie          = |2_okres_stacjonowania    = |3_stacjonowanie          = |3_okres_stacjonowania    = |4_stacjonowanie          = |4_okres_stacjonowania    = |5_stacjonowanie          = |5_okres_stacjonowania    = |6_stacjonowanie          = |6_okres_stacjonowania    = |7_stacjonowanie          = |7_okres_stacjonowania    = |8_stacjonowanie          = |8_okres_stacjonowania    = |9_stacjonowanie          = |9_okres_stacjonowania    = |10_stacjonowanie          = |10_okres_stacjonowania    = |11_stacjonowanie          = |11_okres_stacjonowania    = |12_stacjonowanie          = |12_okres_stacjonowania    = |11_stacjonowanie          = |11_okres_stacjonowania    = |11_stacjonowanie          = |11_okres_stacjonowania    = |11_stacjonowanie          = |11_okres_stacjonowania    = |11_stacjonowanie          = |11_okres_stacjonowania    = |11_stacjonowanie          = |11_okres_stacjonowania    = |11_stacjonowanie          = |11_okres_stacjonowania    = |11_stacjonowanie          = |11_okres_stacjonowania    = |11_stacjonowanie          = |11_okres_stacjonowania    = |11_stacjonowanie          = |11_okres_stacjonowania    = |11_stacjonowanie          = |11_okres_stacjonowania    = |11_stacjonowanie          = |11_okres_stacjonowania    = |11_stacjonowanie          = |11_okres_stacjonowania    = |11_stacjonowanie          = |11_okres_stacjonowania    = |11_stacjonowanie          = |11_okres_stacjonowania    = |11_stacjonowanie          = |11_okres_stacjonowania    = |11_stacjonowanie          = |11_okres_stacjonowania    = |11_stacjonowanie          = |11_okres_stacjonowania    = |11_stacjonowanie          = |11_okres_stacjonowania    = |1_oznaczenie            = [[Oznaczenia PKP:Lxd2|Lxd2]]-454 |1_rok                    = od 1971 |2_oznaczenie            = |2_rok                    = |3_oznaczenie            = |3_rok                    = |4_oznaczenie            = |4_rok                    = |5_oznaczenie            = |5_rok                    = |6_oznaczenie = |6_rok= |7_oznaczenie= |7_rok= |8_oznaczenie= |8_rok= |9_oznaczenie= |9_rok= |10_oznaczenie |10_rok= |uwagi                    = }}
+
{{Lw metryka pojazdu
 
+
|Stan=Sprawna
[[Kategoria:L45H]]
+
|Producent=FAUR
 +
|Typ=L45H
 +
|Numer=21269
 +
|Rok produkcji=1971
 +
|Ostatnie oznaczenie=Lxd2-454
 +
|Ostatni rozstaw=1000 mm
 +
|Ostatni typ silnika=Wola H12A
 +
|Ostatnie stacjonowanie=Piaseczno Miasto
 +
|Ostatni kraj=Polska
 +
|Użytkownik=Piaseczyńsko - Grójeckie Towarzystwo Kolei Wąskotorowej
 +
|Uwagi=Dnia 28.08 2014 r. lokomotywie zmieniono malowanie z "klasycznych" barw (czerwony z pomarańczowymi pasami) na czarne z z czerwonymi pasami
 +
|Opis=Lokomotywa typu L45H o numerze fabrycznym 21269 została wyprodukowana dla PKP w roku 1971. Nadano jej oznaczenie Lxd2-454. Została przydzielona do pracy na Grójeckiej Kolei Dojazdowej w styczniu 1972, gdzie stacjonuje nieprzerwanie aż do chwili obecnej. W roku 1998 Towarzystwo Restauracji Grójeckiej Kolei Dojazdowej (później Piaseczyńsko-Grójeckie Towarzystwo Kolei Wąskotorowej) przejęło od PKP Kolej Grójecką, lokomotywa Lxd2-454 ta wraz z Lxd2-465 została przywrócona do ruchu i do dziś prowadzi pociągi turystyczne na PGKW.
 +
|Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Piaseczno Miasto|1972|nadal}}
 +
|Oznaczenie={{Lw oznaczenie|Lxd2-454|1972|nadal}}
 +
|Rozstaw={{Lw rozstaw|1000 mm|1971|nadal}}
 +
|Grafika=2-454.jpeg
 +
|Opis grafiki=Lxd2-454 oczekuje na powrót do Piaseczna.
 +
|Foto2=Lzd2-454.jpeg
 +
|Opis2=Lxd2-454 na stacji Piaseczno Miasto wąskotorowe. 9.05.2021 Fot. Mikołaj Łuszczyński
 +
}}

Aktualna wersja na dzień 06:55, 12 sie 2023


<<< L45H

L45H 21269

Stan: sprawna

2-454.jpeg

Lxd2-454 oczekuje na powrót do Piaseczna.

Rok produkcji

1971

Producent

FAUR

Stan

Sprawna


Aktualne oznaczenie

Lxd2-454

Aktualny rozstaw

1000 mm

Aktualne miejsce stacjonowania

Piaseczno Miasto

Kraj stacjonowania

Polska

Aktualny typ silnika

Wola H12A

Użytkownik

Piaseczyńsko - Grójeckie Towarzystwo Kolei Wąskotorowej

Stacjonowanie

Piaseczno Miasto 1972 - nadal

Rozstaw

1000 mm 1971 - nadal

Oznaczenie

Lxd2-454 1972 - nadal

Dodatkowe informacje

Dnia 28.08 2014 r. lokomotywie zmieniono malowanie z "klasycznych" barw (czerwony z pomarańczowymi pasami) na czarne z z czerwonymi pasami

Szczegółowy opis i uwagi

Lokomotywa typu L45H o numerze fabrycznym 21269 została wyprodukowana dla PKP w roku 1971. Nadano jej oznaczenie Lxd2-454. Została przydzielona do pracy na Grójeckiej Kolei Dojazdowej w styczniu 1972, gdzie stacjonuje nieprzerwanie aż do chwili obecnej. W roku 1998 Towarzystwo Restauracji Grójeckiej Kolei Dojazdowej (później Piaseczyńsko-Grójeckie Towarzystwo Kolei Wąskotorowej) przejęło od PKP Kolej Grójecką, lokomotywa Lxd2-454 ta wraz z Lxd2-465 została przywrócona do ruchu i do dziś prowadzi pociągi turystyczne na PGKW.

Galeria

Źródła