Tabor:Lw-00183: Różnice pomiędzy wersjami

Z Enkol
Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania
Linia 64: Linia 64:
 
Pod koniec roku 2010 lokomotywa została zakupiona od firmy handlującej złomem przez [[Stowarzyszenie Górnośląskich Kolei Wąskotorowych]] i przetransportowana do Parowozowni Bytom Karb Wąskotorowy, gdzie zastąpiła będącą w dużo gorszym stanie technicznym lokomotywę [[L45H/24074|Lxd2-372]], po której też otrzymała oznaczenie.<br>
 
Pod koniec roku 2010 lokomotywa została zakupiona od firmy handlującej złomem przez [[Stowarzyszenie Górnośląskich Kolei Wąskotorowych]] i przetransportowana do Parowozowni Bytom Karb Wąskotorowy, gdzie zastąpiła będącą w dużo gorszym stanie technicznym lokomotywę [[L45H/24074|Lxd2-372]], po której też otrzymała oznaczenie.<br>
 
Obecnie lokomotywa oczekuje przestawienia na wózki o prześwicie 785 mm, a w dalszej kolejności na naprawę oraz przywrócenie do ruchu.<ref>Stan na 6.10.2011</ref>
 
Obecnie lokomotywa oczekuje przestawienia na wózki o prześwicie 785 mm, a w dalszej kolejności na naprawę oraz przywrócenie do ruchu.<ref>Stan na 6.10.2011</ref>
 +
[[Plik:DSC03063am.JPG|thumb|left|290px|Lxd2-322 jeszcze w hali lokomotywowni w Piotrkowie Trybunalskim.]]
  
 
{{Clear}}
 
{{Clear}}

Wersja z 07:41, 12 mar 2012

L45H 23115
Lxd2-322-karb.jpg
Rok produkcji 1976
Stan odstawiony


Obecne oznaczenie Lxd2-372'
Miejsce obecnego stacjonowania Bytom Karb Wąskotorowy
Obecny (ostatni) typ silnika Maybach
Szerokość toru
Szerokość Od roku
750 mm 1976
785 mm 2011



Stacjonowanie
Miejsce Okres stacjonowania
Piotrków Trybunalski Wąskotorowy[1] 1976 - 2010
Bytom Karb Wąskotorowy od 2010





Oznaczenia
Oznaczenie Rok nadania
Lxd2-322 1976
Lxd2-372' [2] 2010





'


Pod koniec roku 2010 lokomotywa została zakupiona od firmy handlującej złomem przez Stowarzyszenie Górnośląskich Kolei Wąskotorowych i przetransportowana do Parowozowni Bytom Karb Wąskotorowy, gdzie zastąpiła będącą w dużo gorszym stanie technicznym lokomotywę Lxd2-372, po której też otrzymała oznaczenie.
Obecnie lokomotywa oczekuje przestawienia na wózki o prześwicie 785 mm, a w dalszej kolejności na naprawę oraz przywrócenie do ruchu.[3]

Lxd2-322 jeszcze w hali lokomotywowni w Piotrkowie Trybunalskim.





Szablon:Powrót



Przypisy

  1. Serwis tabor.wask.pl
  2. Źródło: rejestr taboru SGKW
  3. Stan na 6.10.2011