Edytujesz Tabor:Lw-00184

Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania

Uwaga: Nie jesteś zalogowany. Jeśli wykonasz jakąkolwiek zmianę, Twój adres IP będzie widoczny publicznie. Jeśli zalogujesz się lub utworzysz konto, Twoje zmiany zostaną przypisane do konta, wraz z innymi korzyściami.

Edycja może zostać wycofana. Porównaj ukazane poniżej różnice między wersjami, a następnie zapisz zmiany.

Aktualna wersja Twój tekst
Linia 1: Linia 1:
{{Lw metryka pojazdu
+
{{Przebieg służby Infobox |typ_fabryczny_pojazdu    = [[L45H]]|numer_seryjny_pojazdu    = 23116 |grafika                  = [[Plik:Lxd2-369-bytkow.jpg|290px]]|rok_produkcji            = 1976 |numer_kotła              = |rok_produkcji_kotła      = |ostatnia_rewizja_do      = |stan                    = odstawiona|rok_odstawienia          = 2015 |rok_złomowania          = |obecne_oznaczenie        = [[Oznaczenia PKP:Lxd2|Lxd2]]-369 |obecne_stacjonowanie    = Gniezno Wąsk. |typ_silnika              = [[silnik 71H12A|71H12A]] Wola |1_rozstaw_fabryczny      = 785 mm |2_rozstaw                = 750 mm |2_rozstaw_rok            = 2001 |3_rozstaw                = |3_rozstaw_rok            = |4_rozstaw                = |4_rozstaw_rok            = |5_rozstaw                = |5_rozstaw_rok            = |1_stacjonowanie          = Bytom Karb Wąsk. |1_okres_stacjonowania    = 1977-2001 |2_stacjonowanie          = Gniezno Wąsk. |2_okres_stacjonowania    = od 2001 |3_stacjonowanie          = |3_okres_stacjonowania    = |4_stacjonowanie          = |4_okres_stacjonowania    = |5_stacjonowanie          = |5_okres_stacjonowania    = |6_stacjonowanie          = |6_okres_stacjonowania    = |7_stacjonowanie          = |7_okres_stacjonowania    = |8_stacjonowanie          = |8_okres_stacjonowania    = |9_stacjonowanie          = |9_okres_stacjonowania    = |10_stacjonowanie          = |10_okres_stacjonowania    = |1_oznaczenie            = [[Oznaczenia PKP:Lxd2|Lxd2]]-369 |1_rok                    = od 1976 |2_oznaczenie            = |2_rok                    = |3_oznaczenie            = |3_rok                    = |4_oznaczenie            = |4_rok                    = |5_oznaczenie            = |5_rok                    = |6_oznaczenie = |6_rok= |7_oznaczenie= |7_rok= |8_oznaczenie= |8_rok= |9_oznaczenie= |9_rok= |10_oznaczenie |10_rok= |uwagi                    = }}
|Stan=Odstawiona
+
 
|Producent=FAUR
+
[[Plik:Lxd2-369-elcho.jpg|Lxd2-369 z ładownym pociągiem zbliża się do elektrowni Chorzów. W tle wykop linii normalnotorowej Chorzów Miasto-Chorzów Stary. Foto J.Halor 11.03.1998|thumb|left]]
|Typ=L45H
+
 
|Numer=23116
+
Spłonęła 08.08.2015 <ref>http://www.gniezno24.com/component/k2/item/4589-pozar-w-lokomotywie </ref>, brak szczegółowej ekspertyzy co do stanu lokomotywy.
|Rok produkcji=1976
+
 
|Rok odstawienia=2015
+
{{przypisy}}  
|Ostatnie oznaczenie=Lxd2-369
+
 
|Ostatni rozstaw=750 mm
+
[[Kategoria:L45H]]
|Ostatni typ silnika=Wola H12A
 
|Ostatnie stacjonowanie=Gniezno Wąskotorowe
 
|Ostatni kraj=Polska
 
|Kolej=Gnieźnieńska Kolej Dojazdowa
 
|Opis=* Na Górnym Śląsku nazywana "pershingiem"<ref>M. Malczewski: ''"Pershing" w Gnieźnie'', "Świat Kolei" nr 10/2001, s.6</ref>. Zapaliła się 08.08.2015 <ref>http://www.gniezno24.com/component/k2/item/4589-pozar-w-lokomotywie </ref>, brak szczegółowej ekspertyzy co do stanu lokomotywy. Stan określany jest jako "możliwy do naprawy".
 
* Dnia 6.09.1991 o godzinie 9.54 na przejeździe w ciągu ulicy Maciejowickiej w Chorzowie (km 15,574 szlaku Sucha Góra - Katowice Szopienice) lokomotywa ta najechała na samochód ciężarowy, w wyniku czego ostała uszkodzona (brak szczegółowego opisu uszkodzeń)<ref>[[Biblioteka:A-04531]]</ref>
 
|Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Bytom Karb Wąskotorowy|1977-01-20|2001}}{{Lw stacjonowanie|Gniezno Wąskotorowe|2001-07-03|nadal}}
 
|Oznaczenie={{Lw oznaczenie|Lxd2-369|1976|nadal}}
 
|Rozstaw={{Lw rozstaw|785 mm|1976|2001}}{{Lw rozstaw|750 mm|2001|nadal}}
 
|Grafika=Lxd2-369-bytkow.jpg
 
|Opis grafiki=Lxd2-369 z pociągiem przejeżdża przez stację Bytków
 
|Foto1=DSC03995cm6.JPG
 
|Opis1=21.05.2011 - Lxd2-369 przed lokomotywownią w Gnieźnie.
 
|Foto2=DSC03999am6.JPG
 
|Opis2=21.05.2011 - Lxd2-369 przed lokomotywownią w Gnieźnie.
 
|Foto3=DSC04010am6.JPG
 
|Opis3=21.05.2011 - Lxd2-369 oraz Lxd2-343 podczas manewrów w Gnieźnie.
 
|Foto4=DSC09704am1.jpg
 
|Opis4=27.10.2013 - Lxd2-369 z pociągiem specjalnym relacji Gniezno - Ostrowo.
 
|Foto5=DSC09697bm6.JPG
 
|Opis5=27.10.2013 - Strzyżewo Witkowskie [[Gnieźnieńska Kolej Wąskotorowa|(Gnieźnieńska Kolej Wąskotorowa)]] - Lxd2-369
 
|Foto6=DSC09813am6.JPG
 
|Opis6=27.10.2013 - Ostrowo [[Gnieźnieńska Kolej Wąskotorowa|(Gnieźnieńska Kolej Wąskotorowa)]] - Lxd2-369
 
|Foto7=DSC0952am1236.JPG
 
|Opis7=27.10.2013 - Lxd2-369 oraz zdefektowany Px48-1919 z pociągiem specjalnym z Gniezna do Ostrowa.
 
}}
 

Wkład na Enkol jest udostępniany na licencji Creative Commons – za uznaniem autora, na tych samych zasadach (szczegóły w Enkol:Prawa autorskie). Jeśli nie chcesz, żeby Twój tekst był dowolnie zmieniany przez każdego i rozpowszechniany bez ograniczeń, nie umieszczaj go tutaj.
Zapisując swoją edycję, oświadczasz, że ten tekst jest Twoim dziełem lub pochodzi z materiałów dostępnych na warunkach domeny publicznej lub kompatybilnych. PROSZĘ NIE WPROWADZAĆ MATERIAŁÓW CHRONIONYCH PRAWEM AUTORSKIM BEZ POZWOLENIA WŁAŚCICIELA!

Anuluj Pomoc w edycji (otwiera się w nowym oknie)